חברת חקירות מקצועית ואמינה

צריכים לקבל מידע על חברה שעימה אתם מתכננים לבצע עסקים? חושדים שמצותתים לכם? רוצים להוכיח שבן זוגכם אינו נאמן ? אתם זקוקים לשירותי חברת חקירות מקצועית ומומלצת.

היכולת שלנו לדעת את האמת אודות המתרחש סביבנו לרוב מבוססת על אמון. אך ישנה מצבים בחיים שבהם האמון נשבר או אינו מספק. במקרים אלו ונוספים עולה לעיתים הצורך לקבל סיוע מקצועי מחברת חקירות מומלצת כדוגמת קודקוד הוותיקה והמוערכת, הפועלת בתחום כבר מעל לשני עשורים ומספקת שירות מקצועי נטול דופי.

חברה מקצועית ומנוסה בתחום החקירות

ענף החקירות הינו תחום עיסוק ייחודי ומורכב הנדרש בהסמכה מתאימה, ניסיון רב, ידע מעמיק ועדכני וציוד מקצועי מתאים. חברת קודקוד בניהולו של נתיב בן סעדון פועלת כבר למעלה משני עשורים בתחום המעקבים וחקירות פרטיות ועסקיות. לחברה רישיון לניהול משרד חקירות מטעם משרד המשפטים והיא מנהלת חקירות על פי דרישות החוק בארץ ובחו"ל בעזרת צוות מורשה וציוד מתקדם וחדיש.

כל מקרה שהחברה בוחרת לטפל בו מנוהל באופן יסודי ומקופד. התהליך מתחיל בתחקיר עם מזמין השירות אודות האובייקט שאחריו יש לעקוב, ולאור תחקיר זה נקבעים לוחות זמנים עבור המעקבים הנדרשים. בהמשך החומר שנאסף מסודר בתיק ראיות הכולל תכנים ותמונות. כל זאת עם מערך שירות מקצועי, אמין ודיסקרטי המעניק יחס אישי לכל לקוח ושקיפות מלאה לכל אורך הדרך.

התמחויות שונות בעולם החקירות

יש לדעת כי משרדי חקירות נבדלים בתחומי ההתמחות שלהם ובהיקף פעילותם. לכן, חשוב לבחור בחברה שתחומי התמחותה העיקריים זהים לצרכים שלכם. שירותיו של משרד החקירות קודקוד מתמקדים בחקירות ומעקבים במספר תחומים עיקריים:

  • חקירות אישיות – שירות חקירות אישיות מבוצעים ברמה גבוהה של דיסקרטיות וכוללים מעקבים אחר מצבים שונים במטרה לחשוף מידע אישי, שלא אחת משמש כראיה בבית המשפט. כך לדוגמא, חקירות אלו נדרשות כאשר עולה חשד לחוסר נאמנות של בני זוג, חקירות כלכליות עבור הליכי גירושין, וכן במצבים אישיים שבהם עולה חשד להסתרת מידע או סילוף האמת. בנוסף, חקירות אישיות יכולות להתבצע לאיתור קרובים ואיחוד משפחות.
  • חקירות עסקיות – מדובר בחקירות ומעקבים סמויים מדויקים למגוון צרכים עסקיים, לרבות חקירות על רקע מסחרי, חקירות כלכליות, ניתוח פעילות שוק של בתי עסק, סקירת טכנולוגיות של מתחרים, וכן חקירות על רקע פלילי, איתור חייבים, גניבות בבית העסק והפרה של זכויות יוצרים. בנוסף, השירות מאפשר לאתר מעקב נגדי ולגלות ציוד צילום והאזנה.
  • חקירות משפטיות – בקודקוד נעזרים גם משרדי עריכת דין במגוון תחומים כדוגמת חקירות ביטוח, חקירות פליליות ועוד.
  • חקירות בינלאומיות – מלבד חקירות בארץ, יש צורך גם בידע וניסיון בעריכת חקירות בחו"ל המבוצעות באופן חוקי עם שיתופי פעולה של משרדי חקירות מקומיים. חקירות אלו יכולות להיות על רקע אישי, עסקי, כלכלי וכו'.

לפרטים נוספים אודות שירותי משרד חקירות צרו קשר עם חברת קודקוד בטלפון 054-4695311.

 

צריכים סיוע של עורך דין פלילי? צרו קשר עם עו״ד פלילי רן תגר

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן