המקום הנכון לאופניים בחיפה והסביבה

מחפשים אופניים מקצועיים? מבקשים את הדגמים הטובים ביותר של אופניים חשמליים? או אולי דווקא מעניינים אתכם אופני עיר, אופני ילדים או אופניים לנשים? בכל מקרה, אם אתם מחפשים מקור אמין ורציני חשוב שתכירו את טו-בייק, חנות אופניים מקצועית וותיקה שהפכה לשם דבר בחיפה והסביבה.

שוק האופניים מציע עולם ומלואו של כלים לכל הגילאים ולכל הרמות – החל במי שקונה אופניים להנאה או לצרכים פרקטיים, ועד לחובבני רכיבה ומקצוענים. הגורם המשותף הוא רצון ליהנות מפעילות התורמת לבריאות הגוף והנפש (וגם לסביבה), ולשם כך צריך לקנות מוצר איכותי ממקור אמין. זה בדיוק מה שמציעה חנות האופניים החיפאית טו-בייק, בה תמצאו את המותגים המובילים בתחום האופניים כגון Marin, Orbea, XDS, Shimano, Niner ועוד. המבחר העשיר מאפשר לכל רוכב למצוא לעצמו אופניים איכותיים ביותר, ועל הדרך ליהנות ממחירים כדאיים וממבצעים משתלמים.

אופניים חשמליים מעולים

כידוע, אופניים חשמליים הפכו לכלי פופולארי מאוד בשנים האחרונות, שגם ממשיך להשתדרג ולהתפתח בכל עת. זהו אמצעי תחבורה נהדר לעיר (וגם לכפר) המשלב בין עלויות נוחות וזולות בהרבה מרכבים ממונעים, פתרון לבעיית חנייה ופקקים, וכמובן גם מאפשר לשלב פעילות גופנית ובריאות עקב הצורך לדווש מעת לעת. יחד עם זאת, ההיצע הנרחב מתבטא גם באופניים רבות מאיכות ירודה, דבר הניכר בחוויית הרכיבה, בנוחות השימוש ובמידת הבטיחות. 

בתור חנות אופניים וותיקה ורצינית, בטו-בייק מאמינים שאין מקום ללקיחת סיכונים ולכן מציעים מגוון רחב של אופניים חשמליים איכותיים בלבד וברמת הבטיחות הגבוהה ביותר. מה זה אומר? למשל סוללה חזקה במיוחד המבטיחה נסיעה חזקה לאורך זמן וגם בעליות קשות, מנוע מהיר ועוצמתי עם טכנולוגיה חדשה שנותן מקסימום ביצועים, מעצורי דיסק חזקים מקדימה ומאחורה, בקר דיגיטלי מתקדם, נוחות מרבית בקיפול ונשיאה, אחריות ארוכת טווח ועוד.

 

מגוון דגמי אופניים נוספים

דרך האתר של טו-בייק תוכלו להזמין בקלות מגוון סוגי ודגמי אופניים, ולקבל את כל המידע הדרוש על הכלים. בנוסף, אנשי החנות ישמחו לייעץ ולעזור בבחירת הדגם המתאים ביותר לצרכיכם ולמסגרת התקציב. כך למשל, בחנות תוכלו לקנות אופנים מקצועיים של Marin ו- Orbea הנחשבות למובילות בתחומן, אופני 27" ו- 29", אופני XDS ואופני הרים לנשים. ניתן גם למצוא שלל אופניים מתקפלים ואופני נשים המתאימות במיוחד לעירוניים שביניכם, אופני BMX ושלל דגמים נוספים של אופניים לילדים, וזה ממש לא הכל.

 

One stop shop בתחום האופניים

בטו-בייק יודעים שאהבת האופניים והרכיבה אינה מסתיימת בקנייה. לאורך זמן ייתכן ותרצו לקבל מענה לשאלות, סוגיות ובעיות שונות – ואת כל מה שצריך תקבלו במקום אחד. למשל, בטו-בייק יש מגוון עצום של חלקי חילוף מבית היצרניות המובילות בעולם, עד לרמת מעביר ההילוכים וכבל ההילוכים. בנוסף, ניתן לקנות בחנות את כל מוצרי הבטיחות לאופניים כמו קסדות ומיגון גוף, העומדים בבדיקות מעבדה מחמירות ובתקנים בינלאומיים. זאת לצד מבחר ענק של אביזרים נלווים לרכיבה ואופניים, החל בפנסים ומשאבות, דרך מנעול ונצנצים, ועד למנעולים וחלקי שליטה. 

ואם לא די בכך, בטו-בייק פועלת סדנה המתמחה בטיפול, תיקון ותחזוקה לכל סוגי האופניים – החל בילדים ועד למקצוענים. בין אם אתם זקוקים לטיפול בבלמים ומעצורים, רוצים להחליף מיסבי גלגלים או שלדה – תקבלו מענה מקצועי ומהיר. הדבר נכון גם לגבי אופניים חשמליים שכן החנות מפעילה מעבדה ייחודית בתחום עם אנשי צוות מיומנים, שבה מעל לכל מושם דגש על בטיחות.

 

לפרטים נוספים, הנכם מוזמנים לבקר בחנות טו-בייק ברחוב נתן קומוי 9 בחיפה, או להתקשר לטלפון בטלפון 04-679-6644.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן