חפצים יפים ומיוחדים לבית שחושבים בירוק

אין ספק שעיצוב הבית טמון בפרטים הקטנים, האיכותיים והיפים שעושים את כל הבדל ומעניקים למרחב חזות אישית וייחודית.

החיפוש אחר מוצרים יפים ומיוחדים לבית הביא אותנו לחנות האינטרנט שלAYO , בה ריכזו מגוון רחב של מוצרים איכותיים, שיש להם גם אוריינטציה ירוקה. מדובר במוצרים בעיצובים קלאסיים, אומנותיים וייחודיים שיצאו תחת ידם של מעצבים מובילים מכל רחבי העולם – מארה"ב, אירופה, יפן, אפריקה וגם מישראל. ההשראה להם מגיעה מקשת רחבה של מקורות, לרבות עולם הגרפיקה והאופנה, סביבות טבעיות ואורבאניות, ממיתוסים ומסיפורי עמים, ועוד.

 

 

מוצרים יפים, איכותיים ומיוחדים 

AYO הוקמה מתוך רצון ליצור סוג אחר של חנות עיצוב עם שפע של פריטים יפים, איכותיים ומיוחדים, המאפשרים לכל אחד ליצור סביבת מחייה אישית ומעוצבת משלו. לשם כך תוכלו למשל למצוא באתר מוצרי אווירה לבית כמו אגרטלי זכוכית צבעונית לשימוש דו כיוונית מאנגליה שנוצרו בעבודת יד, המהווים פריטי עיצוב ייחודיים ומרהיבים ביופיים, וכן סטים של נרות צבעוניים מאה אחוז טבעוניים, המיוצרים בבוואריה בעבודת יד ייחודית עם טבילה חוזרת של הנרות כל פעם בצבע אחר. 

בנוסף, תוכלו למצוא מבחר ציפיות לכריות נוי מאה אחוז כותנה טבעית, עם רקמות מרהיבות של אובייקטים שונים בהשראת המיתולוגיה היוונית. באתר גם ממתינים לכם מוצרים למטבח ולאירוח, מפותחן יין בדמותו של האל דיוניסוס ועד לשמיכה החוגגת את דמותה של דיאנה המיתולוגית, אישה חזקה הנושאת חץ וקשת. בנוסף לכך, באתר מוצע מבחר של מוצרי נייר איכותיים, לרבות מחברות ופנקסים מעוצבים של המותג הבריטיWanderlust Paper Co, כרטיסי ברכה, לוחות שנה וניירות עטיפה איכותיים, מוצרי וינטג' יפיפיים, מארזי מתנה מושקעים ועוד. 

 

חנות עיצוב שחושבת ירוק 

המוצרים בחנות העיצוב של AYO לא רק יפים אלא גם נוטים לתפיסה ידידותית לסביבה. בחנות מקפידים לשווק מוצרים שיוצרו מתוך מחשבה על הסביבה שלנו, עם דגש על תנאי ייצור והעסקה הוגנים, ובחנות שהיא למעשה מאה אחוז טבעונית ללא מוצרים שמקורם מהחי. בנוסף, המוצרים בחנות עשויים מחומרי גלם איכותיים כמו קרמיקה, זכוכית, עץ ונייר, טקסטיל טבעוני, פורצלן, סיליקון ועוד, שרבים מהם יוצרו בעבודת יד מוקפדת מסורתית או עכשווית. דגש מיוחד מושם על עמידותם ואורך חייהם, כשבסיום השימוש בהם ניתן למחזרם. 

 

המעצבת שמאחורי החנות

מאחורי הרעיון, ההקמה, האוצרות והניהול של AYO עומדת אפרת קוצ'יק, בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, שכל חייה עוסקת בעיצוב ויצירה, ומקיימת אורח חיים טבעוני. החנות שקוצ'יק הקימה נועדה לענות על חלום ולמלא חלל חסר בנוף המקומי, של מוצרי עיצוב יפים, ייחודיים ומרגשים המתאימים גם לערכי איכות סביבה ומקדמים מותגים קטנים כגדולים בעלי אג'נדה עיצובית מקורית. כפועל יוצא מכך, כל פריט שתמצאו באתר נבחר לאור הרבה מחשבה וחיפושים, מתוך תשוקה לעיצוב, אהבה ליופי וכבוד לסביבה.

 

לפרטים נוספים אודות מוצרים מעוצבים לבית הנכם מוזמנים ליצור קשר עם AYO בטלפון 052-5000424.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן