הכתובת שלכם למוצרי פרסום

מחפשים מוצרי פרסום וקד"ם? מעוניינים במתנות ממותגות? הכתובת הנכונה היא ללא ספק חברת סתיו מוצרי פרסום בע"מ.

פרסום ומיתוג הם כידוע צורך בסיסי לקיומם של עסקים, תוך שימוש במוצרי פרסום כפי שמציעה חברת סתיו. מדובר בחברה מנוסה ואמינה המספקת במהירות לעסקים מכל ענפי המשק מגוון רחב ואיכותי של מוצרים ממותגים, החל בעטים ועד גאדג'טים.

 

חברה מובילה בתחום

למי שלא מכיר, סתיו הינה אחת מחברות מוצרי הפרסום המובילות במשק, הפועלת בתחום כבר מעל לארבעה עשורים. החברה נוסדה בשנות השמונים על ידי צבי סתיו שמנהל אותה עד היום, כאשר המענה המצוין ניכר באלפי לקוחות מרוצים שזוכים למערך שירות מקצועי ואמין העומד בהתחייבות למוצרים איכותיים ללא דופי. 

לחברה מערך הפועל באופן יעיל ומהיר עם אספקה של מוצרים גם תוך עשרים וארבע שעות, מתוך מחויבות ללוחות הזמנים שנקבעו מראש. זאת עם מבחר גדול במיוחד של מוצרים באיכות גבוהה ביותר של המוצר ושל ההדפסות בהתחייבות, כולל גם אפשרות להזמנת הדפסה על מוצרים אונליין. לחברה יש ניסיון רב בעבודה מול מגוון קהלים מכל מגזרי המשק, לרבות עסקים וארגונים בכל קנה מידה, מוסדות ציבור, מוסדות ממשל, אגודות ספורט, מוסדות חינוך ועוד.

 

מגוון איכותי של מוצרים לצרכים שונים

חברת סתיו מייבאת ומשווקת מגוון רחב של מוצרי פרסום ממותגים בכל טווח מחיר, חלקם מוכרים ואחרים מיוחדים, עם הדפסה אישית של לוגו, שם ופרטים נוספים עבור חברות, מוסדות, ארגונים ולקוחות פרטיים. בחברה שמים דגש מיוחד על איכות המוצרים וההדפסות עם עבודה מול יצרנים וספקים מהטובים בעולם, העושים שימוש בשיטות ייצור חדשניות לצד ציוד ההדפסה הטוב ביותר בשוק שהינו מתקדם וחדשני.

המוצרים המודפסים והממותגים של סתיו כוללים בין היתר תיקים, גאדג'טים, מוצרי קיץ, מוצרי נופש וקיט, מוצרי נייר מעוצבים ועוד. מוצרים אלו מתאימים למגוון צרכים כמוצרי פרסום, מוצרי קידום מכירות וכמתנות עבור לקוחות, ספקים, מנהלים ועובדים. למשל ניתן למצוא בסתיו מתנות לפסח, ליום העצמאות ולראש השנה, מתנות לתערוכות וכנסים, מתנות לאירועים, מתנות לנשים, מתנות למשרד או לבית, מתנות עבור תלמידי בית ספר, מתנות לאורחי חתונה ועוד. 

 

רעיונות מוכרים ומקוריים למתנות

המבחר הגדול של מוצרי הפרסום של סתיו מתחיל במוצרים מוכרים ושימושיים שכולם אוהבים, וממשיך למוצרים מיוחדים ומקוריים שיפתיעו וישמחו את המקבלים. למשל מתנות לעובדים בתקופת הקורונה יכולות להיות מסכת פנים שקופה, ואם רוצים להעניק מתנה לזמן הפנוי ניתן לבחור בסט כלים משובח למנגל או בצידנית משודרגת.

כמו כן ללקוחות החברה תוכלו לספק אלקו ג'ל ממותג ושימושי או אולי תעדיפו להעניק להם מגבת חוף מעוצבת עם לוגו או קופסת אחסון מיוחדות ממתכת. בנוסף תוכלו למצוא מתנות לקיץ ולנופש כמו מחצלת פלא, כיסא במאי, אוהל הצללה ממותג ואפילו עפיפון ממותג שיישא את לוגו החברה שלכם לשחקים.

זהו רק קצה המזלג מתוך מבחר גדול ועשיר של מוצרים כמו מחזיק מפתחות עם מטר, תיק כנסים ממותג, כף נעילים עם מגרד לגב, קנקנן זכוכית עם לוגו, מסכות בד עם הדפס לילדים ועוד.

 

למידע ופרטים נוספים אודות מוצרי פרסום ממותגים הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת סתיו בטלפון 03-7521666.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן