המותג קרני קראפט – מהבולטים והמיוחדים בעולם התכשיטים

בתוך עולם התכשיטנות המקומי בולט במיוחד המותג קרני קראפט, המציע מבחר מרשים וייחודי של תכשיטים שהפכו לשם דבר בעולם האופנה בישראל. את הפריטים המיוחדים ומלאי הנוכחות עונדים סלבס מוכרים רבים. 

 

הצורך לשבור את הבנליות
כל מי שקצת מכיר את התחום מודע לגודלו של ענף התכשיטים בארץ, עם שורה ארוכה של מעצבים ומעצבות ושלל חנויות ואתרי תכשיטים. בשורה התחתונה, לענף בארץ יש נטייה לעבר המוכר, הבטוח והבנלי, עם תכשיטים דומים שלא מעזים, ומעוצבים בהתאם לטרנדים ומגמות עולמיות ומקומיות מקובלות. לכן, מי שרוצה למצוא תכשיטים באמת מיוחדים צריך לחפש אחר מובילי הטרנדים, כלומר מעצבים שמעזים לחשוב אחרת ומהווים השראה לשאר הפועלים בתחום.

אז אם מדברים על מעצבים שמשפיעים על מגמות עיצוב תכשיטים, חייבים לתת הדעת על המותג המשפיע קרני קראפט, שכל תכשיטיו מיוצרים בעבודת יד עם חומרי גלם איכותיים ובעיצוב אישי וייחודי של כל תכשיט.

 

 

הכירו את קרני פלג 
מאחורי המותג קרני קראפט עומדת מעצבת התכשיטים קרני פלג, שנחשבת לאחת הדמויות הבולטות כיום בתחום. בצעירותה קרני הייתה דמות מוכרת בחיי הלילה של תל אביב, כאשר בשעות היום למדה פסיכולוגיה באוניברסיטה לתואר ראשון ושני, ובשעות הלילה עבדה כברמנית. בשאר הזמן נהנתה מליצור מלאכות יד שונות כתחביב. וכמו בכל סיפור טוב, השינוי במסלול חייה אירע במקרה לקראת סיום לימודיה האקדמיים, כאשר נענתה לבקשה של חברה לעצב לה צמיד חלומות. הניסיון הראשוני הזה זכה לתגובות כה נלהבות עד שמהר מאוד קרני שינתה כיוון בחיים והקדישה את זמנה להכנת קולקציית תכשיטים ייחודית משלה, שונה מכל מה שהיה מקובל בענף התכשיטים באותה עת. והשאר הוא כבר היסטוריה.

 

קולקציות תכשיטים שמובילות טרנדים
את הקולקציה הראשונה שלה עיצבה קרני לפני כארבע עשרה שנה. הקולקציה קיבלה השראה מעולם הרוק והתבטאה בליין ייחודי ולא מקובל בזמנו של תכשיטים, ששילב עורות ומתכות והפך בהמשך למקור השראה עבור מעצבים רבים, וגם לסמל של המותג הצעיר והמצליח.

אכן, ההצלחה לא איחרה לבוא והתכשיטים של קרני קראפט הפכו לדבר הלוהט ביותר בברנז'ה, עם פריטים שנמכרו בבוטיקים נחשבים ונענדו על ידי סלבס, שחקניות ודוגמניות מוכרות כמו נעה קירל, מרינה מקסימיליאן בלומין, שגב משה, שלי גפני, צ'ייס קרופורד בגזרת הבינלאומית.

בהמשך, עבודתה של קרני הושפעה מסגנון בוהמייני שאליו התווסף רובד נוסף באישיותה, יותר נשי ורך, שהוביל ליצירת תכשיטים מיוחדים המשלבים אבני חן, פנינים, גדילים של כותנה וחומרי גלם נוספים. כך, החיבור בין שני צדדים מנוגדים של עוצמה ועדינות, רכות מול קשיחות, קור וחום, יצר סגנון עיצוב ייחודי של תכשיטים, שנגע במציאות של נשים רבות הפועלות בעולם מלא ניגודים.

 

מותג מוכר בעולם האופנה והבידור 
התכשיטים היפים והמיוחדים של קרני קראפט זכו עם השנים לביקוש רב וחשיפה גדולה. למשל ניתן לראותם במגוון שערים של מגזינים והפקות אופנה בישראל ובעולם, לרבות מגזינים כמו בלייזר, לאישה, קוסמופוליטן, Elle ו-Oprah. כמו כן התכשיטים נענדו על ידי כוכבות רבות, חלקן הוצגו בתוכניות טלוויזיה מפורסמות כמו מאסטר שף, האירוויזיון, האח הגדול, כוכב נולד ודה ווייס. וכמובן, כיום כל אחד יכול ליהנות ממוצרי המותג ולהזמינם ישירות דרך האתר, בו מוצגים תכשיטים מקולקציות עדכניות ביותר.

 

הזמנת תכשיטים של קרני קראפט
הזמנת תכשיטים מעוצבים של קרני קראפט מוצעת ישירות דרך האתר של המותג. כמו כן, לביצוע הזמנות ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם המותג בטלפון 054-2147900.

 

אולי תתעניינו גם בסולל – חנות בגדי מעצבים לנשים

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן