הנעליים הכי אופנתיות ונוחות שאפשר לבקש

אפשר ליהנות מנעליים אופנתיות ויפות בלי להתפשר על נוחות מלאה. זוהי הגישה של אתר נעלי האופנה Shoes24.

בחנות האינטרנט Shoes24 מציעים לנשים נעלי אופנה נוחות במיוחד מבית מותגים מובילים, לרבות המותג הגרמני תמריס והמותג האנגלי פיטפלופ. באתר קיים היצע גדול, עדכני ואופנתי של נעלי איכות, המתאים לכל צורך ולכל שעה ביום, החל מכפכפים ונעלי ספורט ועד לנעלי עקב. כל המוצרים בחנות הינם מקוריים, מסופקים עם אחריות של היבואן הרשמי של בארץ, ומוצעים עבור מחירי חו"ל משתלמים במיוחד.

מותג ההנעלה שהפך את הנוחות לאופנתית

Shoes24 הוא אתר היבואן של המותג ההנעלה תמריס. מדובר במותג הגרמני המוביל באירופה כבר מעל לחמישה עשורים, המייצר נעליים באיכות גרמנית חסרת פשרות על בסיס טכנולוגיות נוחות, מתקדמות וייחודיות. הנעליים מוצעות בשלל דגמים ומעוצבות בקולקציות טרנדיות ואופנתיות, נוטפות מסטייל אירופאי. אין פלא שזהו המותג הנמכר ביותר ביבשת.

בין היתר ניתן למצוא באתר נעלי סניקרס, סנדלים, כפכפים, נעליים שטוחות וגם נעלי נוחות עקב ליומיום ולערב. מהמבחר כל אחת יכולה למצוא ולהזמין את הנעליים המושלמות בשבילה, המתאימות באופן מלא לאורחות חייה ולטעמה האישי, בין אם נעליים שאפשר ללכת איתן לעבודה, לטיול בצפון או לים, או לנעול לאירועים מיוחדים.

למשל, באתר Shoes24 תמצאו כפכפי עור מדליקות עם עקב נמוך, עם או בלי אבזם, בעיצוב נקי או עם צמה, ובגוונים מרהיבים כמו ורוד, שחור, זהב בהיר, שנהב, אפור בהיר, אגוז ועוד. כמו כן, באתר אפשר למצוא נעלי סירה שחורות קלאסיות מעור עם עקב מרובע, סנדלי עקב רחבות מעור, סנדלי פלטפורמה מבד או מעור, סנדלי סירה בגוון אפור אבן, ונעלי סירה עם עקב מסמר בגוון פודרה. זאת בנוסף לנעלי ספורט גרב בגוון חול מטאלי, ונעלי סניקרס מעור עם רוכסן בשלל גוונים, כמו ירוק משולב עם בז', כחול, אפור ירוק, שחור נוגט,  שנהב אגוז, ועוד.

נעלי אופנה נוחות שמטפלות בכאבי הגב והרגליים

עוד נעלי אופנה באתר של Shoes24 מגיעות מהמותג הבריטי פיטפלופ, כאשר ייחודן טמון במענה איכותי לנשים הסובלות מכאבי גב ורגליים. מאחורי נעלי המותג יש פטנט ייחודי, בדמות סוליות נוחות אורתופדיות ברמות שונות של דחיסות, ומעבר לכך נערכו על הנעליים מחקרים מדעיים רבים, מה שמתבטא בצורה ביו-מכאנית ובשילוב מושלם של יופי, נוחות ובריאות.

באתר Shoes24 תיהנו ממבחר גדול של נעלי פיטפלופ במגוון סוגים, דגמים וצבעים, כגון כפכפים, סנדלי פלטפורמה, נעלי התעמלות ועד למגפיים. למשל, תוכלו להזמין לעונת הקיץ כפכפי אצבע משובצים בקריסטלים בצבע כחול, ירוק, ורוד וצהוב, כפכפי אצבע מגומי בצבע כתום ניאון, כפכפי סלייד גומי בשלל צבעים, כפכפי איקס כסופים, כפכפים עם שתי רצועות, ועוד.

לפרטים נוספים אודות נעלי אופנה נוחות של מותגים מובילים כנסו לאתר www.shoes24.co.il, או צרו קשר עם חברת Shoes24 בטלפון 052-5080809.

 

מתעניינים גם בסניקרס? בקרו בחנות הנעליים 972Shoes

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן