הפקות בוטיק לסרטון התדמית של העסק

בחברת מוביט הפקות יפיקו לחברתכם סרטון תדמית אפקטיבי, שבאמת משקף את המותג וערכיו.

בתקופה בה אנו חיים כשהכל עובר לרשת וסרטונים יותר אפקטיביים ממילים, כולם מציעים להפיק לכם סרטוני תדמית. יחד עם זאת, בכדי שסרטון תדמית יעשה את העבודה שלו יש ליצור אותו עם גורם מקצועי, המעניק ליווי אישי מלא, יעיל ומהיר. אז כדאי שתכירו את מוביט הפקות.

 

 

חברת הפקות בוטיק – על כל המשתמע מכך

בדרך כלל חברות הפקות סרטים מקצועיות הן מאוד גדולות, ולרוב היחס שהן מעניקות ללקוחות קטנים הוא של חלק מפס ייצור. כך שאם אינכם מרוצים מפרטים מסוימים, ההפקה תתעכב למועד בלתי מוגדר בעתיד. מצד שני, חברות הפקה קטנות לרוב לא מספיק מקצועיות ומיומנות.

ואולם, יש בשוק המקומי גם פן שלישי כמו חברת מוביט הפקות, שהינה חברת בוטיק מנוסה ומקצועית שמאחוריה שורה ארוכה של לקוחות מרוצים וחוזרים. החברה מעניקה לכל לקוח ולכל בית עסק שירות שלם לשביעות רצונו המלאה.

כל פרויקט במוביט עובר דרך ההנהלה העומדת בקשר מול כל לקוח, דבר המוביל להפקה מהירה ומקצועית של סרטון תדמית, ללא קצרי תקשורת החוסמים את התקדמות הסרטון. בתוך כך, עם חברת מוביט תזכו בסרטון תדמית מקצועי, יצירתי, בולט ואפקטיבי, שמתאים למגוון פלטפורמות. הסרטון יעביר לקהל היעד שלו את כל המידע והמסרים הרלוונטיים, בעודו מדבר אל רגשות קהל היעד ויוצר תחושה של קרבה והזדהות, וכמובן עניין בעסק, מוצריו ושירותיו.

הדמות שמאחורי חברת ההפקות

בראש החברה עומד רותם גרוזוביק המתפקד גם כמנהל קריאטיב. רותם החל את דרכו בתחום כעיתונאי בתוכניות מצליחות בערוצים מסחריים, בבימוי של תוכניות מוכרות כמו כולבוטק ושל פרומואים, סרטים דוקומנטריים, ככתב מגזין לחדשות ערוץ 2 ועוד. הניסיון העשיר העניק לרותם הבנה מעמיקה בתחום הפקת הסרטים, והיכרות עם טובי כותבי התוכן, הצלמים והמפיקים בארץ. את הניסיון והידע הביא רותם להקמת חברת הפקות עצמאית, בה פועלים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה.

 

חברה ותיקה ומקצועית

חברת MovieT או בעברית מוביט, הינה חברת הפקות וותיקה ומוערכת בנוף המקומי, הפועלת בתחום כבר כחמש עשרה שנה. החברה מתמחה בהפקה של סרטוני תדמית לעסקים, עם מענה קריאטיבי לכל צורכי המדיה של בית העסק, והתאמה מלאה לצרכי החברה ומסגרת התקציב שלה.

הרמה הגבוהה שהחברה מציגה נשענת קודם כל על צוות קריאטיבי מקצועי מהשורה הראשונה, שנבחר בקפידה. בנוסף בחברה נמצאים כל הזמן עם היד על הדופק ומשקיעים בהכרת מגמות חדשות בעולם ההפקות, בין היתר על ידי מעקב אחר מה שקורה באינטרנט, במדיה וברשתות החברתיות, וכן על ידי השתתפות בכנסים מקצועיים בענף.

בוביט שמים דגש מיוחד על הקשר מול הלקוחות, עם אמונה בשירות לא פחות ממעולה, שמקבל בברכה עבודה משותפת עם הלקוח, משובים ורעיונות חדשים. גישה זו הובילה ליצירת מעגל לקוחות נאמן למוביט, שלאורך השנים שב וחוזר אליה, השמח להמליץ על שירותיה לכל מי שרוצה.

לעוד מידע אודות הפקה מקצועית של סרטוני תדמית הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת מוביט הפקות בטלפון 073-3744753.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן