חידושים בעולם פריטי עיצוב הבית

עם סגירת שבוע העיצוב במילאנו לפני כשבועיים, הסתיימה לה עונת תערוכות העיצוב המקצועיות עד לסתיו, אז יחל סבב תערוכות נוסף. אולי לא ידעתם אבל הטרנדים העיצוביים שמגיעים לארץ, מושפעים לחלוטין מתערוכות העיצוב המתקיימות ברחבי העולם.

כמי שחוצים ימים ויבשות כדי להביא לכם את פריטי העיצוב המיוחדים ביותר ואחרי ביקור במספר תערוכות, נראה לנו שאנחנו יכולים כבר לשבת ולסכם ולהביא לכם את הטרנדים החמים ביותר בעיצוב והלבשת הבית כפי שניצפו בתערוכות השונות.

הערה קטנה אך חשובה: המוטו שלנו באובליבופ הוא לעצב את הבית על-פי הטעם האישי. רק חיבור אמיתי שלכם לפריטים שאתם בוחרים להכניס הביתה, יצור מקום שירגיש לכם כמו בית. הסיכוי שפריטים שבחרתם מתוך חיבור אמיתי, ימאסו עליכם, הוא קטן.

אנחנו סוקרים את הטרנדים הבולטים לא מתוך המלצה לצאת עם רשימת קניות עליה תסמנו וי, אלא  כדי לתת  סקירה של חומרים, חידושים ובעיקר השראה. מבין אלו בחרו רק את מה שאתם אוהבים באמת ושלבו בעיצוב הבית הפרטי שלכם.

 

קש ארוג (Webbing)

בהמשך ישיר למגמת הראטן שנראתה בעונות קודמות ולמגמת החומרים הטבעיים בכלל, עכשיו זהו תורו של הקש הארוג (חומר זול יותר מקש קלוע). הקש הוא חומר טבעי שמתכתב נהדר עם הטרנד האקולוגי. לרוב קליעת קש אף דורשת מיומנויות מסורתיות ואף מספקת פרנסה לאזרחי מדינות עולם שלישי. הקש הקלוע הוא מוצר תעשייתי יותר, נקלע על-גבי נולים לכדי יריעות גדולות אותן מתאימים לשימוש הנדרש. את הקש הארוג ניתן לראות בשילובים שונים בתוך רהיטים, מנורות, מראות וחפצי נוי

 

דגים

כבר מספר שנים שאנחנו עדים לשימוש רב במוטיבים מן החי בעולם העיצוב. ראשי איילים, פלמנגואים ורודים ועכשיו זהו זמנם של הדגים. לאן שלא הפננו את הראש, הבחנו במוטיבים הלקוחים מעולם הים ודגים בפרט. את הדגים ראינו משולבים בעיקר כפריטי נוי (פסלונים בצורת דג) אך גם בכריות ואפילו מנורה בצורת דג.

טרצו    

הטרצו, אותה תערובת של מלט ואבנים קטנטנות שיוצרים חומר חזק שהיה נפוץ מאוד בשנות ה-50 של המאה הקודמת כחומר ריצוף זול. אותה דוגמא של חומר חלק ובתוכו חתיכות קטנות בצבעים שונים שיוצרות טקסטורה משמשת כיום כהשראה לאינספור מוצרים ממטריות אחרות לחלוטין כמו כלי מטבח, עציצים, רהיטים, מנורות ואפילו מצעים ושטיחים.

אנחנו התאהבנו בחומר ממשפחת הטרצו, אותו פיתחו חברי סטודיו LLOT LLOV הגרמני. לאחר שקיבלו פניה לא שגרתית מחברת קוסמטיקה שביקשה מהם למצוא דרך למחזר בקבוקי לק מיותרים שאין בהם עוד שימוש, החליטו להשתמש בבקבוקים כתושים במקום אבנים חצץ רגילות. התוצאה היא פלטות טרצו בשילוב צבעים יפהפה ועולם "נקי" יותר.  פלטות הטרצו משמשות לחיפוי קירות, ריצפה וגם לרהיטים.

אנחנו ב-ObliBop  מחוייבים להביא אליכם את הפריטים הייחודים ביותר ושמחים לשתף אתכם במסעותינו בעולם בחיפוש אחריהם. המשיכו לעקוב אחרינו ב- https://www.oblibop.co.il/

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן