המקום הנכון לציוד הגברה, תאורה ואולפן – הבית של אנשי הבמה והמוזיקאים בישראל!

אם אתם מחפשים חנות מקצועית לרכישת ציוד הגברה, תאורה, ציוד אולפני, ציוד לDJs וכלי נגינה, כדאי שתכירו את חברת ג'ינג'ס. החברה המובילה בישראל יודעת להתאים לכם את הפתרונות הטובים בשילוב יחס אישי ובאווירה משפחתית. 

כל העוסקים בתחום המופעים והאירועים יודעים שמרכיב בסיסי ומשמעותי להצלחת האירוע הוא בעיקר איכות מערכת הסאונד, החל ברמקולים ומערכות הגברה, דרך מיקרופונים וסטנדים ועד לרמת הכבלים ושאר הציוד הנלווה. לכך מצטרפים כמובן מערכת התאורה, לוחות התאורה ופקדי שליטה, פנסי האפקטים, פנסי שטיפה ופנסים חכמים ולעיתים גם מכונות בועות ועשן. האמן עצמו הוא אינו מי שמפעיל את הציוד אלא אנשי צוות מקצועיים ו\או חברת הגברה ותאורה, שלרשותם חייב לעמוד ציוד מתאים ואיכותי המתאים לגודל המופע, הבמה וכמות הקהל. לכן את ציוד ההגברה והתאורה ושאר הציוד הנלווה שתצטרכו יש לרכוש מהאנשים שבאמת חיים ונושמים את התחום, זה הזמן להכיר את חברת ג'ינג'ס.

החברה המשפחתית הוקמה עוד בשנת 1995 וכבר מעל לשני עשורים נחשבת לחנות וחברה מובילה בתחום ההגברה, תאורה ומסכי לד לאירועים, מופעים והצגות. החברה מעמידה לרשות לקוחותיה מבחר עשיר ורחב הכולל אלפי מוצרים מתחומי ההגברה, התאורה, הציוד האולפני, וכן מולטימדיה, הקרנה ומסכי לד, ואף ציוד ל- DJs וכלי נגינה. מדובר במערכות וציוד מהשורה הראשונה המגיעים ממותגים עולמיים מובילים ונבחרו בקפידה על ידי מי שמבינים היטב את צרכי אנשי האולפנים, האומנים והמפיקים על הבמות השונות. 

ניסיונם הרב של המומחים בג'ינג'ס בעבודה עם לקוחות מכל רחבי הארץ, מתבטא ביכולת לייעץ ולהתאים את המוצרים האופטימאליים לצרכים תוך התחשבות בכל פרמטר רלוונטי לרבות מסגרת התקציב. ובתור חברה משפחתית השומרת על אווירה אישית וחמה, כך גם הייעוץ שניתן ללקוח הוא ברמת ההיכרות הקרובה עם הדרישות, הרצונות, הצרכים והאילוצים, ויכולת לתת מענה לעניינים נקודתיים ושוטפים בטווח הקצר והארוך כאחד.

 

ציוד הגברה ותאורה במגוון עשיר במיוחד

המעוניינים להתרשם ממבחר המוצרים העשיר של ג'ינג'ס מוזמנים להגיע לסניף הפיזי ברחוב – שטנד 34 -קרית אתא או להיכנס לאתר החברה, שם ניתן למצוא את רוב המותגים העולמיים המובילים את השוק. ההיצע הנרחב מאפשר לכל לקוח, באמצעות הייעוץ המקצועי של אנשי החברה, למצוא את הפתרונות הטובים ביותר שתפורים למידותיו ולפעילותו. כך לדוגמא, בתחום ציוד התאורה ניתן להתרשם באתר ממגוון רחב של לוחות תאורה ופקדי שליטה, לייזרים, מכונות עשן, ערפל, בועות ושלג, פנסי אולטרה סגול, סטנדים, פנסי אפקטים, פנסי שטיפה ופנסים חכמים, וכן מחבילות תאורה מוכנות. בתחום ציוד ההגברה ניתן להתרשם משורה ארוכה של רמקולים (פאסיביים, מוגברים, סאבים מוגברים וכדומה), מיקרופונים ומערכות אלחוטיות, מערכות הגברה שונות, מיקסרים, סטנדים, ציוד סאונד ומעבדי צליל, מערכות כריזה, כבלים וציוד נלווה, וכן תיקים וקייסים לציוד הגברה ותאורה.

וכל מגוון המוצרים הרחב הוא מבית המותגים המובילים בעולם, לדוגמא: HK Audio , Turbosound , Behringer , Sennheiser , Proel , Konig & Meyer ועוד..

מתמחים בציוד אולפני

כאמור, ג'ינג'ס מתמחה בציוד אולפני ונחשבת כיום למובילה בתחום בישראל, כך שניתן למצוא אצלה את המגוון הרחב ביותר של ציוד אולפני למקצוענים ומתחילים. בין היתר ניתן להתרשם באתר החברה מאוזניות, מיקרופונים, כרטיסי קול, מקלדות שליטה, מוניטורים, שולחנות עבודה לאולפן, ציוד לפודקאסט והקלטה, אקוסטיקה וכן מחבילות שלמות לאולפן. בחנות הפיזית תוכלו להתנסות בתצוגת האוזניות שלנו ובתצוגת המוניטורים כך שהאוזן שלכם תוכל לבחור מה טוב לה.

חברת ג'ינג'ס הינה משווקת רשמית של מותגים בינלאומיים מובילים ומוכרים בתחום כמו למשל: Neumann , Tannoy , sE Electronics , Motu , Kali Audio וכו'.. ולקוחותיה נהנים גם ממחירים תחרותיים מהנמוכים בישראל. כל זאת, ביחד עם היחס האישי והשירות המשפחתי, הופך את החברה לבחירה הראשונה של אנשי האולפנים בארץ.

בנוסף למחלקות ההגברה, תאורה והציוד האולפני אשר סקרנו בכתבה זאת, בג'ינג'ס תוכלו למצוא גם מחלקת ציוד לDJs , כלי נגינה וציוד הקרנה ומסכי לד עם מגוון עשיר של מותגים מובילים.

בכל רכישה מעל 500 ₪ באתר תקבלו משלוח עד 4 ימי עסקים חינם!

לפרטים נוספים, לקבלת ייעוץ והכוונה מקצועית ורכישת מוצרים, הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי ג'ינג'ס בטלפון 052-5909468 או להגיע לחנות הפיזית ברחוב שטנד 34 קרית אתא.

ג'ינג'ס – חברת הגברה ותאורה לאירועים ומופעים 

ג'ינג'ס הגברה ותאורה היא חברת הגברה ותאורה שורשית אשר מנוהלת ע׳׳י בני משפחה אחת – מוזיקאים, תאורנים וסאונדמנים מה שמורגש היטב ללקוחותינו ביחס האישי.

נכון להיום אנו יושבים בקרית אתא אך מספקים שירותי הגברה ותאורה בכל רחבי הארץ – מהצפון ועד הדרום

כחברה אנו שמים דגש על יחס אישי אמין ומקצועי ללקוחותינו ומגישים ייעוץ מקצועי והכוונה כחלק מהשירות.

ההתקדמות הטכנולוגית בתחומינו הסאונד והתאורה תפסה תאוצה בשנים האחרונות

ואנו בג'ינג'ס שומרים על קו החדשנות ודואגים להתעדכן באופן תמידי במיטב החידושים

דבר אשר מאפשר לנו לספק מפרט טכני עשיר ומגוון תוך שימוש במותגים המובילים בעולם.

 

מנעד סוגי האירועים שחברתינו יודעת לבצע הוא רחב מאוד:

– חתונות שטח (הגברה ותאורה לרחבת ריקודים, פריסות תשתית חשמל לכלל ספקי האירוע, תאורה עיצובית, תאורה למזנונים, תאורה שטיפה ועוד).

– שירותי הגברה ללהקות, הרכבים וזמרים (מערכת PA לקהל, מוניטורים לבמה, מיקרופונים, קונסולה, מחשב תאורה, ציוד בקליין במידת הצורך).

– שירותי הגברה ותאורה למסיבות סיום, מופעים והצגות.

-שירותי הגברה ותאורה לתקליטנים (מערכת סאונד מקצועית לרחבת הריקודים, מערכת חופה, מוניטור דיג׳יי, גשר תאורה / בארים לרחבת הריקודים ועוד).

 

בין לקוחותינו: עיריות ומועצות אזוריות כגון – עיריית קרית אתא , עיריית חיפה, מועצה אזורית שלומי, מרכזי נוער מצפון לדרום, בתי ספר כגון – תיכון רוגוזין, רשת אורט, בית צורי ועוד..

כעת, כאשר ברורה לכם מה היא החשיבות של אנשי חברת הגברה ותאורה באירוע הקרוב שלכם, אתם רוצים לפנות רק לאנשים הכי טובים בתחום. אנשי הצוות המקצועי של חברת ג'ינג'ס, מכירים לפנים ולאחור את תחום הפקות האירועים, המוזיקה והמופעים, ויכולים לעזור לכל מפיק אירועים, בית ספר ומוסד לקבל שירותי חברת הגברה שמתאימים בדיוק לצורך האירוע.

לקבלת מפרט הגברה ותאורה מלא ולהצעות מחיר צרו איתנו בטלפון: 052-5909468 או דרך כתובת המייל: [email protected]  לאתר החברה: www.ginges.co.il 

 

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן