המהפכה הירוקה בחיתולים ומוצרי ספיגה

אתם בטח משתמשים במשחת החתלה טבעית, אבל מה עם החיתול עצמו? מה קורה לכל חיתול חד פעמי שאתם זורקים לפח? עם המותג העולמי צ'רלי בננה אפשר לפנות לכיוון הרבה יותר בריא וגם אקולוגי.

 

בתור אנשים עם חשיבה מתקדמת חשוב לכם לשמור מצד אחד על איכות הסביבה, אך מצד שני גם להעניק לילדכם את שיא הנוחות ומירב הבריאות. עם המותג צ'רלי בננה תיהנו משני העולמות: מוצרי ספיגה רב פעמיים נוחים ובריאים המבוססים על טכנולוגיות מתקדמות ומותאמים לאורך לאורח חייה של משפחה מודרנית. המותג מציע חיתולים אקולוגיים רב פעמיים, אקולוגיים, רכים ונושמים מבדים חדישים המגנים על עור התינוק ומעניקים לו נוחות מרבית. 

 

פתרונות איכותיים, נוחים וירוקים

מוצרי "צ'רלי בננה" עשויים מבדים מחומרים מתכלים וירוקים, מבדים רכים ונושמים באיכות גבוהה ביותר, בריאים לעור ומאריכי ימיםורב פעמיים. שלא כמו מוצרי ספיגה חד פעמיים הם נטולי חומרים כימיים מזיקים. בנוסף, מדובר במוצרים פשוטים ונוחים לשימוש המוצעים בדגמים מעוצבים ויפים, מציגים רמה גבוהה של ספיגה וקל לנקותם באמצעות כביסה רגילה. ואם לא די בכך, שימוש שוטף בהם מעניק חיסכון משמעותי בהוצאות וגם מונע מכם להשליך לפח כמויות אדירות של אשפה בלתי מתכלה. כל זאת לצד שירות חסר דופי של החברה, השמה דגש על ליווי אישי לכל לקוח, סיוע בהכרת המוצרים והשימוש בהם, משלוח מהיר ואחריות מלאה על כל מוצר.

 

חיתול בריא ונוח

חיתולי הבד של צ'רלי בננה יוצרו מתוך מחשבה על התינוק ועל הסביבה, והם ילוו אותו מגיל אפס עד גמילה. הם עשויים מבדי איכות נעימים למגע, רכים ונושמים, שמנדפים זיעה, שומרים על עור התינוק מאוורר ומונעים גירויים. כך הם תורמים למניעת תפרחת חיתולים ומקטינים את הצורך במשחות ייעודיות להחתלה. בנוסף, במקום רצועת פלסטיק מהודקת של חיתול חד פעמי, את תינוקכם יעטוף בד טבעי מלטף ורך. יש לציין כי תינוק שמחותל בחיתול בד רב פעמי הרבה יותר מודע להפרשות שיוצאות מגופו, וכך גם גדלה יכולתו לשלוט בהן ולהיגמל בגיל יותר מוקדם.

 

גם ירוק וגם חסכוני 

לצד בריאות ונוחות התינוק, הבחירה בחיתולי בד רב פעמיים של צ'רלי בננה חוסכת לכם אלפי שקלים על קניית חיתולים. מדובר בחיתולים שמתאימים לתינוקות מגיל אפס עד שנה שלוש וניתן גם להעבירם לילדים הבאים. בנוסף, בעזרתם אתם תורמים להפחתת הפסולת בעולם העומדת על טונה טון פסולת לתינוק במוצר שלוקח לו כחמש מאות שנה להתכלות. ואם לא די בכך, במעבר לחיתול רב פעמי תמיד יהיה לכם חיתול זמין קרוב ליד, גם באמצע הלילה.

 

מגוון מוצרי ספיגה רב פעמיים

המותג צ'רלי בננה מציע מבחר עשיר של מוצרי ספיגה רב פעמיים ירוקיםאקולוגיים, הכולל חיתולים רב פעמיים נוחים ומעוצבים בכל המידות, בגדי ים וחיתולי שחייה לתינוקות וילדים, ותחתוני גמילה ליום וגם לשעות הלילה במידות מתאימות גם לילדים בוגרים. כל זאת לצד תחבושות ורפידות היגיינות לנשים, שקי כביסה לבית ולדרך, ועוד.

 

למידע נוסף על חיתולים ומוצרי ספיגה רב פעמיים, ניתן לפנות לצ'רלי בננה ישראל בטלפון 054-5500348 או באתר  Charlie-banana.co.il.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן