חברת בוטיק לניהול ואחזקת מבנים בגוש דן

נמאס לכם מהחיכוכים בין הוועד לדיירים? מבקשים לגור בבניין שמתקתק כמו שעון? רוצים לדעת שהכסף שלכם עובד נכון ותורם לאיכות החיים ולערך הדירות? אז הגיע הזמן שתפנו כמו רבים אחרים אל חברת לניהול ואחזקת מבנים.  

כידוע, אחזקת וניהול ענייניו השוטפים של בניין או מגדל מגורים אינם עניין של מה בכך. מדובר בשורה ארוכה של משימות המצריכות הרבה התעסקות, גוזלות זמן רב ומלוות לא פעם בחיכוכים וקשיים. ועם כל הרצון הטוב, גם התוצאות לא תמיד משביעות רצון. אין פלא אפוא, שבבניינים ומגדלים רבים החליטו לקבל שירותי אחזקה וניהול מחברות המתמחות בתחום, עם רזומה של כך וכך שנים בענף.

יחד עם זאת, לא כל החברות עומדות באותו הסטנדרט – ממש כפי שקורה בתחומים מקצועיים אחרים. דוגמא מצוינת לחברה שמציבה רף גבוה באזור גוש דן היא חברת קלינטון, המתמחה בשירותי ניהול ואחזקה מלאים או חלקיים במגדלים ועד בניינים קטנים, לרבות בניינים לאחר תמ"א, בנייני בוטיק, בניינים עם מכפילי חניה ומערכות מתקדמות, ועוד. לנגד עיני החברה עומדת רק מטרה אחת: שביעות הרצון של הלקוחות. כי לקוח שמרוצה מסביבת מגוריו הוא גם לקוח שממשיך להיעזר בשירותי החברה. 


תתרגלו לבניין נקי, מתוחזק ומטופח

כיאה לחברת בוטיק לניהול ותחזוקת מבנים, הלקוחות של קלינטון נהנים מתגובות מהירות במיוחד לפניות, המלוות ביחס חם ומקצועי ובאוזן קשבת מסביב לשעון. תודעת השירות הגבוהה מתבטאת גם בשקיפות מלאה שכה חשובה בתחום, וכמובן במענה שוטף ללא דופי עם יכולת לתת פתרונות גם לבעיות ומצבים מורכבים, החל בהסרת צו מבנה מסוכן, דרך שיפוץ חזיתות ולובי, ועד להובלה וליווי של תהליכי תמ"א.

למעשה, עם החברה אולי יהיה קצת קשה בהתחלה כי תצטרכו להתרגל למצב חדש של רצפה מבריקה, חלונות בוהקים ומערכות שמתפקדות היטב. זאת בזכות אנשי מקצוע מנוסים ביותר שנבחרו בקפידה, המבצעים מגוון עבודות ומבקרים במבנה באופן יזום כדי לוודא שהכל כשורה. בין אם מדובר בניקיון של חדר המדרגות, המעליות, רחבת החניה, חדרי האשפה, טיפוח הגינה, מערכות האינסטלציה והחשמל – בקלינטון דואגים לכל פרט קטן כגדול. יתר על כן, בניגוד לחברות פאסיביות שיושבות ומחכות שתפנו אליהן, בקלינטון דוגלים ביוזמה, בחידוש ובייעול השירותים בכל עת. שמה הולך לפניה בזכות שירות חדשני הפותר בעיות שנדמה היה שכבר אין מה לעשות לגביהן.

הרבה יותר מתחזוקה וניקיון

חשוב להדגיש ששירותי החברה הולכים הרבה מעבר לפתרונות תחזוקה וניקיון שוטפים. אמנם מדובר בפעולות חשובות לאיכות החיים של הדיירים, לשביעות רצונם ואף לערך הדירות, אך הדובדבן שבקצפת הוא ניהול וועד הבית. כל אדם ששימש בוועד הבית מכיר היטב את הלחצים, החיכוכים, השקעת הזמן וכפיות הטובה שבתפקיד, שלא פעם מסתיים בטונים צורמים. לעומת זאת, העברת ניהול המבנה לקלינטון דומה להעברת הטיפול ברכב שלכם מידי השכן החובבן אל מוסך מורשה יבואן.

אכן, ניהול מבנים על ידי החברה נותן מקסימום שקט תעשייתי וגם תוצאות אופטימליות. כך למשל, החברה יכולה לנהל את ישיבות הוועד, מסייעת להתמודד מול דיירים סרבנים, גובה את הכספים מדיירי הדירות השכורות, ומקדמת את האינטרסים בהתאם לרוב הקיים בין הדיירים. יתר על כן, כאשר חברת ניהול רצינית לוקחת את המושכות לידיים ניתן להיות בטוחים שנבחרים למשימות אנשי מקצוע אמינים ומוסמכים, המספקים מחירים הוגנים וכדאיים, דבר המתבטא גם בחיסכון כספי וגם בתקינות המערכות. כל זאת כמובן בשקיפות מלאה כאשר החברה מקבלת מראש אישור לעבודות ולמחירים, מעבירה לדיירים דוחות מפורטים על ההכנסות מתשלומי וועד הבית וההוצאות. ומספקת תחושת ביטחון לכולם, עם שקיפות נתונים ואחריות

כלפי הקופה המשותפת של הבית.

לפרטים נוספים בנושא פנו אל חברת קלינטון שירותי ניהול ואחזקות בטלפון 03-5503851.

בקשו ערובה להצהרות החברה

בקלינטון שירותי ניהול, דוגלים כאמור בניהול שירותי וחם, שמטפל בפניות דיירים ובעלי דירות כאחד, 24/7 במהירות וביעילות. אולם, לא תמיד הצהרות החברה עולות בקנה אחד עם הביצועים בפועל לאחר חתימה על ההסכם.  לכן, קלינטון שירותי ניהול, בשונה מחברות ניהול אחרות – מאפשרת לכם, בניינים שמתקשרים עמה – לסיים התקשרות בכל עת שתרצו – בהודעה של 30 יום מראש, בלי התחייבות לשנה ובלי אותיות קטנות ומתוחכמות.  אם ישנה מציאות שהלקוח לא מרוצה הוא לא כבול או מוגבל ויכול לצאת מההסכם.

זאת ועוד, קלינטון מעמידה לרשות המתעניינים רשימת ועדי בתים ממליצים, כאלו שרצים איתה לאורך השנים. לבקשתכם תקבלו רשימת ממליצים לפי סוג הבניין / לפי אזור המגורים ותוכלו להתרשם בעצמכם מהמלצות אובייקטיביות ובלתי תלויות.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן