חנות בכפר עם מיטב התוצרת המקומית  

במושבה כנרת, בלב מטע תמרים, שוכן מרכז מבקרים עם חנות בוטיק גדולה וייחודית בשם "תמר בכפר", המספקת גם און ליין את מיטב התוצרת המקומית.

במציאות בה על מדפי חנויות מוצאים סחורה מכל מקום בעולם, בתמר בכפר בחרו דווקא להדגיש ולשבח את התוצרת המקומית האיכותית שיש לארצנו. התוצרת מוגשת עם הרבה גאווה ונשענת על אמונה באהבת הארץ ובציונות עכשווית.

 

מרכז מבקרים וחנות בלב מטע תמרים

מאחורי תמר בכפר עומדות שתי נשים גיסות, לילך וענבל שניידמן. הן שייכות למשפחה וותיקה מחלוצות ההתיישבות בכינרת, שהתיישבה במקום בתחילת המאה העשרים וממשיכה עד ימינו לעסוק בחקלאות. את החנות ומרכז המבקרים פתחו ענבל ולילך לפני עשרים שנה כהגשמה של חלום ומתוך רצון לספק במה עבור תוצרת חקלאית מקומית. 

עם השנים התרחבה החנות לכדי מרכז קולינרי של מוצרי איכות ישראלים בדגש על אזור הצפון. החנות מציעה למבקרים שפע של מוצרי איכות מקומיים ומפגש ייחודי עם סיפורה של משפחה חלוצית. כל זאת על רקע פסטורלי ושליו בלב מטע תמרים, עם מרפסת מקורה גדולה המשקיפה אל נוף ציורי של הכינרת, אל שביל אופניים סובב כינרת ושביל ישראל, וגם שפע של חנייה בחינם. 

נתונים אלו הפכו את המקום לנקודת עניין ומנוחה מושלמת בצפון. מאז היווסדו ולרקע הכנרת וניחוחות וטעמים משכרים, המקום אירח קבוצות של מטיילים ומשפחות מישראל ומחו"ל. המבקרים זוכים לחוויה רב חושית עם סיפור משפחתי מרתק הכרוך בהתפתחות החקלאות הציוניות וענף התמרים, כולל גם סרטון קצר.

כל הטוב של הארץ – עכשיו גם אונליין

בשנתיים האחרונות, מתוך הבנה שיש להתאים את העסק למציאות העכשווית, ענבל ולילך הקימו חנות אינטרנט המעבירה את חוויית האיכות המקומית למרחב הדיגיטלי, לצד פיתוח של רשת הפצה המגיעה לכל מקום ונקודה בישראל ובעולם. בחנות האונליין של תמר בכפר תיהנו מתוצרת מקומית מגוונת הכוללת מוצרי תמרים ותמרים מכל זן, גם כאלו שקשה למצוא, החל מתמרי מג'הול המוכרים והעסיסיים, תמרי אמרי יבשים, דקל נור, תמרי חיאני, חלאווי, חדראווי ועוד. זאת לצד מחלקת פירות יבשים עם פירות שיובשו באופן טבעי ללא תוספת של חומרים משמרים וסוכר, וכן שוק תבלינים טהורים עשיר וטרי, חליטות של צמחים ופירות, שמן זית משובח, חלווה מקומית ומעדנים, יינות בוטיק מאזור הצפון לרבות יינות ייחודים ומתיישנים, מוצרי קוסמטיקה ישראלית טבעית, כלי בישול ואפייה איכותיים, ועוד.

 

מארזי שי וחג מקומיים ומקוריים

לאורך של שנות הפעילות התמחו בתמר בכפר בהכנת מארזי שי ומתנות לחג עבור מגוון צרכים ולקוחות בארץ ובחו"ל, לרבות מתנות לוועדי עובדים, לארגונים ולאירועים. מארזי השי מיוצרים באופן מוקפד עם שימת דגש על איכות ואסתטיקה, ויכולת לספק לכל לקוח מתנות בוטיק בהתאמה אישית מלאה. את המארזים תוכלו להזמין כיום אונליין ולקבלם לכל כתובת מבוקשת. 

 

למידע נוסף אודות הזמנת תוצרת מקומית איכותית צרו קשר עם תמר בכפר בטלפון 04-6709954.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן