חברה מומלצת לעבודות ניסור וקידוח בטון במרכז

נדרשים לעבודות קידוח וניסור בטון במרכז הארץ? כדאי שתכירו את חברת חן ניסור וקידוח, המספקת עבודות מקצועיות עם יהלום ברמות ביצוע וגימור גבוהות ביותר.

 על ידי הזמנת שירותי חברת חן ניסור וקידוח, תזכו בעבודות ניסור וקידוח יהלום בבטון, ברמות ביצוע וגימור גבוהות ביותר ועבור מחיר הוגן במיוחד. העבודות מבוצעות בעזרת ציוד מתקדם על ידי צוות מיומן ואחראי, השם דגש על רמה גבוהה של בטיחות ועל שירות אמין ואדיב. העבודות מוצעות במרכז ללקוחות ממגזרים שונים לרבות קבלנים, לקוחות פרטיים, מוסדות, גופי ציבור, חברות ועסקים בכל קנה מידה.

 

עבודות ניסור וקידוח ביהלום

ניסור וקידוח ביהלום כפי שמבצעת החברה מספקות אמצעי מתקדם, יעיל, בטוח ומדויק לעבודה עם בטון. כידוע, בטון הינו חומר גלם חזק וקשיח ביותר שמאוד קשה לעבד אותו ולשנות את צורתו. לכן החומר היעיל ביותר שיכול להתמודד עם קשיחותו של הבטון הינו היהלום, החזק ביותר בטבע. כפועל יוצא מכך עם ניסור וקידוח ביהלום אפשר לחתוך בטון במהירות, ברמות גבוהות של דיוק וללא נזקים לסביבה.

עבודות ניסור בבטון

חברת חן מספקת במרכז עבודות ניסור מקצועיות למגוון סוגי פרויקטים של בניה ושיפוץ, וזאת בהתאם לכל דרישות התקן, עם תכנון מוקפד ושימת לב לכל פרט ופרט בעבודות עצמן. בין היתר החברה מבצעת עבודות ניסור בטון ביהלום של קירות, פתחים, חומות, ממ"דים, מרפסות בטון, מדרגות, פיר מעלית, עמודים, קורות, רצפות ואף ניסור חומרים נוספים כמו סלעים גרניט או שיש.

הניסיון של צוות החברה בניסור בטון בא לידי ביטוי ביכולת לספק עבודה מאוד מדויקת, ללא רטט של המבנה, ולבצעה במהירות ובבטחה תוך עמידה ביעדים ולוחות זמנים שנקבעו מראש, ועם אפשרות לפינוי מסודר של פסולת מאתר הבניה. העבודות עצמן מתחילות בהיערכות מקדימה נאותה הכוללת בין היתר סימון אזור ניסור, בדיקת המצאות תשתיות בשטח הניסור ופינוי חפצים. כמו כן, לעיתים החברה נעזרת  בשירותיי ייעוץ של מהנדס  מורשה לשם קבלת היתרים רלוונטיים.

 

 

עבודות קידוח בבטון

עם חברת חן ניסור וקידוח גם תזכו בעבודות קידוח מקצועיות באמצעות יהלום, שמבוצעות ביעילות, ברמת דיוק גבוהה ביותר ובאופן אסטטי, ללא גרימת נזקים מיותרים למבנה וסביבתו. הציוד של החברה והידע מקצועי של עובדיה מאפשרים לבצע כל סוג של עבודות קידוח בבטון, בכל צורה וגודל ובכל עובי של בטון. בין היתר החברה מספקת עבודות קידוח עבור יצירת פתחים לצנרות, כבלים, פתחים לארובות, וונטות, לשם ניקוז מים, עבור גופי תאורה, התקנת מעקות ועוד. בחברה שמים דגש על ניקיון במהלך העבודה ואחריה, דבר המונע הצטברות כמות גדולה של אבק ולכלוך ומסייע בהמשך רציף ובטוח של עבודות נוספות נדרשות.

 

חציבת והריסת כל סוגי הבטון

מלבד עבודות ניסור וקידוח, החברה מספקת גם עבודות חציבה והריסה של כל סוגי הבטון הכוללות גם הריסת מבנים וגם פינוי פסולת מאתר הבנייה. עבודות אלו מבוצעות באמצעות ציוד מקצועי הכולל פטיש אוויר ובובקט, ועם תהליך בטוח ויעיל המרסק את הבטון למידות נוחות לפינוי.

 

 לפרטים נוספים אודות ניסור וקידוח בטון במרכז, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת חן ניסור וקידוח בטלפון 054-6708455.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן