חבילות לידה הכי מגוונות במחירים משתלמים

מחפשים חבילת לידה איכותית ומשתלמת לתינוק שבדרך? כדאי שתכירו את חבילות הלידה המוצעות בחנות ובאתר של צוציק.

לקראת בואו של התינוק יש לבצע היערכות מתאימה עם הרבה מאוד מוצרים שצריך לרכוש, אשר עלותם מסתכמת בסכומים גבוהים למדי. בכדי לחסוך בהוצאות האלו מציעים לכם בחנות ובאתר של צוציק חבילות לידה מגוונות במחירים המשתלמים והזולים ביותר בארץ. המבחר הגדול מאפשר לכל משפחה למצוא את החבילה המושלמת לצרכיה ולכיסה.

 

שם דבר בתחום

למי שעדיין לא מכיר, צוציק הינה אחת החנויות הראשונות והוותיקות בתחום מוצרי התינוקות בארץ. החברה קיימת עוד משנת 1977 וידועה מאז היווסדה כמקור אמין למוצרי תינוקות המספקים מענה לצרכי המשפחה. הניסיון והידע באים לידי ביטוי בשירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר של אמינות ושקיפות, עם יחס אישי, חם וקשוב לכל לקוח, וייעוץ וליווי צמוד בבחירת חבילת לידה מתאימה על כל מרכיביה.

בצוציק תיהנו ממבחר גדול ואיכותי של חבילות לידה מגוונות עם מוצרים של מותגים מובילים ובמחירים הכי זולים בארץ. שלא כמו בחנויות אחרות, בצוציק לא מחויבים למותגים ספציפיים ולא ינסו לדחוף לכם חבילות ומוצרים מסוימים. תכונות אלו הפכו את החנות היושבת בחיפה למוקד עלייה לרגל ללקוחות מכל רחבי הארץ – מתל אביב, ירושלים ואפילו מאשדוד, הבאים לקנות מוצרים לילד ראשון ולבאים אחריו. בנוסף לכך, כיום ניתן להזמין את מוצרי החנות וחבילות הלידה שלה און ליין, ישירות דרך אתר מתקדם ומאובטח, ולקבלן ארוזות ומסודרות לכל כתובת מבוקשת בארץ.

 

 

מגוון חבילות עשיר וגמיש 

בצוציק מחכה לכם מגוון עשיר של חבילות לידה במחירים זולים במיוחד, עם מוצרים של כל מותג מוביל בשוק. בחנות דואגים לבחור רק במוצרים הטובים ביותר וכל מוצר העומד על המדפים נבחן בקפידה מבחינת איכותו, בטיחותו ועמידותו. כאמור, המגוון הרחב של מוצרים מבית מותגים שונים נובע מגישת ניהול ייחודית, שונה מהמקובל ברשתות ובחנויות אחרות בתחום, שאינה מחויבת למותגים מסוימים. 

גישה זו נועדה לראות קודם כל את טובת לקוחות החברה ולהעניק להם מוצרים כמה שיותר מגוונים, איכותיים, מתקדמים ועכשוויים. לכן כשממליצים לכם בצוציק על מוצר מסוים אתם יכולים להיות בטוחים שרואים את הצרכים שלכם ולא את המותג שמאחורי המוצר. ואם בכל זאת לא מצאתם חבילה שמספקת את הצרכים והרצונות שלכם, בצוציק מגלים רמה גבוהה של גמישות, עם אפשרות לביצוע שינויים בחבילות הלידה בהתאם לבקשות הלקוח.

 

כל שנדרש לבואו של ילד חדש

עשרות חבילות הלידה המוצעות בצוציק מספקות מענה מושלם לכל צרכי המשפחה לקראת בואו של תינוק חדש. כך למשל, תוכלו למצוא חבילות לידה עם או בלי עגלת תינוק, עם סוגים שונים של עגלות, כסאות בטיחות וסלקל, ומגוון סוגי ריהוט לחדר הילדים לרבות מיטות, שידות ומזרנים אורתופדיים. כמו כן החבילות כוללות כל פריט נוסף שנדרש, קטן ככול שיהיה, לרבות שמפו, סבונים וקרמים לתינוק, מוצצים, בקבוקים, מצעים, בגדים ועוד. 

עבור כל חבילת לידה תמצאו באתר החברה מידע מפורט בשקיפות מלאה, כך שתוכלו לחסוך את הטרחה שבהגעה פיסית לחנות עצמה. ואם עדיין יש פרטים שלא מובנים לכם, תוכלו ליצור קשר עם נציגי החברה הזמינים לסייע בבחירה.

 

לקטלוג חבילות הלידה של צוציק לחצו כאן

לפרטים נוספים אודות חבילות לידה צרו קשר עם צוציק בטלפון 04-8220357.

לעמוד הפייסבוק של צוציק לחצו כאן  

לעמוד האינסטגרם של צוציק לחצו כאן

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן