המקום הנכון לאירועי קיץ – סתיו

מחפשים מקום מיוחד לאירועים משפחתיים או עסקיים? רוצים שיפיקו עבורכם את כל האירוע בהתאמה אישית ובלי שום טרדה מצדכם? אם כן, כדאי שתכירו את מתחם הכפר הקסום בראשון לציון.

 

הכפר הקסום שבנחלת יהודה החדשה בראשון לציון הוא מתחם וגן אירועים מיוחד, מעוצב ומרשים הנפרש מסביב למספר בריכות ומציע את כל מה שצריך בשביל אירוע מושלם. בין אם מדובר ביום הולדת, ברית, בר/בת מצווה, אירועי חברה, כנסים או ימי כיף לעובדים – בכפר הקסום מציעים הפקה שלמה בלי שום טרחה או מאמץ מצדכם. שנים רבות של ניסיון, השקעה רבה בעיצוב ובאטרקציות, תפריט עשיר ומגוון, מיטב הציוד ואנשי המקצוע – כל אלו עומדים לרשותכם עם צוות שיודע להפוך כל אירוע לחגיגה נהדרת.

קודם כל, בכפר הקסום ממתין לכם אולם מעוצב בקפידה המשקיף על הבריכות, אשר נותן מענה מצוין לכל עונות השנה. זאת בנוסף לגן השופע בצמחייה טבעית עם מרחבים גדולים של דשא ירוק, וכמובן בריכות שחייה נקיות ומטופחות שמתאימות לכל הגילאים. הגן היפהפה והמוצל מתאים לאירועים של חודשי האביב, הקיץ והסתיו עד אוקטובר, אך האוהל הלבן והיוקרתי שעומד לצד הבריכות הופך אותו לבחירה נהדרת בכל עונה.

 

הפקה מאלף ועד תו

כידוע, הפקת אירוע משפחתי או עסקי איננה עניין של מה בכך ויש הרבה דברים לארגן מראש. בכפר הקסום מסירים מכם את כל הנטל עם ליווי והפקה מלאים של צוות מנוסה ומקצועי שיודע להגשים חלומות. כך למשל, הצוות ידאג שמערכות ההגברה המתקדמות ישמיעו את השירים הכי מתאימים למוזמנים ולפי ההעדפות שלכם, ואף תוכלו להזמין די ג'י מקצועי שיודע ליצור חוויה מדליקה על רחבת הריקודים. גם את העיצוב מתאימים לפי מאפייני האירוע והחלומות שלכם, בין אם אתם חושקים בעיצוב צעיר ועדכני, קלאסי ומעודן, וכן הלאה. וכמובן, את האירוע מלווים צלמים מקצועיים שמסתובבים בין המוזמנים ותופסים את הרגעים המרגשים, המשמחים והמצחיקים ביותר.

תפריט עשיר לבחירה

בכפר הקסום מטבח מודרני ואסתטי, שערוך לספק כל סוג של ארוחה (בוקר, צהריים וערב) בקשת רחבה של סגנונות ועם המון תוספות והתאמות לשעת היום, למאפייני האירוע ולאורחים – בין אם לקהל הצעיר או המבוגר, לצמחונים או בשריים. המקום מציע מגוון מנות מוקפדות, טעימות וטריות העשויות ממיטב חומרי הגלם, המוגשות בדוכנים ובבופה על גבי שולחנות מהודרים ועמוסים כל טוב. כך לדוגמא, ניתן ליהנות מבר פוקאצ'ות הנאפות לעיניכם בטאבון, דוכן סושי, אסיאתי, בנים מאסאדו איכותי הנצלה לאיטו במקום, מבר פירות טרופיים צבעוניים, מדוכן סושי שמגולגל לעיני האורחים עם מגוון מילויים, ומדוכן שווארמה עסיסית וטרייה מבשר משובח. לכך מצטרפות עוד המון מנות ואפשרויות לבחירה וכל זאת עוד לפני שהזכרנו את מבחר הקינוחים המדהים.

 

אטרקציות לכל הגילאים

בכפר הקסום לא מסתפקים באירוח כיד המלך ומוסיפים עוד מגוון אטרקציות מהנות וייחודיות. כך לדוגמא, בני כל הגילאים ייהנו מפרץ אדרנלין כשיעלו על מגלשות המים המחליקות במהירות אל הבריכה וממתקן וויי-פאוט. עוד אטרקציות קבועות במקום הן רכיבת רודיאו על "שור" משתולל, שלל מתנפחים במי הבריכה, מתחם משחקי וידיאו אלקטרוניים עם צבירת אסימונים ופרסים, גרפיטי על כובעים, וישנן אפשרויות נוספות. צוות המקום (שפתוח גם לרעיונות חדשים משלכם) ישמח לספר לכם עליהן.

למקום יש חנייה בשפע, וחוויית שירות מנצחת!

 

לפרטים נוספים והזמנת אירוע בכפר הקסום, הנכם מוזמנים להתקשר לטלפון 03-9566116.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן