חברת זברה – השכרת ציוד לאירועים

המקום הנכון להשכרת ציוד לאירוע הבא שלכם

בין אם מדובר באירוע חברה המוני או אירוע משפחתי אינטימי, השכרת ציוד לאירוע הבא מומלץ לעשות עם חברת זברה.

כל אירוע פרטי או עסקי נדרש בציוד מגוון מכיסאות ועד אוהלים. את הציוד חשוב לשכור מגורם מקצועי ואמין המספק מוצרים איכותיים לצד שירות יעיל ואדיב, עם עמידה בטוחה בלוחות הזמנים שנקבעו מראש. לכן, לאירוע הבא שלכם מומלץ להזמין את שירותי זברה, החברה המקצועית והמובילה בענף.

כל מה שדרוש לאירוע

בחירה בחברת זברה תספק לכם מענה מקיף ואיכותי עבור כל סוג של ציוד. ברשות החברה מבחר גדול של ציוד איכותי, חדיש ומעוצב המתאים לסוגים שונים של אירועים עסקיים או פרטיים, אשר נבדק בקפידה טרם השכרתו מבחינת תקינותו וניקיונו. בין היתר החברה משכירה מגוון סוגים של כסאות, שולחנות, אוהלים, פינות הסבה, פינות זולה, מאווררים, מקררים ומקפיאים, פטריות חימום, פלטות שבת, כלים לאירוע ועוד. הציוד יסופק לאירוע עצמו בכל כמות מבוקשת ובמועד שסוכם מראש.

ואם לא די בכך, שירותי זברה מוצעים עבור מחירים תחרותיים ונוחים במיוחד המאפשרים התאמה לכל הגדרת תקציב.

בחירה נכונה של ציוד לאירוע שלכם

הפקת אירוע היא ללא ספק פרויקט מורכב הנדרש לשורה ארוכה של בחירות החלטות. על ידי פניה לחברת זברה כל נושא בחירת הציוד לאירוע שלכם יהיה הרבה יותר פשוט. הצוות המיומן והאדיב של החברה ייעץ, יסייע ויכוון אתכם בבחירת סוג וכמות הציוד המתאים והנכון עבורכם, הן מבחינת סגנון והן מבחינת כמות ומחיר. בין היתר יש לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים:

 

  • מקום האירוע – בין אם מקום סגור או פתוח, מוצל או חשוף, ישר או מפולס, נגיש או לא. אירוע המתקיים בים, למשל, נדרש בציוד עמיד בפני לחות, חול ומלח וכן בפתרונות הצללה מתאימים.
  • סגנון ואופי האירוע – לכל אירוע יש אופי וסגנון משלו המכתיבים את הציוד הנחוץ עבורו. כך לדוגמא, מופע המוני נדרש בפתרונות נוחים לישיבה מסודרת עם מעברים וגישה זמינה. מנגד, הפקת חתונה בטבע נדרשת בציוד מגוון בדגש על עמידות, נוחות השימוש וכמובן סגנון העיצוב.
  • מאפייני המוזמנים – בעת בחירת ציוד לאירועים יש להתחשב גם במאפייני וצרכי המוזמנים, בהתאם לגילם, מינם ותחומי עניינם. כך למשל, יש הבדל בין צרכי קהל צעיר המרבה להסתובב ולרקוד, לבין קהל מבוגר המבקש נוחות הסבה.
  • תשתיות – יש לבדוק את התשתיות הקיימות או המתוכננות באירוע ובהתאם להן לבחור בציוד חשמלי מתאים.
  • הגדרות תקציב – יש מגוון גדול של סוגי ציוד לאירועים הנבדלים גם בעלויות השכרתם. לכן, בחירת ציוד נדרשת לקחת בחשבון גם שיקולי תקציב.

לפרטים נוספים אודות השכרת ציוד לאירועים צרו קשר עם חברת זברה בטלפון 050-6666625.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן