פרק ראשון: חושבים לבנות בית? כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על מכוני העתקות והשירותים הנלווים

אז קיבלתם החלטה אמיצה! להגשים את החלום ולבנות את בית חלומותיכם! מזל טוב!

אך מכאן ועד צהלות קביעת המזוזה, צפויים לכם אתגרים רבים בדרך, פגישות עם יועצים שונים ולא מעט התרוצצויות.

אנחנו בלייזר מכוני העתקות נשמח להקל במעט את תהליך הבניה, אך לפני, מה זה מכון העתקות?

אם כבר נפגשתם עם האדריכל, בוודאי שמעתם את הביטויים מכון העתקות, גרמושקה, פלוטים..אז לא, לא מדובר בשפת סתרים, אלו ביטויים מענף מכוני העתקות.

מכון העתקות הוא למעשה נותן שירותי הדפוס למשרדי האדרכילות, הוא המקום בו תוכניות עוברות מפורמט דיגיטלי -> לעותק פיסי (ולפעמים חזרה לדיגיטלי -סריקת תוכניות).

בתהליך העבודה השוטף, משרד האדריכלות מעביר אלינו את התוכניות שלכם בקבצים סגורים לדפוס, אנו נדפיס אותם עם הקפדה על הפרטים הקטנים, נארוז היטב ונשגר ישירות למשרד האדריכל או לאתר הבניה לפי הצורך.

וכדי להכניס אתכם לעניינים, 3 מושגים לבונה המתחיל:

גרמושקה – המושג לא נשמע מעולם בניה ובכל זאת, מקור השם הוא מהמילה אקורדיון, בדומה לקיפול המתבצע לתוכנית ההגשה שעשויה להגיע לאורך של מטרים רבים. תוכנית ההגשה תכיל בתוכה את כל תוכניות הבנייה ביחידה אחת ארוכה אותה תגישו לוועדה כשתרצו לקבל את היתר הבניה שלכם.

הטיפ של לייזר – אנו ממליצים לבצע סריקה לתוכנית ההגשה החתומה וכך תחזיקו עותק דיגיטלי זמין לכל עת גם אם תדרשו בעתיד לבצע שינויים נוספים.

למינציה – לאחר הדפסת התוכניות, אנו מעבירים אותם במכונת למינציה הבנויה לפורמט רחב של עד מטר רוחב, בתהליך הלמינציה הנייר יעבור במכבש בין 2 שכבות פלסטיק שיעניקו לו שכבת הגנה, בדוגמא לניילון מסמכים, רק בפורמט רחב יותר.

הטיפ של לייזר – תוכניות העבודה בהם ישתמשו לביצוע העבודות השונות באתר הבנייה עתידות להתלכלך או להנזק בעקבות גשם במהלך העבודה, אנו ממליצים לבצע למינציה לתוכניות וכך תחסכו כסף על הדפסות חוזרות.

 

פלוט – פלוט הוא הקובץ הדיגיטלי שנסגר ע"י האדריכל ונשלח אל מכון ההעתקות להדפסה, קובץ זה יכיל את תוכניות העבודה השונות – תוכנית אינסטלציה, חשמל וכו' וגם את תוכנית ההגשה הסופית אותם אנו מדפיסים בעזרת פלוטר (מדפסת פורמט רחב) בצבע או שחור לבן לבקשת הלקוח.

הטיפ של לייזר – העברת קבצים דרך טופס ההזמנה האינטרנטי שלנו תחסוך לכם זמן בשליחת קבצים, תמנע טעויות ותקל עליכם במידה ויש לשלוח את החומר ישירות למשרד האדריכל מאחר ואנו מגיעים מידי יום למשרדי האדריכלים השונים.

חברת לייזר מכוני העתקות מעניקה שירות לענף הבניה כבר למעלה מ30 שנות פעילות, במרוצת השנים צברנו לקוחות מהמגזר העסקי והפרטי, ביניהם תמצאו משרדי אדריכלות מובילים, מוסדות ועיריות, משרד הבטחון וחברות בניה. בנוסף לשירותי דפוס לענף הבניה החברה מציעה ללקוחותיה שירותי העתקות, מיתוג ודפוס בפורמט רחב.

אתר החברה – www.lazer-copy.co.il

פייסבוק – https://www.facebook.com/lazercopy

אינסטגרם – https://www.instagram.com/lazer_copy

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן