חנות חובה לכל שוחרי בריאות וטבע

חנות חובה לכל שוחרי בריאות וטבע

חשוב לכם להקפיד על אורח חיים בריא וטבעי? מחפשים מוצרי טבע ובריאות איכותיים ממותגים מומלצים? כדאי שתכירו את האתר והחנות של כליל הטבע.

בכליל הטבע מציעים מבחר עשיר של מוצרים טבעיים ובריאים במחירים נוחים, מבית מותגים מובילים: תוספי תזונה, שמנים, מוצרי מכולת, טואלטיקה, ספורט, הריון ולידה, פירות יבשים ועוד. מתוך ההיצע הנרחב תוכלו להכין סל קניות משובח של מוצרי הטבע והבריאות החיוניים עבורכם, ולקבלו לכל כתובת מבוקשת בארץ.

 

רק מוצרי איכות טבעיים ובריאים

חברת כליל הטבע מספקת לשוק המקומי מוצרי בריאות וטבע באיכות גבוהה במיוחד, מבית יצרניות הנחשבות לטובות ביותר בארץ ובעולם. המוצרים מיועדים לקהל הרחב, החל מגיל ינקות ועד לאוכלוסייה המבוגרת. בחנות ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים בתחומים שונים – תוספי תזונה מעולים, שמנים אורגנים מובחרים, מוצרי קוסמטיקה טבעית, חומרי ניקוי אקולוגיים, מזון אורגני ופירות יבשים, קולינריה,מוצרים לטבעונים, מוצרים ללא גלוטן, מוצרים מתחום הספורט, חיתולים אקולוגיים ועוד. 

האיכות הגבוהה של המוצרים מבוססת על בחירה קפדנית של חומרי גלם, לצד מערך בקרת איכות מהמתקדמות בישראל. כמו כן, החומרים עוברים תהליך חשוב וייחודי שכמעט לא קיים בארץ, של בקרת אקלים לאורך כל השנה, וכל זאת על ידי צוות מקצועי, אחראי ואדיב הזמין לסייע ללקוחות החברה בבחירה נכונה של מוצרים.  

 

טיפול טבעי למחלות חורף, ועוד

בין המוצרים שתמצאו באתר ובחנות של כליל הטבע, תמצאו מגוון איכותי של מוצרי שמן אורגנו המשמשים הגנה טבעית ויעילה במיוחד כנגד מחלות חורף, שפעת, צינון, סינוסיטיס ועוד. למשל תוכלו להזמין שמן אורגנו מקורי של נייצ'רס פרו שמוצריה מבוססים על מחקר קליני ומדעי, ועל רכיבים שנבדקו בקפידה. השמן של נייצ'רס פרו מבוסס על נוסחה ייחודית המשלבת שמן אורגנו ביחד עם שמן זית אורגני, עם תוספת של שמן זרעי דלעת. מדובר בשמן בעל כשרות פרווה בד"ץ חוג חתם סופר פתח תקווה.

 

הבנה מעמיקה וידע עשיר בתחום

בעת הזמנה מכליל הטבע אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את המוצרים הטובים ביותר בשוק, וזאת עבור מחירים כדאיים עם שירות מקצועי ואדיב. 

החנות נוסדה על ידי גיא מגל בשנת 2007. גיא מומחה לנטורופתיה ולרפואה סינית ניהל קליניקה פרטית מעל לחמש עשרה שנה, היה חבר סגל במכללת תמורות והעביר הרצאות וקורסים במספר מכללות ברחבי הארץ. הידע הקליני והאקדמי העשיר שלו כולל, בין היתר, עבודה לצד ד"ר ניר עמיר בבית חולים וולפסון ביחידה המשלימה של המחלקה לנוירולוגיה התפתחותית והקמה של יחידה משלימה במחלקת ילדים פוסט טראומה בבית חולים אברבנל, אותה ניהל בהצלחה לצד ד"ר עליזה רינג.

בחנות תמצאו צוות מיומן ומקצועי הפועל מתוך תודעת שירות גבוהה בהנחייתו של גיא מגל. הצוות זמין ללוות, להדריך ולייעץ בבחירת מוצרים מתאימים.

כליל הטבע מתמחה בייעוץ וליווי לקוחות פרטיים במקביל לשיתופי פעולה ועבודה עם מטפלים ורופאים מתחומים שונים, קבוצות ספורט מקצועיות מובילות, ספורט אתגרי, חקלאים ויצרני בוטיק מקומיים.

 

את ההזמנות ניתן לבצע כבר עכשיו בקלות בבטחה מהאתר של חברת כליל הטבע, ובנוסף ניתן לפנות לקבלת מידע וסיוע אל שירות הלקוחות בטלפון 1-700-707-316.

מבצע מיוחד בכל הזמנה של 500 שח ומעלה ויטמין D -1000 טיפות מתנה !!!

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן