הפקות תוכן חדשניות לאירועי נוער וחג

הפקת אירועים המוניים לציבור הרחב, ולנוער בפרט, אינה עניין של מה בכך ובייחוד אם רוצים ליצור אירוע איכותי, מרהיב ואקטואלי.

אם נודה על האמת, בסופו של דבר הפעלות לנוער, אטרקציות והופעות בחגי ישראל, משוקעות ככול שיהיו, די דומות אחת לשנייה. אבל את הסטנדרט המוכר שוברת חברת בית אמנויות תרבות רחוב, המציעה הפקות עם תכנים מקוריים, מרעננים ורלוונטיים. התכנים שלה מבוססים על ניסיון של עשרים שנה בענף ההפקות ורצון לתרום לקהילה ולהביא אומני רחוב לקדמת הבמה.

 

שמים את אומנות הרחוב בקדמת הבמה

בחברת בית אומנויות תרבות רחוב מביאים את אומנויות תרבות הרחוב לקדמת הבמה עם הפקות סופר מקצועיות של הופעות, אטרקציות ופעילויות. אלו הפקות המיועדות למגוון קהלים בדגש על בני נוער, לצד אירועים לקהילה העסקית, מוסדות חינוך, קהילות, אירועים פרטיים, פסטיבלים, אירועי רחוב ועוד. התכנים שהחברה מספקת הינם מקוריים ומבוצעים על ידי אומני רחוב מהשורה הראשונה, מלוטשים לכדי הפקה קריאטיבית מקצועית שמותאמת לקהל היעד ולקונספט מבוקש. כל זאת עם רמת בימוי וכוריאוגרפיה גבוהה ביותר, שמשאירה פעם אחר פעם את קהל הצופים נפעם ונלהב.

 

​​תכנים מקוריים ומלהיבים לחגי ישראל

פעילויות בבית אומנויות תרבות רחוב מספקות גם מענה חדשני עם תכנים מיוחדים לחגי ישראל. בין היתר בחברה יפיקו עבורכם חג פורים מקורי ושמח עם מגוון רחב של הופעות, הפעלות ופעילויות סוחפות ותוססות בכל קונספט מבוקש. כך למשל, תוכלו לתכנון אירוע פורים לקהילה, ילדים, בני נוער ו/או מבוגרים עם  הרכב הברייקדאנס הויפ הופ המוביל אריות ציון, או עם הצגה מקורית לחג "חג פורים מודרני" שהינה מצחיקה, מרקידה ואינטראקטיבית. זאת לצד מגוון הפקות מתחם שלם עם תחנות הפעלה, סדנאות, רקדניות מקצועיות מחופשות, תחרות תחפושות, ריקוד פלאש מוב המוני, נשף פורים ועוד.

 

וזו רק ההתחלה..

הפקות מושקעות וייחודיות אלו של בית אומנויות תרבות רחוב מוצעות לא רק לפורים אלא לכל חגי ישראל ולאירועים פרטיים, ציבוריים ועסקיים נוספים. כך למשל, בחברה מפיקים אירועי הפנינג ליום עצמאות מדליק ושמח, עם תכנים לכל המשפחה, מסיבות רחוב ומגוון מתחמים כדוגמת מתחם אקסטרים מלהיב, מתחם גרפיטי יצירתי, מתחם ריקודי רחוב, מתחם ברזילאי קצבי, מתחם קרקס ומתחם פארקור מחשמל. זאת לצד  שלל מופעים, הפעלות ופעילויות, דוכני יום העצמאות, דמויות שטח מחופשות ועוד.

 

וגם זה עוד לא הכל!

קצרה היריעה מלהכיל את כל ההפקות שחברת בית אומנויות תרבות רחוב מציעה. נזכיר לסיום את התכנים הייחודיים שהחברה מציעה לבני נוער במסגרות שונות, השמים דגש על תוכן מאומנות הרחוב שנוגעת לעולם בני הנוער לצד ערך מוסף. כך למשל, החברה מפיקה סיורי גרפיטי חינוכיים בתל אביב, סדנאות מניעה לבני נוער, הפקת מסיבות סוף שנה, הפעלות בבית הספר, ימי שיא חינוכיים והפנינג, הפקות של אירועי קיץ, אירועי בר ובת מצווה, הצגות ומופעים, ימי בריאות וספורט ועוד.

 

לפרטים נוספים אודות הפקות ופעילויות של Street Art Production צרו קשר בטלפון
03-5499755 ו- 052-8555477.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן