התאמה מושלמת של משקפי מולטיפוקל

מחפשים פתרונות ראייה בהתאמה מושלמת למצב הראייה ולפעילות היומיום? אם כן, כדאי שתכירו את מכון אופטיטופ שבחיפה המבצע תהליך התאמה מדוקדק עם מיטב הציוד והעדשות.


כבר יותר משלושה עשורים
שבאופטיטופ מלווים ברגישות ובמקצועיות לקוחות המעוניינים בהתאמה מיטבית של משקפי ראייה, תוך התמחות מיוחדת בפתרונות מולטיפוטקליים מתקדמים. במכון מבצעים אבחון מדויק ומספקים פתרונות מותאמים אישית למכלול הצרכים בסביבה המודרנית, בהתבסס על ניסיון רב שנים, ציוד מדידה אלקטרוני מעולה ותהליך סבלני ומקצועי. כל אלו מובילים לתוצאות אופטימאליות ומענה לכל צרכי הראייה, שחזור תהליכי ראייה טבעיים שחסרים או נחלשו, וקבלת עומק שדה חיוני לפעילות יומיומית.

העדשות המתקדמות בעולם

במכון אופטיטופ, השוכן במרכז הכרמל בחיפה, עובדים עם העדשות של מיטב היצרניות העולמיות. חשוב לדעת שהענף כל הזמן מתחדש ומציע פתרונות מעולים. כך למשל, עם העדשות המתקדמות של ימינו מתקבלת ראיה חדה ומיידית המאפשרת הסתגלות מהירה, וכן ראייה הרמונית לכל המרחקים, ראייה ללא מאמץ גם בתנועה, שמירה על שיווי משקל בתנועה, ואפילו נוחות וראייה מיטבית במרחק הזרוע – הכל כתלות בסוג העדשה שתותאם לכם. הטכנולוגיות העדכניות ביותר גם מפחיתות משמעותית עיוותים בראייה, מפחיתות מאוד את הצורך להזיז את הראש, מעניקות ראייה ברורה וחדה מקצה עד קצה (כולל תפיסת ראיה בשוליים), סנכרון מושלם בין עין ימין לשמאל, ועוד.


תהליך מקצועי מ- א' ועד ת'

באופטיטופ מבצעים עם כל לקוח תהליך אישי ממוקד, תוך הקשבה מלאה לצרכים והסברים בגובה העיניים. בתהליך זה לא מותירים דבר ליד המקרה, החל בבדיקות ומדידות, דרך מרשמים, מסגרות ועד העדשות הנדרשות להזמנת וייצור המשקפיים. לשם כך, בראש ובראשונה נפגשים אתכם ומקשיבים לכם כדי להכיר את התחביבים, העיסוקים ופעילות היומיום, את המצב הבריאותי והדברים שהייתם רוצים לשפר. לאחר מכן נעשות בדיקות ממוחשבות ומדידות כגון מיפוי קרנית, בדיקה ראייה ומיקוד ראייה יסודית, מה שמבטיח את דיוק והתאמת המשקפיים לצרכי היומיום.

בהמשך מבצעים את בחירת המסגרת מתוך היצע עשיר ואיכותי שנבחר בקפידה, בהתאמה לטעם והסטייל האישי ולצרכי הראייה. כמו כן מבצעים מדידות eyecode, טכנולוגיה ייחודית באופטיטופ המודדת את המיקום המדויק של מפגש צירי הראייה בגלגל העין ומיקום העין במסגרת, מה שמאפשר לתכנן וללטש את העדשה באופן אישי תוך שלוקחים בחשבון את כל נתוני המסגרת וצורת הישיבה. 


מעבדה מתקדמת היורדת לפרטי הפרטים

על מנת לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד, כל עבודות ההרכבה של העדשות במשקפים מבוצעות במעבדה פרטית המהווה חלק אינטגראלי מהמכון. במעבדה מצויות הטכנולוגיות המתקדמות בעולם לעיבוד שבבי, והעדשות מורכבות בדיוק רב תוך ירידה לפרטי הפרטים וצרכי הראייה של כל פציינט. התהליך מתבצע על ידי האופטומטריסט שמכיר אתכם אישית וערך את הבדיקות, בדגש על דיוק בתהליך הייצור והתחשבות במכלול מאפייני המסגרת, המרשם והצרכים האישיים. 

את העדשות ניתן לייצר בכל קימור וסוגי הצורות, לרבות חריטות על העדשות וקליפונים מותאמים. בנוסף, במעבדה ניתן לבקש בקשות אישיות לשינוי צורה וגודל במסגרת, עם אפשרות להרכבה במקום ובלי להמתין זמן ממושך, וזאת בנוסף לקבל מענה מיידי לתיקונים לאורך השימוש הרגיל.

לפרטים נוספים ולקביעת פגישה במכון אופטיטופ, הנכם מוזמנים להתקשר לטלפון 04-8370419.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן