המקום הנכון לקניית משקאות חריפים

מבקשים לשדרג את הבר שלכם במשקה אלכוהולי מובחר? רוצים לפנק את האורחים ביין מעולה או בירה משובחת? מחפשים משקאות אלכוהוליים במגוון גדול ובמחירים זולים לאירוע הבא? כדאי שתפנו אל הרשת המובילה שר המשקאות.

אם אתם חובבי משקאות משובחים, כניסה לאחת החנויות של שר המשקאות תוביל אתכם לשערי גן עדן. כאן תמצאו שפע של משקאות חריפים, בירות ויינות מכל סוג, בכל רמת איכות וזמן התיישנות, ושל כל מותג עולמי שאתם מכירים, רציתם להכיר או שעדיין לא הכרתם.  ואם לא די בכך, מוצרי שר המשקאות מוצעים למכירה און ליין עבור אירועים וגם בבר סניפי הרשת, במחירים סיטונאים אטרקטיביים במיוחד עם שלל הנחות ומבצעים.

 

הביקוש למשקאות חריפים איכותיים

בזכות עליית רמת החיים ותרבות הבילוי בארץ הפכנו להרבה יותר אניני טבעם ובררניים בכל הקשור לסוג ואיכות המשקאות האלכוהוליים. בכדי לספק מענה לצרכים אלו רשתות מזון ומשקאות רגילות לא יספיקו. כאן נכנסת לתמונה שר המשקאות, רשת סיטונאית המתמחה במכירת משקאות חריפים כגון ויסקי, רום, ג'ין, וודקה, טקילה, ליקר, ערק, בירות ויינות מכל סוג ושל כל מותג עולמי. זאת לצד מוצרים נלווים החל בחטיפים ושוקולדים, לכוסות ואבזרים ועד מקריי יין. בנוסף, החברה מציעה מבחר עשיר ומהודר של חבילות שי שיהוו מתנה מקורית וייחודית שכל אחד ישמח לקבל.

 

רשת סיטונאית מובחרת

רשת שר המשקאות התחילה עם חנות ראשונה בשנת 2003, וכיום הרשת כבר מונה שלושה סניפים – בתל אביב יפו ברחוב דיזינגוף וליד אצטדיון בלומפילד, וברמת גן באזור הבורסה. הרשת מוכרת את מוצריה ללקוחות פרטיים וכן לעסקים ומוסדות לרבות בתי מלון, בתי קפה, מסעדות, אולמות אירועים וכדומה.

גם אם אינכם גרים באזור תוכלו ליהנות מהמבחר המעולה של המשקאות ברשת, על ידי הזמנתם און ליין בחנות האינטרנט של החברה. כמו כן, לרשות כל לקוחות הרשת עומד צוות מקצועי, הזמין לענות על כל שאלה ולייעץ בבחירה מתאימה של משקאות.

 

לבלות בסטריט בר אמריקאי

בסניפי רשת שר הטבעות תוכלו לבלות בסטריט בר אמריקאי שיעניק לכם חוויית שתייה ייחודית. בתור התחלה, הבר מציע מגוון עצום של משקאות אלכוהוליים, יינות ובירות מהחבית. לצד המשקאות מוצע תפריט אוכל עשיר וכן נרגילות במבחר איכותי של טעמים. ואם לא די בכך, בזכות פטנט גרמני תוכלו גם לקחת הביתה בירה מהחבית שתישמר סגורה במקרר עד כשבועיים.

על ידי הצטרפות למועדון החברים של הרשת, תיהנו ממשקאות במחירי סיטונאות משתלמים שמפעם לפעם ילווו בשי קטן. ובכל השנה בימי שישי אתם מוזמנים לחגיגת טעימות, לצד הזמנות לערבי טעימות של משקאות חדשים, פסטיבלים והשקות.

 

משקאות לאירועים

שירות כדאי נוסף שרשת שר המשקאות מספקת מיועד לבר משקאות באירועים, בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת, השקה, מסיבת קוקטיל ועוד. הרשת מציעה ללקוחותיה מבחר עשיר של משקאות חריפים במחירים מצוינים. את המשקאות תוכלו לקנות בנדיבות ובידיעה שתוכלו להחזיר כל משקה סגור ולקבל עבורו החזר כספי. השירות מוצע עד לעשרים אחוזים משווי הקניה.

למידע נוסף אודות מוצרי הרשת צרו קשר עם שר המשקאות בטלפון 03-6810681

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן