חופשת חורף מרגשת עם טיולי אופנועי שלג ברומניה וגיאורגיה

חובבי אקשן? מחפשים טיול חורף שיקפיץ לכם את האדרנלין? כדאי שתרשמו לטיול אופנועי שלג ברומניה או בגיאורגיה.

ארבעה ימים של נהיגה מרגשת וחווייתית באופנוע שלג, עם נופים עוצרי נשימה של פסגות גבוהות ולבנות ויערות מושלגים, המסתיימים בערבים חמימים באתרי אירוח מפנקים. זה מה שמחכה למי שמצטרף לטרנד המוביל החורף, עם טיולי אופנועי שלג מובחרים לגיאורגיה ורומניה.

חופשת חורף מרגשת

בין אם בהרי הקרפטים שברומניה או בהרי קווקז שבגיאורגיה, חופשה של ארבעה ימי רכיבה על גבי אופנוע שלג היא ללא ספק הדבר המרגש והלוהט ביותר שיש לחורף הזה להציע. מדובר בחוויה שופעת אדרנלין העוברת בין נופים מרהיבים של טבע פראי מכוסה בשכבה עבה של שלג, על פני בקתות ציוריות וכפרים קסומים. כל זאת מוצע לכם בחבילות נופש מלאות הכוללות טיסות, לינה, שלוש ארוחות ביום ואופנועי שלג.

הכירו את אופנוע השלג

בתור התחלה, חשוב להבין כי סוג זה של טיולים אינו דורש הכרות או ניסיון קודם ברכיבה על אופנוע שלג, בהיותם מתחילים מרמת קושי קלה וכל הנדרש נלמד באופן מקצועי, יעיל ומהיר במהלך הטיול. לכן החלק הראשון של הטיול מוקדש להכרות ממוקדת של אופנוע השלג, רכב שטח אתגרי ועוצמתי שניתן לנהוג ולשלוט בו בטכניקות ושיטות שונות. ההכרות עימו כוללת תדריך בטיחות, תרגול הפעלה ושימוש בכלי ושיפור יכולות נהיגה, ביצוע סיבובים, בלימה ונהיגה מהירה. כעת מה שנותר לעשות הוא ללחוץ על הגז ולהתחיל לשעוט על מרחבי השלג.

רכיבה ברמת קושי נבנית

טיול אופנועי שלג ברומניה או גיאורגיה נבנים לרוב עם רמות קושי העולות בהדרגה. היום הראשון ממוקד בהכרת הכלי וביום השני כבר מתחילים במסלולי רכיכה קל השמים דגש על שיפור שליטה, שיפור מיומנויות רכיבה וטכניקות שונות של בלימה, סיבוב ונסיעה מהירה. ביום השלישי האימון של הימים הקודמים כבר ניכר, בין היתר מבחינת שליטה בגז בנסיעה מהירה וביכולות העברת משקל, לכן גם המסלול עולה ברמת הקושי שלו לבינונית ובמהלכו עושים שימוש במלוא עוצמתם של האופנועים לרכיבה מהירה וחווייתית על הערבות האינסופיות של הרי הקווקז כאשר מסביבנו רק שלג לבן טרי צחור וצמרירי. כל זאת בשילוב עצירות להפסקות קפה ותה וכיבוד קל, ארוחת צהרים בשטח ושפע של פינוקים והפתעות שמחכות לכם לאורך המסלול.

בסופו של כל יום

כל יום אתגרי גדוש בריגושים וחוויות נהיגה בשלג, מסתיים בבקתה או בבית מלון מפנק בהרים או בסמוך לעיר. בערב זוכים לארוחה מעולה במלון או במסעדה בעיר או בעיירה קרובה. כמו כן, כאשר לנים בקרבת עיר ניתן לסיים את היום עם בילוי לילי מהנה בקזינו או מועדון לילה. מעבר לכך, בעיקר היום הראשון והאחרון מוקדשים גם לטיולים וסיורים באתרים ידועים באזור.

חברה מומלצת לטיולי אופנועי שלג

אם טיול אופנועי שלג הוא בדיוק החופשה המתאימה לכם, כדאי שתכירו את חברת ג'יפ תור המתמחה בטיולי ג'יפים ואקסטרים בחו"ל. החברה מציעה חבילות לטיולי אופנועי שלג מובחרים ומומלצים לגיאורגיה ורומניה ברמה גבוהה ביותר של ארגון ושירות. מסלולי החברה יביאו אתכם למקומות מרהיבים ולא מוכרים. הם מאורגנים באווירה משפחתית מסבירת פנים, עם דגש על בטיחות ובליווי של צוות הדרכה בכיר המספק מידע מרתק ומותאם לתחומי העניין של המשתתפים.

לקבלת עוד פרטים אודות טיול אופנועי שלג ברומניה וגיאורגיה צרו קשר עם ג'יפ תור בטלפון 0544-30-30-10.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן