המקום הנכון לציוד ומערכות סאונד

כל העוסק באופן מקצועי בעולם הסאונד יודע שישנה חשיבות עליונה לאיכות המוצרים, לקבלת אחריות ושירות מלאים עבורם, וכמובן לקנייתם מגורם רציני ואמין. דוגמא טובה לכך מהווה חברת סנטרוניקס (Sontronics).

 

אם אתם מחפשים יבואנית אמינה ומקצועית לרכישת ציוד קול, כדאי שתכירו את סנטרוניקס, אחת החברות הוותיקות בענף הפועלת עוד משנת 1977 בהצלחה רבה. החברה פועלת מבניין פנורמה בתל אביב, שם מצויים המשרדים, אולם התצוגה והמחסנים. באולם התצוגה ניתן להתרשם ממגוון אביזרים ומערכות קול המותאמות לדרישות הספציפיות של הלקוח. בין היתר החברה מתמחה בייבוא ושיווק של ציוד הגברה, ציוד אולפני, ציוד לרדיו, כבלים וקונקטורים, סטנדים וחצובות, וכן ציוד מדידה וכלי עבודה שונים.

הרמה המקצועית חסרת הפשרות, האיכות הגבוהה של המוצרים, המחירים ההוגנים והשירות המקיף – כל אלו הובילו למוניטין ואמינות בקרב מביני דבר ולשורה ארוכה של לקוחות. אכן, על לקוחות החברה נמנים גם מוסדות מהגדולים והמוכרים בארץ, ביניהם משרד הביטחון, אוניברסיטאות ומכללות, גלי צה"ל, בתי ספר, וכן אנשי מוסיקה ושחקנים מובילים, יצרנים שונים וחברות הייטק. זאת בנוסף לשורה ארוכה של לקוחות פרטיים היודעים להעריך איכות, מקצוענות, שירות ויחס בייתי.

 

יתרונות מהותיים ללקוחות החברה

מלבד באולם התצוגה הנרחב של החברה, ניתן להתרשם ממגוון עשיר במיוחד של מערכות וציוד המוצע באתר האינטרנט שלה. מדובר באתר מתקדם וידידותי לשימוש אשר בו ניתן לקבל מידע מקיף ומפורט על כל פריט ציוד, והמשלוחים מסופקים במהירות לכל כתובת בישראל. המוצרים עצמם מיובאים מארה"ב, מאירופה ומסין וכוללים בין היתר את המותגים הבינלאומיים המובילים בכל תחום, כאשר חלקם הגדול מוצע במחירים תחרותיים החוסכות ללקוחות סנטרוניקס (Sontronics) הוצאות מיותרות. בנוסף לכך, המצטרפים למועדון הלקוחות נהנים מהנחות והטבות ייחודיות.

יתרון לא פחות חשוב של החברה, ובמיוחד בימים אלו של הזמנת ציוד ומערכות דרך רשת האינטרנט, הוא הגב האיתן שמעניק צוות החברה שהינו בעל ידע מעמיק וניסיון רב. הצוות עומד לרשות הלקוחות בזמינות גבוהה על מנת להמליץ ולהכיר להם את המוצרים השונים ולספק הכוונה מקצועית לביצוע רכישה נכונה, בהתאמה אישית ומדויקת לצרכים, ולדרישות והכי חשוב, לתקציב. לכך מצטרפת מעבדת שירות מעולה המעניקה שירות מלא על כלל המוצרים. השירות ניתן על ידי טכנאי הבית האמון על תיקון וטיפול בכל בעיה טכנית ואף על ייצור כבלים ברמה גבוהה ביותר. 

 

יכולות מקצועיות מוכחות

על הצוות של SONTRONICS נמנים מומחים בתחומי ההתקנות, המוזיקה, ההגברה, השידור (רדיו), אולפני הקלטות וצב"דים. מאחורי הצוות שורה ארוכה של פרויקטים מוצלחים ברמות מורכבות שונות שבוצעו לשביעות רצונם המלאה של הלקוחות. לדוגמא, החברה ביצעה פרויקטים עבור רדיו קול אחר של המכללה האקדמית אריאל, רדיו קול אשקלון, הרדיו הבית ספרי בגימנסיה הרצליה, רדיו האוניברסיטה הפתוחה, רדיו הר הצופים, רדיו אגודת העיתונאים, מרכז קלור למוזיקה ומחול, חדר מולטימדיה בנווה אורנים, גלי צה"ל ועוד הרשימה ארוכה.

 

לפרטים נוספים וליצירת קשר עם הצוות של SONTRONICS התקשרו כעת לטלפון
1-700-552221

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן