חנות מומלצת לצבע ומוצרי שיער

כדי ליהנות משיער מטופח ונאה יש לטפל בו היטב כל השנה, עם מוצרים איכותיים שמתאימים לסוג השיער ומצבו. את המוצרים כדאי להזמין מחנויות מקצועיות ומומלצות בתחום.

למי שמעוניינת לקנות צבעים או מוצרי שיער מתקדמים, כדאי להיכנס לחנות הפיזית או האינטרנטית של עדי אשכנזי. החנות מהווה קורת גג מקצועית לטיפוח השיער, עם המון ניסיון ומענה אישי לכל לקוחה, לרבות התאמה של צבעים, מוצרי טיפול וטיפוח ועוד.

חנות מקצועית ומומלצת למוצרי שיער

החנות של עדי אשכנזי שבכפר סבא, היא ללא ספק כתובת מומלצת במרכז עבור מוצרי שיער מדובר בחנות בוטיק קטנה ומטריפה עם ניסיון מצטבר של יותר מ- 30 שנה, שיש בה גלריה לכל סוג של מוצר, החל מצבעים ועד למוצרי חשמל וציוד למספרות.

החנות משרתת לקוחות פרטיים, מעצבי שיער ובעלי מספרות, ומחזיקה במוצרי השיער הטובים ביותר עם כל הטרנדים החדשים של החברות והמותגים המובילים בשוק. וביחס למתחרים, המוצרים מוצעים עבור מחירים משתלמים ונוחים. המבחר העשיר מאפשר לכל אחת לקבל מענה שלם לרצונותיה, צרכיה וחלומותיה עבור שערות ראשה.

מבחר גדול ואיכותי של מוצרים וצבעים לשיער

בחנות של עדי אשכנזי מוצע מגוון רחב של מוצרים לצביעת שיער ממיטב החברות בעולם. למשל, תמצאו בחנות את צבעי השיער של איגורה שוורצקופף עם או בלי אמוניה, את צבעי השיער של אינדולה, של אקספרטיה, של וולה ושל המותג לוריאל מז'ראל.

בנוסף, בחנות מוצעות מסיכות צביעה זמניות קקאו מבית שמן מרוקאי, מרכך סילבר לתיקון גווני בלונד, צבעי שטיפה של וולה, וקרם צבע לשיער לגברים של מון פלטין. כמו כן, תוכלו למצוא בחנות צבע וחמצן לריסים ולגבות בגוונים שונים, לרבות שחור, חום טבעי או בהיר, עשרות גוונים אופנתיים לשיער של לה ריץ שנשארים על השיער למספר שבועות, וזאת לצד אבקות הבהרה, מוצרים לכיסוי שיער לבן, ועוד.

יש לציין כי החנות גם מוכרת מוצרים משלימים לתהליך הצביעה, לרבות מגבונים לחים להסרה של כתמי צבע מהעור, קערות לצבע, קרם חמצן לצבע באחוזים שונים, קרם שטיפה שמנטרל גוון צהוב בשיער בלונדיני, תכשיר שמגן על עור הקרקפת, וכן הלאה.

מוצרי שיער נוספים בחנות של עדי אשכנזי

מלבד צבעי שיער, בחנות של עדי אשכנזי מוצעים עוד מגוון מוצרי טיפול וטיפוח לשערות. למשל, ניתן למצוא מבחר איכותי של סוגי שמפו, מרככים, מסיכות עם וללא שטיפה, סרומים ומוצרי החלקה, וכן מגוון רחב של וקס, ג'ל וחמר, קרם לחות לשיער, סוגים שונים של מברשות, מספריים מקצועיות, מחליקי שיער, מייבשי שיער, בייביליס, מכונות תספורת, ועוד.

ייעוץ מקצועי בבחירת מוצרי שיער

כאמור, המבחר הגדול של מוצרי השיער שבחנות הפיזית והאינטרנטית, מאפשר לכל אחת למצוא את הפריטים הנכונה לה. מאידך, נשים רבות לא באמת יודעת אילו מוצרים כדאי לבחור, ואילו מוצרים באמת נכונים עבור השיער שלהן והמראה שהן רוצות לקבל. לשם כך, בחנות של עדי אשכנזי מעניק ספר מקצועי ייעוץ והמלצה לגבי מוצרי וצבעי שיער מתאימים, כאשר את הייעוץ ניתן לקבל בחנות עצמה או בווטסאפ.

לעוד מידע וייעוץ אישי לבחירת מוצרי שיער, צרו קשר עם החנות של עדי אשכנזי בטלפון 09-7651665 ובווטסאפ 054-8081800.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן