השי המושלם לט"ו בשבט 2022

אם לקראת ט"ו בשבט אתם מבקשים להעניק לעובדי או לקוחות החברה שי מושלם ואיכותי של פירות יבשים, הכתובת הנכונה היא ללא ספק מור ולבונה.

 

עם בוא חג האילנות מקובל להעניק מארזים חגיגיים המבוססים על פירות יבשים. וכדי שהשי באמת ישמח את מקבליו חשוב לבחור במארזים כשרים עם מוצרי איכות טריים, סגורים היטב בקופסאות מעוצבות ונוחות. זה בדיוק מה שמספקת חברת מור ולבונה לשורה ארוכה של לקוחות מרוצים מכל ענפי המשק.

 

מארזי חג משובחים לט"ו בשבט

עם חברת מור ולבונה תזכו במארזי החג הטובים ביותר לט"ו בשבט. מדובר במארזים עם כשרות מהודרת בהיצע עשיר ואיכותי של פירות יבשים קלויים, שעברו הליכי קלייה מוקפדים בשיטות מסורתיות המבטיחות את עסיסיותם. המוצרים הקלויים נארזים בהתאם להנחיות ותקנים מחמירים של משרד הבריאות בתוך קופסאות הרמטיות, נוחות לפתיחה חוזרת, השומרות על טריותם. בנוסף, המוצרים נארזים בתוך מארזים קשיחים ונוחים לנשיאה בעלי קו עיצוב עכשווי וייחודי, והם מסופקים לכל כתובת מבוקשת בארץ. יתרה מכך, במידה ותבקשו במור ולבונה גם יספקו לכם מארזי חג  וכרטיסי ברכה ממותגים בעיצוב מוקפד, הנושאים כל פרט מבוקש מלוגו ועד סלוגן.

 

מבחר עשיר של מוצרים

במור ולבונה מציעים מבחר עשיר של פירות יבשים ופיצוחים לט"ו בשבט, או לכל חג אחר, המוכנים על בסיס שיטות קלייה מסורתיות וייחודיות תוך הקפדה על דרישות תקן מחמירות, ואותם ניתן להזמין כיום גם און ליין דרך אתר החברה. מהמבחר העשיר כל אחד יכול לאתר את מה שמתאים לו עבור מארזי חג, עם שפע של פירות יבשים ופיצוחים כדוגמת פקאנים קלויים, פיסטוקים קלויים, פיסטוקים טבעיים קלופים ואגוזי קשיו קלויים, אגוזי מלך קלופים וטבעיים, בוטנים מקורמלים, בוטנים קלויים, מנצ'ס, תמרי מג'הול, שזיפים מיובשים, משמשים מיובשים, חמוציות ממותקות ומיובשות, צימוקים בהירים וכהים, שקדים טבעיים ועוד. כל זאת לצד מוצרי איכות נלווים כמו יין טוב או דבש משובח.  

 

חברה מובילה בתחומה 

למי שלא מכיר, חברת מור ולבונה נוסדה ברחובות בשנת 2008 ומובילה בשוק המקומי בכל הקשור לאספקה של חבילות שי לוועדי עובדים ולארגונים פרטיים ומוסדיים. החברה מתמחה בייבוא, קלייה ושיווק של פירות יבשים, אגוזים ופיצוחים איכותיים, כאשר לכל חג מוצעים מארזים מעוצבים ייחודיים המתחדשים מידי שנה, שופעים בכל טוב ומעבירים את רוח החג. 

האריזה עצמה מתרחשת בבקעת הירדן, בבית אריזה גדול ממדים וחדשני המשתרע על פני אלפיים מ"ר, תוך שימוש בטכנולוגיות ייצור ואריזה מתקדמות. מעבר לכך, לחברה יש מחלקה מיוחדת המתמחה בעיצוב ומיתוג מארזי החג, באופן המותאם במדויק למאפייני הארגון ולקהל היעד שעבורו המתנות מיועדות, בין אם מדובר בעובדים, לקוחות, ספקים, שותפים , מנהלים וכדומה.

 

שורה ארוכה של לקוחות מרוצים

ההוכחה הטובה ביותר לאיכות מארזי החג שמור ולבונה מציעה הינה שורה ארוכה של לקוחות מרוצים מכל ענפי המשק, ביניהם מוסדות ציבור, מפעלים, בתי מלון, רשתות שיווק, חברות תקשורת, בתי חולים ועוד. על הלקוחות נמנים גם ארגונים וחברות ענק כמו בזק, קופת חולים כללית, בית הנשיא, נתיבי ישראל, רשות הטבע והגנים, כרמל, בית חולים סורוקה, מפעלי נשר ועוד. בהמלצות שכותבים לקוחות החברה מופיעה שוב ושוב איכותם  המארזים עם פירות יבשים מעולים ומגוונים, לצד מארזים מיוחדים ושירות מקצועי המותאם לצרכי הלקוח.

 

לפרטים נוספים אודות מארזי שי לט"ו בשבט 2022 הנכם מוזמנים ליצור קשר עם מור ולבונה בטלפון 08-6161301.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן