חנות חיות מחמד מקצועית ואמינה ברשת  

מזון איכותי ומוצרים נוספים לכלבים וחתולים צריך לקנות גם ברשת מחנות וותיקה ומוערכת. הזמנה מהחנות האינטרנטית petime תבטיח שקניתם ממקור אמין ומקצועי שמכיר היטב את התחום.

כמו בתחומים אחרים, בעת קניית מוצרי מזון לחיות מחמד ומוצרים נוספים, יש חשיבות רבה לאמינות החנות שעומדת מאחורי אתר האינטרנט. בחירה בחנות של פטיים תעניק לכם כתובת מקצועית וותיקה, הפועלת בתחום כבר שלושים שנה. החנות מספקת מזון איכות לחיות מחמד עם שירות יעיל ואמין עבור מחירים זולים והוגנים, כולל משלוח חינם לכל כתובת מבוקשת.(לפי אזור חלוקה שמצוין באתר).

 

הביקוש לשירותי חיות מחמד און ליין

ההערכה היא כי בישראל מגדלים מאות אלפי חיות מחמד, בעיקר כלבים וחתולים, באזורי העיר והכפר. הביקוש אף גדל בתקופת הקורונה והריחוק החברתי, שכן חיות מחמד מעניקות לבעליהן יחסי קרבה שופעי חיבה ואהבה. ובייחוד בתקופות של בידוד וסגר, גובר הביקוש לשירותי חנות חיות און ליין כפי שמציעה פטיים, עם אפשרות להזמין עד הבית כל מוצר הנדרש לחיית המחמד החל מוצרי מזון ועד למוצרי טיפוח. 

 

חנות חיות וותיקה ומוכרת

אחת הבעיות בקניית מזון ומוצרים לחיות מחמד און ליין, היא האנונימיות של הספק ואי הידיעה אם הוא באמת אמין ומנוסה. אך בחנות האינטרנטית של פטיים אין בעיה כזו, כי מדובר בעסק פיזי בעל חנות חיות מחמד וותיקה בנהריה. החנות מספקת עוד משנת 1989 מענה יעיל ואיכותי לתושבי הצפון, לקהל מגוון הכולל גם הרבה דוברי רוסית. ברשותה ניסיון רב בכל הקשור לצרכי ופתרונות תזונה של חיות מחמד, צרכי טיפוח, בעיות התנהגות ועוד.

 

כל זאת לצד שורה מרשימה של מוצרי איכות, עם מזונות משובחים לכלבים וחתולים שנחשבים לטובים ביותר בעולם. המוצרים מוצעים עבור מחירים משתלמים עם משלוח חינם עד הבית, ובליווי שירות מקצועי ששם במקום הראשון את צרכי חיית המחמד שלכם. 

 

מענה לכל ענייניה התזונה

בחנות של פטיים משווקים ומוכרים און ליין מזון מובחר לכלבים וחתולים, מבית החברות והמותגים המובילים, שנבדקו ונבחרו בקפידה מבחינת איכותם והתאמתם לצרכים המיוחדים של השוק הישראלי. מזונות אלו מספקים מענה תזונה בריא ושלם לחיות מחמד בכל גיל ועבור כל צורך. 

בין היתר בחנות מוכרים מזונות מתקדמים על בסיס טבעי כמו אקאנה לכלבים וחתולים, מזון ייעודי לגורים, לחיות מחמד מבוגרות, מזון ייעודי לכלבים קטנים וגדולים. כמו כן תוכלו להזמין מהחנות מזון שמתאים לחתולים אחרי עיקור או סירוס המונע בעיות במערכת השתן ועלייה במשקל, מזון שמתאים לחיות אלרגניות, ועוד. מלבד מוצרי מזון תמצאו באתר מגוון תוספי מזון וחטיפים איכותיים, וכן מענה לכל צרכי הטיפוח של חיית המחמד לרבות מוצרי הדברה, מזרנים ומיטות, כלי אוכל, קולרים ורצועות, תג שם אישי וצעצועים.

 

כתובת מקצועית לכל שאלה 

במקביל לאספקה אמינה ושוטפת של מבחר מוצרי מזון וטיפוח, בפטיים תקבלו גם מענה מקצועי לשאלות ובעיות הקשורות לחיית המחמד שלכם, החל משאלות לגבי תזונה מתאימה ועד לבעיות התנהגות. הסיוע מגיע אפילו לבחירה נכונה של חיית המחמד שמתאימה למאפייני וצרכי המשפחה שלכם, בהתבסס על מקום המגורים, דירה או בית פרטי, הסיבה בגללה רוצים חיית מחמד, אורחות החיים ומידת פניות לחיית המחמד, וכדומה.

 

לפרטים נוספים אודות קניית מזון ומוצרים איכותיים לחיות מחמד, צרו קשר עם פטיים בטלפון 04-9923050.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן