טיול ג'יפים בגרוזיה שמתאים לכם

גרוזיה היא ארץ בתולית המתהדרת בנוף מרהיב שחודר אל הלב. עקב הכבישים המשובשים במדינה, הדרך הטובה ביותר לטייל בגרוזיה היא באמצעות ג'יפים.

טיולי ג'יפים בגרוזיה יפגישו אתכם עם נופים עוצרי נשימה שלא הייתם יכולים להגיע אליהם בדרך אחרת. תוכלו להזמין מחברת מוטו-רייס ישראל עם כל חבילה שמתאימה לכם, החל מבייסיק ועד פרימיום.

 

טיול בלתי נשכח בגיאורגיה

טיול ג'יפים בגרוזיה, המכונה גם גיאורגיה, הוא חופשת אקסטרים מרגשת ובלתי נשכחת, נהדרת לאוהבי הטבע. הטיול מורכב ממסלולים העוברים במקומות קסומים וייחודיים שאינם מתוירים, בינות נופים פראיים, בתוליים ועוצרי נשימה של הרי הקווקז, בשילוב מפגש חם ומסביר פנים עם האוכלוסייה המקומית.

הטיולים עצמם מבוצעים עם רכבי שטח קשוחים בליווי במדריכים מקצועיים ומנוסים בנהיגת שטח. הם מתקיימים במסלולים במגוון רמות קושי, החל מטיולי משפחות ועד טיול אקסטרים מלא באקשן עם החבר'ה. בנוסף, הטיולים מוצעים עם סוגים שונים של חבילות, מבייסיק ועד פרימיום, וברמה גבוהה של גמישות לשינוי הרכיבים.

 

חברה מובילה בתחומה

מוטו-רייס ישראל הינה חברה מבוקשת עבור טיולי ג'יפים בגרוזיה בזכות איכות הטיולים שהיא מוציאה, במגוון חבילות בנות שבעה ימים. טיולי החברה כוללים מסלולים ייחודיים שלעיתים גם המקומיים אינם מכירים, עם רכבי שטח קשיחים ועמידים במיוחד, מדריכים מהשורה הראשונה, שירות אדיב וכל זאת במחירים חסרי תחרות.

עוד בטרם היציאה לארץ תבינו במדויק במפגש היכרות והדרכה את מרכיבי הטיול, דרכי ההגעה, נקודות ציון שלא כדאי לפספס וכדומה, כאשר לכל קבוצה יתאים מדריך של החברה מסלול וחבילה מתאימים לפי הצרכים והרצונות. אל החבילות ניתן במידת הצורך להוסיף, לשנות ולהסיר מוצרים ופעילויות, למשל אפשר להוסיף פעילות רכיבת סוסים, לשדרג בתי מלון וסוג רכב, להפחית את כמות הנוסעים בכל ג'יפ ועוד.

 טיול ג'יפים עצמאי בגרוזיה

החבילה הבסיסית והזולה ביותר של מוטו-רייס הינה חבילת בייסיק עבור טיול ג'יפים עצמאי לגרוזיה, מעולה למטיילים שיש להם תקציב יחסית מוגבל. החבילה כוללת טיסות, הסעה לבית מלון, לינה במלון ביום ההגעה והנחיתה בטיביליסי. כמו כן החבילה כוללת ג'יפ לארבעה נוסעים עם מכשיר קשר, טבעות חילוץ ורצועות גרירה, וכן רשימה של אתרים, מפות עם סימון שבילים, רשימה של אנשי קשר למקרי חירום, וקישור למתורגמן מקומי הזמין סביב השעון. יש לציין כי בכוונה החבילה אינה כוללת לינה בימות הטיול, מתוך רצון לאפשר בחירת מסלוליפ שאינם תלויים במקומות לינה ספציפיים. יחד עם זאת, ניתן לאחר בניית המסלול להזמין מראש מקומות בבתי ממלון ברמה של שלושה כוכבים, וניתן גם להוסיף לחבילה ליווי של מדריך ישראלי או מקומי.

 

עוד מגוון סוגי חבילות

מלבד חבילת הבסיס, עם מוטו-רייס ניתן לבחור עוד מגוון סוגי חבילות. מי שמבקש למשל לטייל בגיאורגיה ללא הכנה מוקדמת, יכול לבחור בחבילת אקסטרים גייד הכוללת הובלה צמודה של מדריך ישראלי. המבקשים חבילת טיול ג'יפים לגרוזיה יותר מובנית, הכוללת מקומות לינה, יכולים לבחור בחבילת Advanced עם לינה בבתי מלון שלושה כוכבים ותוספת טיול סוסים חווייתי.

לעומת זאת, מי שרוצה להעלות את רמת האתגר יכול לבחור בחבילת אקסטרים קיץ שאליה מתווסף גם טיול סוסים וטיול עם טרקטרוני RZR, ואף עיסוי מפנק בספא. כמו כן ניתן להוסיף לחבילה הזו פעילויות אקסטרים כמו צניחה חופשית, ומי שבוחר בחבילת אקסטרים חורף יזכה  בטיול סוסים, בטיול אופנועי שלג באגם קפוא הכולל גם דיג, וביום שלם בפס של גלישת סקי או סנובורד.

ואם אתם רוצים ליהנות מטיול אקסטרים בלי לוותר על פינוקים, תוכלו לבחור בחבילת אקסטרים פרימיום עם מלונות חמישה כוכבים הכי טובים במדינה, ג'יפים מפוארים וחדישים, ושירות וי.אי.פי לאורך כל המסלול.

 

לפרטים נוספים אודות טיולי ג'יפים לגרוזיה הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת מוטו-רייס ישראל בטלפון 050-236-1755.

 

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן