השכרת אוהלים וציוד לאירוע הבא שלכם

מתכננים אירוע פרטי, ציבורי או עסקי? נדרשים באוהל וציוד עבורו? כדאי שתצרו קשר עם חברה מומלצת המתמחה בהשכרת אוהלים וציוד לאירועים.

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים וגורמים במשק מבקשים לערוך אירועים במתחמים לא מוסדרים ופתוחים. הביקוש נובע בין היתר מרצון לייחוד על ידי יציאה מהשבלונה המוכרת של אולם וגן אירועים, והפקת אירוע אותנטי וייחודי. יחד עם זאת, הפקת אירוע תחת כיפת השמים, בחצר, בפארק, בטבע או בכל מקום אחר שאינו מיועד לכך – כרוכה בלוגיסטיקה לא פשוטה ובהשכרה של אוהלים, פתרונות הצללה, ריהוט, כלי הגשה ואוכל וציוד נוסף לאירועים.

 

מי נדרש בהשכרת ציוד לאירועים?

ציוד ואוהלים לאירועים נדרשים על ידי גורמים רבים במשק. בתור התחלה הם מבוקשים על ידי המגזר הפרטי עבור קשת רחבה של אירועים לרבות חתונות, בר ובת מצווה, מסיבת רווקות ורווקים, חינה ימי הולדת וכדומה. כמו כן שירות זה מבוקש על ידי המגזר העסקי עבור חברות המפיקות אירוע עסקי, כמו יום כיף וגיבוש לעובדי החברה, השקה או עבור חברות קייטרינג וחברות הפקת אירועים. בנוסף, השכרת ציוד לאירועים מבוקשות על ידי מוסדות וגורמים ציבוריים כדוגמת מוסדות חינוך, רשויות מקומיות, עיריות, מושבים, משרד הביטחון ועוד.

 

פתרונות קירוי והצללה

פתרונות קירוי והצללה הם ללא ספק הדבר הראשון שאתם נדרשים לארגן עבור האירוע שלכם. פתרונות אלו שבראשם עומדים אוהלי אירועים נדרשים בכל עונות השנה כהגנה מפני חום השמש, קור, רוח וגשם. למען מטרה זו מוצעים בשוק מגוון סוגי אוהלים במידות, חומרים ועיצובים שונים, לרבות אוהלים צבעוניים, שקופים, אוהלים מפי.וי.סי. אוהלים עם שלדת אלומיניום ועוד. מתוך מבחר זה יש לאתר אוהל מתאים לצרכים שלכם, למספר המוזמנים, אופי האירוע, תנאי השטח ותנאי מזג האוויר. כמו כן יש לדאוג להתקנה מקצועית ובטוחה של האוהל או כל פתרון הצללה אחר.

 

ציוד נוסף לאירועים

מלבד אוהלים ופתרונות הצללה נוספים, יש עוד ציוד רב שיש להשכיר עבור אירועים. הציוד משתנה בסוגיו ועיצובו בהתאם לאופי האירוע וכולל בין היתר כסאות ושולחנות אוכל, פינות ישיבה מרופדות, פופים, שולחנות וכסאות בר, שולחנות קפה וכדומה. אך זו רק ההתחלה: ציוד לאירועים כולל עוד מגוון פריטים ומוצרים כדוגמת מקרנים ומסכים, גנרטורים, מזרוני שינה, מיקרופונים, בידורית, פתרונות תאורה ועוד.

 

בחירת חברה להשכרת ציוד

לא משנה איזה סוג ואיזו כמות של ציוד אתם נדרשים להשכיר עבור האירוע שלכם, בכדי לזכות באוהל וציוד איכותי חשוב להזמינו מחברה מומלצת, מקצועית, מנוסה ואמינה. בתור התחלה יש להעדיף חברות מוכרות המחזיקות במגוון איכותי ומתקדם של סוגי ציוד לאירועים, היכולות לספק מענה אישי לכל לקוח עם התאמה מלאה לצרכיו. כמו כן יש חשיבות רבה לאמינות החברה והיותה זמינה סביב השעון, עם יכולת לספק כל ציוד נדרש במועד המבוקש ללא טעויות ועיכובים. בנוסף, יש להעדיף חברות אשר לצד השכרת ציוד גם מובילות אותו ומספקות שירותי הקמה ופירוק מלאים המותאמים לצורכי האירוע.

 

כך תחסכו לעצמכם הרבה טרדה וטרחה ותזכו להקמה נכונה, בטוחה ואסטטית של האירוע, שתחסוך לכם הרבה זמן וכוח אדם.

 

למידע נוסף אודות השכרת אוהלים וציוד לאירועים צרו קשר עם חברת נישה בטלפון 050-7992210.

 

 

למידע על השכרת מתנפחים והפעלות שונות לאירועים בקרו באתר הזה

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן