חוויית קייקים במחיר מוזל 

אחת האטרקציות היותר מוצלחות שיש בישראל היא שייט קייקים, ואותה ניתן להזמין כיום דרך אתרים מובילים במחיר מוזל ומשתלם במיוחד.

כבר שנים ששייט קייקים נחשב לאטרקציה מבוקשת במיוחד, המתאימה לאנשים וקבוצות בכל גיל בין אם מדובר בטיול משפחתי, קבוצת חברים, פעילות לעובדי חברה, קייטנות, בתי ספר ועוד. וכעת אפשר להזמין את החוויה בכרטיסים מוזלים המוצעים באתרים נבחרים כמו אתר האטרקציות "יום כיף".

 

חוויה מהנה לכל גיל
חוויית השייט הזו מבוססת על כלי לא מנועי שקל לנווט אותו באמצעות משוטים, המעניק גם לאנשים ללא ניסיון תחושה של עצמאות וניווט במים. זאת לאורך דרך קסומה המציעה הנאה מנופי הארץ ומשלוות הטבע בסביבה מוצלת ושופעת במים, צמחייה וחיים. השייט בנהרות הארץ כמו הירדן, החצבני או הבניאס הוא חוויה יחסית מתונה, עם מסלול שייט שיכול מצד אחד להיות מאתגר ומצד שני בטוח ונטול סכנות. בנוסף, בחלק מאתרי הקייקים תוכלו לשלב יום שייט עם לינת קמפינג באתר מאובזר בשולחנות קק"ל, מים זורמים, שירותים, מלתחות, תאורה וכדומה. כמו כן ניתן לשלב טיולים כאלו עם טיולים נוספים בשטח כמו רכיבה על אופניים, טיול ג'יפים ועוד.

כרטיסים מוזלים לקייקים ואטרקציות נוספות 
כאמור, כדי ליהנות מחוויית קייקים במחיר משתלם, ניתן כיום לקנות כרטיסים מוזלים באתרים המתמחים בנושא. בין אתרים אלו בולט האתר המומלץ של חברת יום כיף הוותיקה, הפועלת בתחום כבר מעל חמש עשרה שנה. באתר החברה מציעים כרטיסים לשייט קייקים במחיר כדאי ומשתלם במיוחד עבור האתרים המובילים בישראל, לרבות קייקי הגושרים, קייקי כפר בלום, אבו קייק, דג על הדן ורפטינג בירדן.

 את הכרטיסים ניתן לממש בכל עת והם תקפים למשך שנתיים ממועד קנייתם. בנוסף,

אם הגעתם לאתר מסוים עם קופון הנחה של יום כיף ואין באתר זה מקום פנוי, אין שום בעיה לנסות באתר נוסף. מלבד כרטיסים מוזלים לשייט קייקים באתר של יום כיף מציעים לכם עוד מגוון אטרקציות מוזלות לרבות טיולי ג'יפים, טיולי רייזרים, פעילות פיינטבול ועוד. מעבר לכך בחברה מתמחים בארגון ימי כיף, ימי גיבוש, הפקת אירועים ואטרקציות מסוגים שונים.

אתרים מובילים לשייט קייקים
בין האתרים המובילים לשייט קייקים תוכלו למצוא את קייקי כפר בלום, המציעים שייט שמתחיל בחצבני ליד בית הלל ומסתיים בכפר בלום שבנהר הירדן. מדובר במסלול רגוע האורך כארבע ק"מ וכולל גם חצייה של מפלון קטן. השייט מתאים לילדים מגיל חמש וניתן לבצעו בקייק זוגי או בסירות נהר של שלושה עד שישה אנשים.

עוד מסלול רגוע לכל המשפחה הינו קייקי הגושרים, המציעים מסלול מוצל מוקף בעצי אקליפטוס וצפצפה, המתחיל בחוויה מרגשת של מגלשת קייקים מהירה. כמו כן, מי שמחפש מסלול משולב יכול לבחור בשייט עם אבו קייק לאורך נהר הירדן, המציע מסלול בן ארבע ק"מ שמשלב מקטעים רגועים לצד מקטעים יותר מאתגרים וסוערים. כל זאת בתוך צמחייה עבותה עם שפע של בעל חיים, דגים, ציפורים ואפילו צבי מים.

בנוסף, בקייקי רפטינג נהר הירדן שליד קיבוץ גדות תהינו ממתחם שופע אטרקציות נוספות, ואילו בקייקי דג על הדן מוצע שייט קייקים במסלול ארוך במיוחד. 

לעוד מידע בנושא וכרטיסים מוזלים לשייט קייקים צרו קשר עם "יום כיף" בטלפון 077-2132084 , 0548085879 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן