התקנת אבזרים לשדרוג הטנדר שלך

נדרש למרכב לטנדר? מעוניין להתקין בטנדר או ברכב שטח גגון, מיגון תחתון או ארגז כלים? חברת ארגזי הצומת רעננה היא הכתובת הנכונה עבורך. 

ארגזי הצומת רעננה הפועלת כבר ארבעה עשורים מתמחה בהתקנת מרכבים לטנדרים ורכבי שטח מסוגים ודגמים שונים, לצד התקנת מגוון אבזרים נוספים לטנדרים ורכבים פרטיים, לרבות מיגון תחתון, קשתות העמסה, גגונים, ארגזי כלים, ווי גרירה ועוד. כל זאת מסופק עם שירות מקצועי, יעל ומהיר במחירים כדאיים במיוחד, עם התקנה של עד שעתיים וטיפול גם בנושאי רישוי.

 

כל רכב שני עבר בארגזי הצומת

בזכות ניסיון עשיר, מקצועיות חסרת פשרות ושירות יעיל, מהיר ואדיב, חברת ארגזי צומת רעננה מובילה בענף התקנות האבזרים לטנדרים ורכבי שטח. למעשה כל רכב שני בכבישי הארץ שבוצעו בו התקנות עבר תחת ידי החברה. כל לקוח שלה זוכה לרמה גבוהה ביותר של התקנה והרכבה, בשלל ורסיות ועם התאמה אישית מלאה לצרכיו ודרישותיו. החברה פועלת כמובן עם אישור יצרן שמוכר על ידי משרד התחבורה, ועבור כל עבודה שהיא מבצעת מסופקת אחריות מקיפה. 

 

התקנה איכותית של מרכבים לטנדרים בהתאמה אישית

ההתמחות המרכזית של ארגזי הצומת הינה התקנת מרכבים לטנדרים מסוגים ודגמים שונים, עם התאמה מלאה לצרכי ודרישות כל לקוח. בחברה מתקינים מרכבים באיכות גבוהה ביותר של חומרי גלם, ייצור וגימור, המבטיחים נוחות מרבית, התאמה מלאה לכל צרכי שימוש ועבודה, עמידות גבוהה וכדומה. האיכות נובעת ממקצועיותו של צוות החברה, ציוד וכלי עבודה מתקדמים, תכנון מדויק ומפורט של המרכב ובקרת איכות לכל אורך הליך הייצור וההתקנה. בין היתר תכנון המרכב יתייחס לגובה המבוקש,  מספר התאים ומידותיהם, מדפים, חלונות, גגון, צבע המרכב, מנגנון נעילה ועוד.

 

התקנת מגוון אבזרים נוספים

לצד התקנת מרכבים, בארגזי הצומת רעננה גם מתקינים מגוון אבזרים נוספים לטנדרים, רכבי שטח וגם לרכבים פרטיים. בין היתר בחברה מתקינים ווי גרירה מקוריים של מותגים מובילים עבור כל סוג של דגם וגיל רכב, בהתקנה נטולת ריתוכים והתאמות המבוצעת במדויק לפי הוראות יצרן ומסופקת עם אחריות לכל החיים. כמו כן, בחברה מתקינים מיגוני גחון מאלומיניום מחוזק קל משקל, המסופקים בחלקים או כמוצר שלם, מותאמים לסוג הרכב וצרכי השימוש באופן שאינו פוגם בשגרת הטיפולים הנדרשים לרכב. 

בנוסף, בארגזי הצומת מתקינים גגונים לטנדרים, רכבי שטח ורכבים פרטיים. מדובר בגגונים איכותיים מפרופיל מגולוון בייצור עצמי, המותאמים במדויק למידות הנדרשות ויכולים להיות קבועים, נשלפים ועוד. וזה לא הכל: בחברה גם מתקינים סוגים שונים של ארגזי כלים לפי הזמנה מפח מגולוון, פחי אלומיניום ופלסטיק, ומגוון סוגי תוספות אחרים כגון מדרכי צד, כיסויים דקורטיביים מפיברגלס, קשתות העמסה, קשתות ספורט ועוד.

 

למידע נוסף אודות שירותי החברה, צרו קשר עם ארגזי הצומת רעננה בטלפון 03-9308338.

 

 

קוראים התעניינו גם ברכישת מצברים לרכב

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן