השתלת שיער בטורקיה- עידן הקורונה

אחד המושגים החדשים שנכנסנו לחיינו בשנת 2020, שנת הקורונה, הינו "צורך חיוני". המושג למעשה מגדיר פעולות של אנשים שמידת חשיבותם גבוהה על סף ההכרחית. 

ניתן להתווכח מה חיוני ומה לא, וכדאי לזכור שחלק גדול מהצרכים הינם אישיים וסובייקטיביים ולכן חלק גדול מהצרכים הינם "בעיני המתבונן". נושאים רפואיים- אסתטיים נופלים תחת קטגוריה זו. ניתוח אף , הגדלת חזה, השתלת שיער ועוד הינם הליכים רפואיים שבשנת 2020 נדחו הצידה מעט בשל סגרים באים וחוזרים, העדר נגישות לטיפולים (רופאים עסוקים, מדינות אחרות) וסיבות מובנות נוספות.

לקראת סוף הרבעון הראשון של שנת 2021, כשבישראל ובמספר מדינות באירופה כבר מזהים מגמות חיוביות של יציאה מהמשבר ומשרשרת הסגרים חוזר הביקוש לביצוע של השתלות שיער. למעשה, שנת הסגר הבינלאומי רק הגדילה את הביקוש ואנו עדים לרשימות המתנה לביצוע השתלות שיער מקצועיות במרפאות המובילות באיסטנבול. 

השתלת שיער לגברים- למה בעצם ?

"הכוח הגברי נמצא בשיער", גם אם המשפט הזה מעורר ויכוח סוער כבר  עשרות דורות הוא עדיין נכון למיליוני גברים מקריחים ברחבי העולם ולעשרות אלפי גברים בישראל שמעוניינים לשנות את "רוע הגורל". העדויות לכוחו של השיער נמצאות כבר בתנ"ך כאשר דלילה גזרה את שיער ראשו של שמשון, ובכך החלישה את כוחו. שיער מהווה כרטיס ביקור של אנשים רבים, הם עוסקים בו ומטפחים אותו. 

ישנן סיבות רבות להתקרחות:

  • גנטיקה רעה, דורות של גברים קירחים במשפחה, או נטייה להתקרחות
  • הקרחה טבעית.
  • אירוע טראומטי שגרם להתקרחות איטית או מהירה.
  • התקרחות אזורית.
  • מחלות ייחודיות שגורמות להתקרחויות מהירות.
  • חרדה
  • ועוד.

איבוד השיער משול בעיני רבים כאיבוד הרלוונטיות הגברית, הביטחון העצמי יורד עקב הירידה בתחושת הנראות. גברים בגיל צעיר שמקריחים פוחדים שלא למצוא בת זוג או שמעמדם החברתי ייפגע. אם בעבר הקרחה הייתה תהליך שלא ניתן לפתרון או שהפתרון היחידי היה חבישת פאה לא אסתטית ומעיקה, כיום קיימים פתרונות רבים, זמניים וקבועים כאשר השתלת שיער מהווה את הפתרון הטוב ביותר. הטכנולוגיה היום מאפשרת להחזיר לגברים שיער טבעי שגדל בכוחות עצמו ע"י הליך לא מורכב וידידותי. בירת ההשתלות העולמית היא טורקיה המהווה אבן שואבת למאות אלפי גברים בשנה שמתוכם אלפים רבים מישראל.

תקופת הקורונה

הקורונה יצרה מציאות חדשה בתחום השתלת השיער. 

מצד אחד אנו עדים ליותר ויותר גברים ונשים שתקופת הקורונה בכללותה: החרדות, חוסר הוודאות, איבוד העבודה והמצב הכלכלי, האיצו תהליכי התקרחות או יצרו קהל מתקרחים חדש. מצד שני הסגרים והשמים הסגורים ברחבי העולם מנעו מרבים להגיע לאיסטנבול למרפאות המובילות ולקבל את הטיפול. שתי התופעות הנ"ל יצרו מצב של ביקוש גדול והיצע שקטן שההשלכות הראשונות והמיידיות הן:

א. יצירת רשימות המתנה ומאבקים על תורים עם המרפאות בעיר הבירה הטורקית.

ב. עלייה של מחירים, כאשר הביקוש עולה על ההיצע, המחירים עולים.

באופן מפתיע אולי, איסטנבול מטפלת במשבר הקורונה בצורה מתקדמת, לא פחות טוב מישראל ובשדות מסוימים אפילו טוב יותר, התושבים באיסטנבול ממושמעים, מקפידים על סגר לילי וסגירת מקומות בילוי, המלונות סטריליים, ויש תחושה של אחריות חברתית מלאה בקרב הציבור. בתוך המצב הנ"ל, המרפאות בטורקיה חידדו נהלים, החמירו בדיקות והצליחו לשרוד את התקופה ברמת מודעות ותפעול גבוהה במיוחד. המרפאות ממשיכות לספק שירותים גם בשיא תקופת הקורונה:

  • מחייבים בדיקות קורונה מקדימות בארץ המוצא. בנוסף לאישור של רופא משפחה לביצוע השתלת השיער. 
  • מבצעים בדיקת קורונה מתקדמת עם ההגעה למרפאה, שעד קבלת התוצאה השוללת הידבקות לא מתבצע שום הליך נוסף. (תוך חצי שעה מרגע הבדיקה מתקבלות תוצאות)
  • המרפאות מקיימות קשר רצוף עם הנציגים שלהן במדינות אירופה והעולם ומגלים גמישות בהתאם למצב במדינת היעד.
  • המרפאות מבצעות בדיקות רפואיות וערוכות לספק תשובות מיידיות (עד חצי שעה). הבדיקות כוללות: לחץ דם, HIV, רמת סוכר בדם, רמת המוגלובין וכו'.

הצפי הוא שברגע שהשמיים יהיו פתוחים בכל המדינות והשגרה תחזור ברוב המדינות, כולל ישראל, תהיה נהירה של מאות אלפי גברים ונשים לטורקיה, דבר שיביא לעיכובים בתורים ולעלייה נוספת של מחירים.

 

השתלת שיער בישראל מול השתלת שיער בטורקיה

יש בישראל מרפאות להשתלת שיער, עם רופאים מנוסים וטכנולוגיה טובה. הקורונה והסגר של שדה התעופה הביאו ישראלים, נשים וגברים, לוותר על התוכנית להשתלת שיער בחו"ל ולבצע אותה בישראל. אנו עדים לביקוש הולך וגובר בשל המצב והשמיים הסגורים לביצוע השתלת שיער בארץ. 

בימים כתיקונם הישראלי הממוצע יעדיף לבצע את ההשתלה בטורקיה מכמה סיבות מרכזיות:

  • טורקיה הינה מעצמת השתלת שיער בקנה מידה עולמי.
  • תיירות רפואית שמציעה חבילה שלמה ואיכותית (מלון מפואר, קליניקות מודרניות עם ציוד וטכנולוגיה מהמתקדמים בעולם.
  • מחיר אטרקטיבי וללא תחרות. במיוחד שמשווים לישראל, במחיר של 50% מהמחיר בארץ תקבלו השתלה איכותית ברמה גבוהה מאוד, כמות שתלים גבוהה בהרבה, מלון, חבילת טיסה וליווי ועוד.
  • תפיסת שירות יוצאת דופן, כולל ליווי מלא לאחר ההשתלה.
  • צוות גדול יותר עובד על השיער שלכם, רופא וטכנאים מוסמכים.

עלות השתלת שיער בטורקיה

כאמור, המחיר בטורקיה אטרקטיבי וכולל חבילה שלמה (ייעוץ מקדים בישראל, בניית תוכנית השתלה, ליווי בטורקיה עם דוברי עברית, מלון מפואר, ביצוע ההשתלה, ליווי בהתאוששות ועוד). 

המחירים תלויים במספר משתנים, החשוב ביניהם הוא שיטת ההשתלה, כמות השערות שמשתילים והאם התהליך כולל יום השתלה אחד או יומיים. המחירים לחבילה כוללת של השתלה+ תרופות נלוות+ טיפול ממריץ אחרי+ שהות+ העברות ינועו בין 10,000 ל-20,000 ₪ תלוי בטיפול. 

לאחרונה, פונים אלינו גברים ונשים שעשו השתלת שיער בטורקיה באופן עצמאי ללא ליווי של איש מקצוע מישראל ומתלוננים על אי הצלחה של התהליך. הניסיון הישראלי לחסוך בעלויות ולקצר דרכים ופינות מביא עשרות פניות בשנה של מאוכזבים המבקשים מאיתנו לבצע מקצה שיפורים ותיקונים. אנו ממליצים בחום לא לצאת להרפתקאות לבד ולקבל שירותים של אנשי מקצוע בתחום.

 

מרכז המומחים FOREVHAIR  

מרכז המומחים של רוני חתוכה מביא ניסיון של 30 שנים,  את דרכו המקצועית החל רוני חתוכה בלונדון, שם שהה 6 שנים והתמחה בשיקום שיער ובכימיה של השיער. לאחר חזרתו לארץ פיתח רוני חתוכה שיטות ייחודיות בתחום שיקום השיער ופתרונות לבעיית שיער פגום/דליל. 

בשנת 2016 הקים יחד עם אשתו עדי חתוכה-הדרי את מרכז המומחים המספק מטריה 360  של פתרונות לבעיות שיער, לנשים או לגברים, לאחר שעבר בעצמו השתלת שיער מוצלחת בטורקיה.

במהרה הפכו לחלוצים בתחום ההשתלות ומאז הם מסייעים למאות ישראלים בכל שנה להגשים חלום.

השילוב של הטכנולוגיה המתקדמת באיסטנבול, המרפאות המודרניות, תודעת השירות הגבוהה של הטורקים, הקרבה הגיאוגרפית  לישראל, המחיר הנוח והליווי המקצועי של צוות FOREVHAIR הפכו את מרכז המומחים FOREVHAIR למובילים בתחום השיקום שיער וההשתלות בישראל ובטורקיה. 

מרכז המומחים FOREVHAIR נמצא ברחוב ז'בוטינסקי 43 ברמת גן. אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע בטלפון 0778048014.

 

 

מתעניינים גם בתכשירים לטיפוח השיער? בדקו את Yunsey חנות מוצרי שיער

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן