המותג שהמציא מחדש את החוט להסרת שיער 

מחפשת שיטה ביתית, פשוטה ובריאה להסרת שיער מהפנים? כדאי שתכירי את סליק, המכשיר הגאוני להסרת שיער עם חוט המסופק עם ערכות קוסמטיקה וטיפוח מפנקות.

צמיחת שערות על הפנים מהווה תופעה אסטטית המעסיקה לא מעט נשים. כנגד השערות המטרידות השוק מציע שלל טיפולים, טכניקות ותכשירים מתקדמים, אך גם מאוד יקרים ומורכבים, שלא בטוח שהצלחתם מצדיקה את ההשקעה. אם כך, בוודאי תשמחו לשמוע שהחברה הישראלית העולה סמארט מי לקחה צעד גדול קדימה את השיטה הישנה והטובה של הסרת שיער השורש בחוט, עם הפיתוח של סליק– מוצר חדיש ויעיל המסופק לצד ערכת טיפוח משלימה.

פיתוח ישראלי שכובש את העולם
המכשיר סליק, פרי פיתוחה של סמארט מי ומוצר הדגל שלה, כבש את העולם בזכות שיטה פשוטה ומוכרת להסרת שיער בעזרת חוט, שאליה הוסיפו טוויסט ייחודי שעושה את כל העסק להרבה יותר יעיל ופשוט. 

מדובר במכשיר בייתי אישי המתאים לכל אישה בכל גיל ולכל סוג של עור, לרבות עור עם פצעונים ועור רגיש במיוחד, וגם לעור אחרי טיפולי לייזר ואינפרה אדום. המכשיר עצמו מעוצב בצורה של קליפס מפלסטיק בו מושחל חוט ייעודי, וכאשר לוחצים על הידיות החוט נע מצד לצד וכך מסיר שיער מיותר מעור הפנים תוך דקות ספורות, באופן המעניק שליטה מלאה על ההליך.

המכשיר מאפשר למעשה הסרת שיער עצמאית מהפנים באופן טבעי, יעיל, זול ובריא. כל אחת יכולה, ללא תלות בקוסמטיקאית, להסיר מהשורש שיער מיותר מהפנים בכל רגע פנוי ובאופן שאינו מזיק לעור או פוצע אותו, ומותיר אותו נעים, נקי וחלק. כמו כן, הסליק אינו  נדרש לחיבור למקור אנרגיה והוא מסופק בנרתיק קטן ונוח. ניתן גם להזמינו לצד ערכה משלימה מלאה. 

 

חברה ישראלית שעולה בסערה
מאחורי סליק עומדת חברה ישראלית מצליחה, סמארט מי בע"מ, המתמחה בפיתוח מוצרי קוסמטיקה וטיפוח בייתים מתקדמים שמותאמים לאורח החיים העמוס של האישה המודרנית. עלייתה המטאורית של החברה לפני מספר שנים, נוצרה בעקבות השקת מכשיר הסליק שנחשב למוצר הדגל שלה וזוכה להצלחה בכל רחבי העולם, לרבות בשוק האירופאי, ביפן, סין, אוסטרליה ועוד. לצד הסליק החברה מפתחת מוצרים נוספים המוצעים בנפרד או כערכות שלמות, למשל תחליב קול סקין, פינצטות מעולות ומוצרי טיפוח ביתיים איכותיים ושימושיים. 

 

תחליב משלים להסרת שיער מהפנים
בעקבות הסליק, חברת סמארט מי פיתחה תחליב ייעודי להשלמת הסרת השיער מהפנים, המכונה COOL SKIN. התחליב מעניק לפנים באופן מידיי לאחר הסרת השיער תחושה נעימה, מרגיעה וקרירה, עם הקלה בתחושות כאב לצד העשרה של עור הפנים בלחות ואנרגיה. כל אלו מובילים לקבלת עור פנים נקי משערות ונטול אדמומיות, רענן, חלק וזוהר. התחליב עצמו אינו דביק או שמנוני, נספג בעור במהירות, אינו מכיל פרבנים ומתאים לכל סוגי העור.

 

מוצרים משלימים נוספים
בערכה המשלימה של סליק תוכלו למצוא לצד תחליב קול סקין עוד פריטים חיוניים. בתור התחלה, הערכה כוללת פינצטת sweezer רוביס מפלדת אל חלד משובחת תוצרת שוויץ, עם קצוות משופעים. הפינצטה מוצעת בשלל דגמים ועיצובים והיא מתאימה למגוון יישומים וצרכים, עם יכולת להסרה קלה ומדויקת של שערות מהשורש, ברמה של שערה עדינה אחת לא רצויה. ערכת הטיפוח של המותג כוללת גם חוטים מקוריים לתכשיר הסליק, מגבת קטנה ייעודית להסרת איפור, תיק נשיאה מעוצב ועוד.

 

לעוד פרטים ומידע אודות המותג סליק ומוצרים נוספים של החברה, הנכן מוזמנות ליצור קשר עם סמארט מי בע"מ בטלפון 02-6747000.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן