הפקת חגיגות 70 שנה לישוב

השנה מושבים וקיבוצים רבים חוגגים שבעים שנה להיווסדם. לכבוד תאריך עגול ומכובד זה נדרשת הפקה גדולה, מרשימה ומקצועית.

 בשנה שלאחר קום כצורך מדיני לקבוע את גבולות המדינה הצעירה ולדאוג למקומות ישוב למאות אלפי העולים קמו ועלו לקרקע קיבוצים ומושבים רבים בכל רחבי הארץ. לרגל חגיגות חשובות אלו של 70 שנה בהתיישבות העובדת, יישובים רבים מתכננים הפקות גדולות, מושקעות ומרשימות. הפקה רצינית דורשת הרבה משאבים, זמן, כוח אדם וידע מקצועי, ובדיוק בנקודה זו נכנסת לתמונה חברת אורן ורינת הפקות אשר אירועים קהילתיים גדולים הינם התמחותה המרכזית.

 

 

את חגיגות השבעים לא מפיקים לבד

בעבר הרחוק, להפקת חגיגות ישוב גויסו חברי הקהילה כפרויקט מקומי ארוך טווח. אולם בימינו גישת התנהלות זו כבר אינה רלוונטית, כי לאף אחד אין זמן פנוי עבור ארגון אירוע בכזה סדר גודל. מעבר לכך, רמת הציפיות והסטנדרטים של אירועי קהילה מרכזיים כבר לא מסתכמת במקהלה מקומית, כיבוד קל ופשוט, ופרוז'קטור של חדר האוכל. הציבור המקומי במושבים ובקיבוצים עלה רמה ומצפה להפקה עכשווית, איכותית ומושקעת עם מופע מרתק, דוכני אוכל משובחים, מערכות הגברה ותאורה טובות, ועוד. שלא לדבר על הליך רישוי העסקים מורכב שמחוייב בסוג אירוע כזה.

כפועל יוצא מכך מרבית היישובים בוחרים בשירות חיצוני של חברות הפקות מקצועית. יש לציין כי הפקות אירועי קהילה גדולים שונה במהותה, תכניה וצרכיה מהפקת אירועים פרטיים או עסקיים. לכן חשוב לבחור בחברת הפקות מנוסה ומוכרת, המתמחה בהפקת אירועי קהילה כמו חברת אורן ורינת הפקות.

 

 

מבינים בהפקת חג יישוב

אם יש חברה בשוק שמבינה את צרכי הישוב, זו ללא ספק חברת אורן ורינת הפקות. מדובר בחברת הפקות וותיקה ומנוסה המתמחה בהפקות ענק ומנוהלת על ידי זוג מושבניקים שגדלו על ברכי חגיגות יישוב ומכירים היטב את אופיו, מהותו וצרכיו. הכרות זו מספקת נקודת חיבור מצוינת המאפשרת ליצור אירוע מותאם לאופי הקהילה ותרבות הבילוי והפנאי שלה. לבני הזוג יש את הרקע הנכון כדי להבין מהי האווירה המבוקשת באירוע, כיצד לעצבו, אילו תכנים לספק, מהו הציוד והריהוט הנדרש ואיזה אוכל להביא. כל זאת ועוד יתוכנן ויסופק ברמה גבוהה ביותר של מקצועיות עם תוכנית עבודה מוקפדת, ביצוע מושלם של כל פרט ושימת דגש על לוחות הזמנים.

 

 

הפקה מלאה לכל פרטיה

ההתמחות של חברת אורן ורינת בהפקות ענק ניכרת ביכולת לספק מענה שלם ואיכותי עבור כל צרכי חגיגות ישוב על כל פרטיהן השונים, החל מעיצוב המקום למופע ועד לדוכני אוכל. כך למשל ידאגו להביא לכם במאי מקצועי לתכנון והפקת מופע כבן שעה, המשתף בני ישוב לצד רקדנים מקצועיים. כמו כן ההפקה תספק מענה לכל צורך טכני, מערכת הגברה, תאורה, כיסאות ושירותים כימיים. כל זאת ועוד עם התאמה אישית מלאה לאופי היישוב והחגיגות, להיסטוריה, לסיפורים וענפים ייחודיים של המקום, ולדמויות בולטות בישוב.

 

לעוד מידע ופרטים אודות הפקת חגיגות 70 שנה להתיישבות העובדת, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת אורן ורינת הפקות בטלפון טלפון 04-9544588/99.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן