טוטאלוק לאירוע במקום אחד

רוצה מראה צנוע אך מרשים לאירוע הבא? מוצאת את עצמך אובדת עצות מול המראה? כדאי שתכירי את שירותי טוטאלוק של אורית וזהבה.

 

את עומדת בפני אירוע חשוב ומתלבטת איזו שמלה ללבוש, איזו נעל להתאים לשמלה, שלא לדבר על חגורה, תיק צד, שרשרת עגילים וכדומה. כדי לפשט את המשימה ולזכות בהופעה מרשימה, בית האופנה של אורית וזהבה מציע שירות ייחודי של טוטאלוק לאירוע במקום אחד.

 

בית אופנה ייחודי ואקסקלוסיבי

בית האופנה של אורית וזהבה הינו בוטיק ייחודי ואקסקלוסיבי המציע מבחר עשיר ועדכני של בגדי נשים צנועים ואלגנטיים, אקססוריז ואבזרי אופנה שכולם נבחרים בקפידה. המבחר כולל גם שפע של שמלות ערב מעוצבות, חולצות וחצאיות תוצרת מעצבים מקומיים או מיובאות באופן אישי מאירופה. השמלות מוצעות בכמויות קטנות ששומרות על ייחודן ובשלל גזרות סגנונות, והן מתאימות למגוון מידות וסוגי אירועים. אורית וזהבה שהן אם ובת נושמות וחיות אופנה, ומציעות ללקוחותיהן שירות סטיילינג ייחודי הכולל לא רק סיוע בבחירת השמלה אלא יצירת מראה שלם על כל פרטיו, מתכשיטים ועד כיסויי ראש. כל זאת מתוך ראיית צרכיה הייחודיים של כל אישה, החל באופי וטעם אישי ועד למסגרות התקציב.

 

מתחילים בבחירת שמלה

השלב הראשון ביצירת מראה מושלם הינו בחירה נכונה של שמלה. בבית האופנה של אורית וזהבה תמצאו מגוון איכותי של שמלות ערב צנועות בשלל מידות וסגנונות. מתוך המבחר יסייעו לכן בבחירת השמלה הנכונה ביותר, אשר תתאים לאופי האירוע ולגילכן, ומחמיאה לגזרה ולאישיות. כך למשל, בבחירת שמלה לפי אופי האירוע תילקח בחשבון השעה שהוא ייערך, בין אם ביום או בערב, וכן מיקום האירוע באולם, גן אירועים, מלון, בית כנסת, בטבע, בחצר בית ועוד. יש גם הבדל ברמת ההידור המתבקשת עבור חתונה, ברית מילה, בר מצווה וחגיגת יום הולדת, וכמובן שרמת ההידור עולה ככול שאתן קרובות יותר לבעלי השמחה. כך למשל, יש הבדל בין תלבושת של אם חתן לבין זו הנדרשת מבת דודה רחוקה. בנוסף יש לבחור שמלה נוחה המתאימה למידות הגוף ולאישיות, בין אם מעודנת, צבעונית, קלאסית, ייחודית או בכל סגנון אחר.

 

יצירת מראה אחיד

לאחר בחירת השמלה יסייעו לכן בבית האופנה של אורית וזהבה ליצור לאירוע מראה שלם, הרמוני ומרשים. זהו מראה המשלב בתוכו את כל האלמנטים של ההופעה, החל משמלה נבחרת ועד לכיסוי ראש, תכשיטים, תיק וכדומה. המראה האחיד מושג באמצעות ידע מקצועי עשיר, ניסיון רב ורגישות לצרכי האחר. הוא כולל בין היתר התאמה מעניינת ואלגנטית של צבעים וגוונים, ושילוב נכון של טקסטורות וסגנונות עיצוב. המראה השלם מתקבל גם על ידי הדגשה מודעת של אזור מסוים בתלבושת המעצים את ההופעה, למשל הדגשת ייחודה של השמלה על ידי טשטוש נקודות פחות מחמיאות במבנה הגוף.

 

לפרטים נוספים אודות טוטאלוק לאירוע במקום אחד, צרו קשר עם בית האופנה של אורית וזהבה בטלפון 03-9478880.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן