זוהי חנות החיות הטובה ביותר!

למי שמחפש חנות חיות המעניקה שירות מעולה ברמה מקצועית גבוהה במיוחד, מחירים מצוינים ומשלוחים בחינם, כדאי להכיר את חיש חי. כבר יותר מ-30 שנה נחשבת החנות למובילה בישראל בתחום משלוחי המזון והציוד לחתולים, כלבים וחיות מחמד נוספות.

באחד מתוך שלושה בתים בישראל יש חיית מחמד המהווה חלק בלתי נפרד מהמשפחה, ומובן שיש לדאוג לרווחתה באופן שוטף – במוצרי מזון איכותיים, ציוד להיגיינה, מזרונים, קולרים וכדומה. כידוע, בישראל פועלות לא מעט חנויות לחנות מחמד אשר רובן מציעות משלוחים וחלקן פועלות גם אונליין. כמו בכל תחום החנויות נבדלות זו מזו ברמה המקצועית, בידע של הבעלים והעובדים, ברמת השירות ובמחירים – לכן כדאי למצוא כתובת שתוכלו לסמוך עליה בביטחון מלא. דוגמא מצוינת לכך מהווה חיש חי. חיש חי היא מקום בו ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים לצרכים השונים והיחודיים של חיית המחמד שלכם, ולהעזר בצוות המנוסה של החנות על מנת למצוא את המוצרים המתאימים ביותר.

 

שאלה של מקצוענות

טוב שיש מבחר גדול של חנויות לחיות מחמד, אבל צריך גם להבין שכל אחד יכול להקים חנות בהשקעה לא מאוד גדולה. הדבר יוצר הבדלים משמעותיים במקצוענות, שבהחלט ניכרים בטיב השירות ובפתרונות הניתנים ללקוח. לכן, למי שרוצה להיות בטוח כדאי לבחור גורמים באמת מקצועיים ורציניים. חיש חי היא חנות חיות ותיקה השוכנת בגבעתיים, אשר מציעה משלוחים מהירים בחינם בפריסה רחבה, כולל הזמנות אונליין. החנות הוקמה עוד בשנת 1989 ולמעשה הייתה בין החנויות הראשונות שנפתחו בישראל. מאחוריה עומדים בני הזוג קושניר, כאשר ליאורה קושניר היא יועצת מומחית לתזונה של כלבים וחתולים כבר יותר מ- 30 שנה.

המקצועיות הגבוהה ניכרת ביכולת מצוינת להתאים את המזון והפתרונות האופטימאליים לכל חיית מחמד ולקוח. כידוע, כלבים וחתולים נזקקים למזונות שונים התלויים בין היתר בגילם, במצבם הבריאותי, בגזע, במשקל, בהעדפות טעם, בצרכים מיוחדים ועוד, וזאת מבין דרגות שונות של מזונות המשתנים במרכיבים, בטעמים וגם במחירים. הניסיון העשיר של מנהלי החנות מתבטא בהתאמה אידיאלית לצרכים של חיות המחמד תוך התחשבות מלאה גם במסגרת התקציב העומד לרשותכם, מה שמבטיח שהכלב, החתול, האוגר, השרקן, התוכי או הציפור ייהנו מהטוב ביותר עבורם.

 

מענה שלם ואישי לכל צורך

לא בכדי נחשבת חיש חי לחנות המקצועית והאיכותית ביותר בתחום משלוחי הציוד והמזון לחיות מחמד. החנות מחזיקה במגוון עצום של מוצרי מזון הנבחרים בקפידה על ידי המנהלים, ביניהם המותגים המוכרים כמו רויאל קנין, בוש, גוסבי, סנבל ועוד. למעשה, מי שייכנס לאתר החנות ימצא כל מה שצריך לחיית המחמד: שימורים ומעדנים, פתרונות ניקיון, פתרונות שיער, ויטמינים ותוספי תזונה, מיטות ומזרנים, מתקני גירוד, ציוד לאילוף, חומרים נגד פרעושים, פתרונות שיניים, פתרונות לריח והרשימה עוד ארוכה.

די במבט על ההמלצות החמות של לקוחות החנות על מנת להתרשם משביעות הרצון הגבוהה מרמת השירות, כפי שיכולה להציע חנות המעסיקה בני משפחה באווירה אישית, קרובה וחברית. מלבד אתר האינטרנט המאפשר להזמין בקלות ובמהירות כל מוצר, לרשות הלקוחות עומדים אנשי מקצוע מיומנים שאוהבים באמת ובתמים בעלי חיים, ושאינם סוחרים בבעלי חיים כערך. עבורם, עיסוקם הוא בגדר שליחות והדבר ניכר בכל מרכיבי הפעילות – החל באיכות המוצרים ועד המענה הסבלני לכל שאלה ובקשה.

תוסיפו לכך את המשלוחים המהירים בחינם, את המחירים האטרקטיביים והמבצעים על מגוון מוצרים, ותקבלו את הכתובת הנכונה להזמנת מזון וציוד לחיות מחמד.

 

לפרטים נוספים והזמנות, ניתן לפנות לחיש חי בטלפון 1-700-70-88-88.   

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן