המשק, פירות וירקות טריים

מעוניינים ליהנות מכל הטוב והבריאות של אדמת הארץ? רוצים להזמין בדיוק את מה שאתם צריכים בלי לצאת מהבית? תשמחו לעזור על הדרך גם לחקלאות בישראל? אם כן, כדאי שתכירו את "המשק".

כידוע, בשנים האחרונות נפתחה האפשרות להזמנת פירות, ירקות ושאר מוצרי מזון גם דרך הרשת. היתרונות של ההזמנה אונליין לא נעלמו מעיני מגדלים מקומיים ואחדים מהם שקפצו למים מציעים סחורה חקלאית מובחרת עם משלוחים מהירים – גם מהיום להיום. את אחת הדוגמאות היפות והמוצלחות לכך תמצאו באתר של "המשק", המבוסס על שנים ארוכות של אהבה לעבודת האדמה.

משק ותיק, הזדמנויות חדשות
מאחורי "המשק" עומד הדור השלישי למשפחת חקלאים ממושב גבעת ח"ן, העוסקת בענף עוד משנת 1933. לאורך השנים עסקו בני המשפחה בגידול פירות, ירקות, עשבי תבלין, פרדסים ועופות, ובשנים האחרונות החליטו לחבר גם את אהבתם לאוכל ולבישול ולפתוח את "המשק". זהו מתחם רחב ידיים השוכן בינות לשדות ירק, חממות ופרדסים, הממשיך את מורשת המשפחה ומספק תוצרת חקלאית באיכות הגבוהה ביותר. 

לנגד עיניהם של גדי ורן, מקימי "המשק", עמדה חוויית הלקוח וזו ניכרת בכל היבטי הפעילות. בראש ובראשונה, לקוחות המשק זוכים לפירות וירקות סופר טריים המגיעים ישירות מממגדלים מקומיים, מה שמתבטא בשמירה אופטימאלית על ערכי התזונה – ויטמינים, מינרלים, סיבים וכדומה. אין ספק כי פרי האדמה הנקטף כשהוא בשל ומגיע אל הצלחת במהירות בלי עיכובים ארוכים, טלטלות או הליכי שימור, הוא הבריא ביותר.

בנוסף, השיווק הישיר מהמגדל אל הלקוח מאפשר ליהנות ממחירים הוגנים ונוחים, התורמים לחיסכון שלכם מחד ולעידוד הפעילות החקלאית בישראל מאידך. אכן, "המשק" מסייע לחקלאים רבים בישראל להמשיך במלאכתם האהובה, כאשר שיתופי הפעולה מאפשרים ללקוחות ליהנות מכל טוב. דרך אתר האינטרנט הידידותי ניתן להזמין בקלות כל תוצרת שתוכלו להעלות על הדעת, כגון פירות וירקות, עלים ירוקים, פטריות, גבינות, שמן זית, לחמים ומאפים, טחינה וממרחים, ועוד הרשימה ארוכה.

ההזמנה הכי נוחה שאפשר
מלבד הבריאות של תוצרת איכותית ביותר, ולצד הערך המוסף של עידוד החקלאות המקומית, הזמנה דרך אתר "המשק" מספקת חוויית קניה חסכונית ונוחה במיוחד. דרך האתר תוכלו לבנות בקלות רבה את עגלת הקניות האהובה שלכם ותהליך ההזמנה הוא מהיר ביותר, בלי תורים ועיכובים ובלי לצאת מהבית. מרגע שסיימתם את ההזמנה המשלוח יוצא אליכם בשיא המהירות, אפילו מהיום להיום אם הזמנתם לפני הצהריים. דרך אגב, המשלוחים בהזמנות מעל 400 ₪ הם לגמרי בחינם, וגם תוכלו לאסוף בלי עלות את המשלוח ממתחם "המשק" בגבעת ח"ן או מהסניף החדש בהוד השרון. יש לציין כי שירות המשלוחים מתמקד באזור השרון, כגון כפר סבא ורעננה, חרוצים ובני ציון, שדה וורבורג וצהלה, ויישובי הסביבה.

לפרטים נוספים ולהזמנות של מיטב התוצרת הישראלית, היכנסו לאתר "המשק" או התקשרו ל- 09-7604884.

 

מתעניינים דווקא בפירות קפואים? נסו את בלנדרז פירות קפואים עד הבית

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן