הנצחת יקירכם בבתי כנסת

בכדי לכבד את זיכרון היקרים להם באופן מכובד ומרגש, רבים בוחרים להנציחם בבית, בבית הכנסת ובמוסדות שונים.

הנצחת אנשים יקרים בבתי כנסת ובמוסדות אחרים באופן מכובד ומפואר, מוצעת על ידי חברת שלוח במגוון אמצעים, החל מלוחות תפילה מוארים ויוקרתיים, דרך נרות זיכרון ועד שעוני שבטים מסוגים שונים. הניסיון, הידע והכישורים של עובדי שלוח, ניכרים בעיצובי חדשני וייחודי לצד עמידה בסטנדרטים גבוהים ביותר של איכות. זאת בנוסף למחויבות ללוחות הזמנים ועם שירות שמציג פתיחות ויחס אישי, רגיש וקשוב לכל לקוח, לקבלת מוצר מוגמר לשביעות רצונו המלאה.

 

 

חמישים שנה של ידע וניסיון

חברת שלוח הינה מהמוסדות הוותיקים והמוערכים בתחום הזיכרון וההנצחה. היא נוסדה בירושלים בשנת 1969 על ידי מר גולדברג אלעזר ומאז ועד היום שירתה קהל גדול ומגוון של אלפי לקוחות, כולל גבאי בתי כנסת, ישיבות, מנהלי מוסדות ולקוחות פרטיים מהארץ ומחו"ל שמעוניינים בהנצחת יקיריהם. בחברה מתמחים ביצירה אומנותית ואיכותית של פריטי זיכרון והנצחה לבתי כנסת ומוסדות נוספים, לרבות לוחות זיכרון, לוחות תפילה, נרות נשמה, שעוני שבטים ועוד. מלאכת ההנצחה מבוצעת בעבודה מוקפדת עם הליך שוטף של בקרת איכות ועם גימור לא פחות ממושלם, המבוסס על חומרי גלם באיכות חסרת פשרות שמבטיחים את עמידות המוצר הסופי לאורך זמן. כמו כן העבודות משלבות טכנולוגיות חדשניות של רובוטיקה ייחודית בארץ, מערכות לייזר מתקדמות, חריטה ממוחשבת ומדפסותUV . טכנולוגיות מתקדמות אלו מרחיבות את אפשרויות העיצוב ומציגות רמה גבוהה ביותר של איכות ייצור וגימור, עם התאמה אישית מלאה לרצונות הלקוח.

 

מבחר גדול של מוצרים ועיצובים

הידע, הניסיון והכלים שעומדים לרשות שלוח מאפשרים ליצור ולעצב מגוון גדול ואיכותי של מוצרי הנצחה בשלל מידות, עיצובים, צורות וחומרים. כך למשל, בחברה מעצבים ומייצרים לוחות זיכרון והנצחה מעץ מגולף, לוחות עצי חיים מעוצבים מעץ, זכוכית ואלומיניום עם תאורת לד, וכן לוחות תפילה יוקרתיים ממגוון חומרים ועיצובים שונים, לבאי בית הכנסת. זאת בנוסף ללוחות תפילה מוארים מרחפים, לוחות תפילה בדמות מגילה, לוח תפילה עם ריקועי נחושת, קדיש מואר, לוח של בריך שמיה מעץ עם עיטורי שבטים, לוח מפואר ומרחף של מודים דרבנן עם מסגרת מוארת של פרחים, ולוח תפילה למנצח עם מסגרת עץ מוזהבת. עוד מציעים בחברה נרות זיכרון בדמות פמוט, נרות זיכרון בעיצוב של מנורת שישה קנים, שעון מפואר מעץ מהגוני עם שילוב השבטים ועוד.

 

 

שלטי זיכרון והנצחה ייחודיים

ב-שלוח מבינים שבהיותם מיועדים להנצחת וזיכרון היקרים לנו לשנים רבות בבית כנסת או במוסדות אחרים, המוצרים נדרשים להיות ייחודיים, מכבדים את  מעמדם, איכותיים ומפוארים. זאת על בסיס תכנון מוקפד, חשיבה יצירתית ורמה גבוהה ביותר של ייצור, ביצוע וגימור הניכרת בכל פרט. כמו כן, בכדי ליצור פריט הנצחה ייחודי המותאם לבית הכנסת ורצונות המזמין, נעשה שימוש במגוון סוגי שיטות וטכניקות עבודה לרבות חריטה, ריקוע, גילוף, חיתוך, צריבה ועוד. בכדי לסייע ללקוח לבטא את הרצונות ורגשות ההנצחה האישיים והייחודיים שלו, לרשותו עומד צוות מקצועי של החברה הזמין לסייע, לייעץ ולכוון בבחירה ועיצוב נכון של פריט ההנצחה.

 

למידע נוסף אודות מוצרי זיכרון והנצחה בבתי כנסת ומוסדות נוספים, צרו קשר עם חברת שלוח בטלפון 02-5383729, או באתר בו ישנם אלפי דגמים ויצירות שונות shiloach.net 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן