המקום הנכון למוצרי אמבט ומטבח

מבקשים לשדרג את המטבח או חדר האמבטיה? עושים שיפוץ בבית ומחפשים מוצרי מטבח ואמבט יפהפיים ואמינים במחירים מצוינים? אם כן, כדאי שתכירו את סופר באט בע"מ המובילה את התחום כבר מעל לשני עשורים.

בשנים האחרונות חלה עלייה במודעות הציבור הישראלי להיבטים של עיצוב פנים, בין היתר עקב העלייה ברמת החיים. לכן הצרכנים יותר מודעים כיום למבחר האפשרויות ומעוניינים במוצרים המשלבים בין עיצוב יפהפה, פתרונות פרקטיים ואמינות גבוהה לאורך זמן. הציבור גם לומד להבחין בין חברות ומותגים בהתאם לטיב המוצרים, רמת השירות והמקצועיות, מחירים ואחריות. את המגמה הזו מובילה חברת סופר באט בע"מ, יבואנית ומשווקת רשמית של מגוון מוצרי אמבט ומטבח. מדובר בחברה וותיקה עם יותר מ- 20 שנות ניסיון בתחום, המקפידה לייבא את המוצרים האיכותיים והחדשניים ביותר בשוק הבינלאומי. 

 

מגוון עשיר של מוצרי אמבט ומטבח

מי שיגיע לאולם התצוגה הענק של סופר באט ברחוב משה יתום 28 ברחובות, ומי שייכנס לאתר האינטרנט המושקע של החברה – יוכל להתרשם ממבחר עשיר ועכשווי של מוצרי אמבט ומטבח. בין היתר ניתן למצוא שלל ארונות אמבטיה מעוצבים, ארונות בשילוב עץ, קטנים, תלויים, ארונות שירות, וכן מקלחונים פינתיים, אמבטיות מלבניות, סטים ואביזרי אמבט, מתלים למגבות, רשתות למקלחת, שטיחים ואביזרי בטיחות לאמבטיה ועוד. בנוסף, באתר ובאולם התצוגה תוכלו להתרשם משלל קולקציות של אביזרים למטבח, ביניהם ברזים נשלפים, עם פייה קבועה, סבוניות, פחים למטבח, טוחני אשפה מתקדמים, ועוד הרשימה ארוכה.

modern bathroom with sink and toilet

איכות גבוהה, שירות מעולה

המוניטין המצוין של סופר באט מתבסס על 3 מרכיבים: איכות גבוהה של מוצרים, מחירים מצוינים ושירות מעולה. מבחינת המוצרים, החברה מקפידה לייבא מוצרי איכות בלבד המתאימים לדרישות הצרכן הישראלי מבחינת עמידות, פרקטיות וחזות מרהיבה. ראייה לאיכות המוצרים מהווה תקופת האחריות הממושכת, המגיעה אפילו ל- 7 שנים. מבחינת המחירים, החברה מקפידה תמיד וללא פשרות להציע ללקוחותיה את המחירים האטרקטיביים ביותר בשוק, תוך חיסכון משמעותי שברכישה ישירה מהיבואן לצרכן בלי פערי תיווך.

ואשר השירות, בתור חברה וותיקה סופר באט מכירה היטב את הצרכים, הדרישות והציפיות של הציבור הישראלי. לכן, לצד אולם תצוגה חדיש ברחובות החברה מעמידה לרשותכם אתר נאה וידידותי לשימוש שבו ניתן להתרשם ממוצרים המתעדכנים על בסיס יומי, עם מגוון החידושים האחרונים שיצאו לשוק. בנוסף, לרשות הלקוחות עומד צוות מכירות אדיב ובעל ידע מקצוע נרחב, היודע להמליץ ולכוון בדיוק אל הקנייה הנכונה. את הייעוץ ניתן לקבל במחלקת שירות לקוחות הזמינה מסביב לשעון ובכל ימות השבוע במייל, בטלפון ודרך האתר עצמו. 

ולאחר הקנייה, החברה מספקת משלוחים בפריסה ארצית רחבה, בדגש על מהירות גבוהה עד לרמה של משלוחים מיידיים.

 

לפרטים נוספים ולקבלת ייעוץ, ניתן לפנות אל הצוות האדיב של סופר באט בטלפונים 08-9366606, 054-8797969, דרך האתר ובמייל [email protected].

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן