העברה והטסת נפטרים לארץ

אם בשעתכם הקשה אתם נדרשים לארגן העברה והטסה של נפטר לישראל, כדאי לקבל סיוע מקצועי מחברת מנוחה לעד.

פטירה של בן משפחה הינה חוויה מטלטלת בכל המישורים, ואף עלולה להיות מאתגרת מאוד מבחינה בירוקרטית אם עולה הצורך להעביר את גופת הנפטר לישראל. כדי לעבור את ההליך באופן הפשוט ביותר שניתן מומלץ לפנות לקבלת סיוע מקצועי מחברת מנוחה לעד. מדובר בחברה ותיקה ומנוסה שיש לה קשרים בכל יעד בעולם, המטפלת בכל תהליך ההעברהף הטיסה וארגון הקבורה של הנפטר.

 

הקושי בהעברת נפטר לישראל

במקרים בהם נפטר בן משפחה בחו"ל ועולה הרצון להביאו לקבורה בישראל, יש צורך להתמודד עם תהליך מורכב במיוחד. המורכבות נובעת קודם כל מהמרחק הפיזי שיש לעבור, והיא ממשיכה להתמודדות מול דרישות החוק במדינת היעד ובישראל, לצד עמידה בדרישות ההלכה היהודית. בנוסף לכך יש לדאוג לתיאום בין הטסת הנפטר והבאתו לקבורה, לצד דאגה לכך שגופת הנפטר תטופל בכבוד לכל אורך ההליך. כאן נכנסת לתמונה חברת מנוחה לעד שברשותה ידע וניסיון רב, המעניקה שירות אמין ורגיש לטיפול בכל הליכי ההעברה וההטסה של הנפטר לישראל באופן יעיל ומהיר.

 

חברה בעלת ניסיון רב 

חברת מנוחה לעד הינה הוותיקה והמנוסה ביותר בתחום העברת והטסת נפטרים מחו"ל לישראל, הוצאה לקבורה בישראל, והעברת נפטרים מישראל לחו"ל. לחברה ניסיון של מעל ארבעים שנה ויכולת להגיע לכל יעד ולטפל במהירות ובזמן קצר בכל הליכי ההעברה וההטסה  לארץ. יכולותיה מבוססות בין היתר על קשרים ענפים מול שגרירויות, חברות קבורה, גופי רפואה ונציגים בכל יבשת ומדינה בעולם, לרבות ארה"ב, קנדה, סין, ארגנטינה, צרפת, רוסיה, תאילנד, סין, הודו, ברזיל, אנגליה, הולנד ועוד. בין היתר, החברה טיפלה במקרים מפורסמים שהגיעו לכלי התקשורת, כמו הטסת גופתו של שגריר סין בישראל דו וויי למולדתו, או העברת גופתה של אנסטסיה קלין מישראל לאוקראינה.

 

תהליך מקצועי מהיר ויעיל 

הניסיון של חברת מנוחה לעד מתבטא ביכולת לטפל באופן מלא, מהיר ויעיל בכל הליכי העברת גופת נפטר מחו"ל לישראל, בין אם הוא יהודי או בן דת אחרת. כמו כן, כל הליך מותאם למאפייני נסיבות המקרה ודרישות ארץ היעד, כולל התנהלות מול כל הגורמים הרלוונטיים בחו"ל ובישראל, בדגש על יעילות שמטרתה להפחית בעלויות.

 

התהליך עצמו מתחיל בקבלת ייפוי כוח מבני המשפחה ואישור עבור מקום קבורתו בארץ מידי חברת קדישא כל חברת קבורה אחרת, וממשיך לקבלת תעודת פטירה ואישור משרד הפנים להטסת הגופה שיועבר לשגרירות ישראל בארץ. לאחר מכן יתואם מועד הגעה והעברה של הנפטר, יוזמנו כרטיסי טיסה, תאורגן הלוויה וגופת הנפטר תטופל בהתאם לבקשות המשפחה ודרישות משרד הבריאות והחוק, כולל טהרה או חניטה והלבשת הנפטר בבגדים. ולבסוף, הארון יתקבל בשדה התעופה בישראל על ידי אמבולנס, ישוחרר ויועבר ללוויה במקום שנבחר.

 

לעוד פרטים אודות העברת והטסת נפטרים לישראל מחו"ל צרו קשר עם חברת מנוחה לעד בטלפון 972-3-6872929 ו- 972-50-521-2464.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן