חברות עגורנים מומלצות

הצורך בעוד מתקני הרמה ובעגורנים, לרוב מעיד על תהליכי התפתחות וצמיחה של העסק. ובהיותם כלי עבודה מאסיבי חשוב שעגורנים יספקו מענה בטוח ויעיל כך שישרת את בעליו למשך שנים רבות. לכן יש חשיבות רבה לרכישת עגורנים מחברות אמינות ומומלצות הפועלות במשק המקומי.

אז אם אתם מחפשים חברות עגורנים מומלצות כדאי שתכירו את חברת א. הנפלד בע"מ, המתכננת ומייצרת במפעל שלה שבפארק התעשייה קיסריה מתקני הרמה ושינוע העומדים בדרישות תקן ISO9001. החברה מייצרת עגורנים מסוגים שונים לרבות עגורני שער, גשר, עגורנים קלים, מונוריילים ועגורני זרוע. זאת לצד ייבוא עגורנים של חברות עולמיות מובילות שאותן החברה מייצגת בארץ, לרבות עגורנים וציוד לעגורנים של KONECRANES וציוד לעגורנים של SWF KRANTECHNIK.

 

מתמחים בייצור עגורנים
בחברת הנפלד הפועלת בענף כבר דור שלישי, מתמחים בתכנון וייצור עגורנים איכותיים ומתקדמים. את העגורנים מייצר צוות מקצועי מסור שעבודתו מבוססות על אהבה לתחום, חשיבה הנדסית וטכנית מעמיקה, וכישורים ומיומנות מכאנית. כל אלו מתבטאים ביכולת מרשימה לייצר עגורנים גדולי ממדים עם מיכון טכנולוגי מדויק ומתקדם ועם פריטי ייצור גיאומטריים וייחודיים. כמו כן, התמחות החברה מבוססת על ניסיון רב בתחום עם שורה ארוכה של לקוחות מכל ענפי המשק, לרבות רפאל, משטרת ישראל, חברת החשמל, רכבת ישראל, אלעל, נטפים, כתר, פניציה, אינטל, מקורות, איסכור, מנרב, אקרשטיין, סולל בונה, נשר, מפעלי ים המלח, עיריית ירושלים, אוסם ועוד.

 

מקצועיות מעל הכל 
בחירה בחברת הנפלד להזמנת עגורנים תבטיח שתקבלו מערכות מתקדמות ואיכותיות שיספקו נצילות אופטימאלית של קווי הייצור. איכות זו מובטחת בזכות מספר פרמטרים עיקריים:

  • התאמה מלאה של עגורנים לצרכי הלקוח על בסיס אפיון העסק שלו ולמידת צרכיו.
  • ציוד עגורנים באיכות גבוהה ביותר בהתבסס על תכנון הנדסי מתקדם ועם הליכי ייצור מוקפדים ומדויקים, אש מבטיחים קבלת מערכות איכותיות ועמידות ברמה נמוכה ביותר של בלאי.
  • הליכי ייצור מקצועיים עם מערכי ניהול, בקרה ותיעוד שוטפים הממזערים כמעט לחלוטין אפשרות לתקלות.
  • תמיכה ושירות לקוחות בפריסה ארצית בזמינות סביב השעון של צוות טכנאים מובחר, אשר עבר הדרכות והכשרות ייעודית. כמו כן לקוחות החברה זוכים לחוזי תחזוקה ושירות מתקדמים וייחודיים במשק.

 

הזמנת עגורנים מחברה מומלצת
להזמנת עגורנים מחברה מומלצת, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי, צרו קשר עם חברת א. הנפלד בטלפון 04-6272666.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן