הכתובת הנכונה לרכישת ציוד טכני, כלי עבודה וגינון

רוצה לקנות כלי עבודה מקצועיים לעסק? צריכה כלי גינון איכותיים לתחזוקת הגינה? כדאי שתכיר את חברת ע.מ שיווק והפצה, עסק ותיק המספק פתרונות מקצועיים למגוון צרכים וענפי תעשייה.

יותר מכל מוצר אחר, כאשר אנו רוכשים ציוד וכלי עבודה חשוב לקבל תמהיל איכותי של פתרונות מקצועיים, מקיפים ואיכותיים, ביחד עם יחס אישי ונעים. חברת ע.מ שיווק והפצה מעניקה מענה מושלם לצרכים אלו בהיותה עסק ותיק ומוערך, בעל ידע מקצועי נרחב בתחומי האספקה הטכנית, תעשייה ובנייה. החברה מוכרת שורה ארוכה של מוצרי איכות גם דרך אתר מתקדם, לצד שירותים משלימים נוספים של מעבדת תיקונים מקצועית והשכרת ציוד כבד לענף הבנייה.

מוסד מוערך ומקצועי

ע.מ שיווק והפצה הינו עסק מצליח וותיק הפועל בפרדס חנה כרכור כבר יותר משלושה עשורים. סוד הצלחתו טמון בשילוב של שירות מקצועי בסטנדרטים גבוהים ביותר, לצד יחס וליווי אישי לכל לקוח. בעלי החברה מחזיקים בידע מקצועי מעמיק בתחומי אספקה טכנית, בנייה ותעשייה, ומציגים גם תפיסות חדשניות עם אתר מכירות באינטרנט והתפרסות וגדילה מתמדת לשווקים חדשים. בחברה מושם דגש על שירות זמין ויעיל גם ללקוחות הבוחרים לרכוש מוצרים דרך האתר. כיום, לצד לקוחות פרטיים, החברה עובדת מול חברות, ארגונים וגופים מהגדולים בארץ – ביניהם בעלי מקצוע, קבלנים, גופי בטחון ומשרדי ממשלה.

מגוון מוצרים לקנייה בחנות או און ליין

בבית העסק של ע.מ שיווק והפצה קיים מבחר גדול, איכותי ומתקדם של מאות מוצרים מבית המותגים המובילים בעולם, אשר לא אחת מוצעים עבור המחירים הזולים ביותר בארץ. המוצרים כוללים בין היתר כלי עבודה חשמליים, כלי עבודה ידניים, כלי גינון,  ציוד כבד לבנייה, ציוד לשטיפה וניקיון, מוצרי פנאומטיקה וצביעה, ציוד הרמה ושינוע וכלי מדידה ולייזרים.

באתר המתקדם והמאובטח תמצאו את כל מוצרי החברה, המוצעים למכירה און ליין בקלות ובנוחות, ומסופקים לבית הלקוח עם משלוח אמין, מהיר ומקצועי. יתרה מכך, מדובר באתר עם שירות לקוחות פעיל המעניק תמיכה מלאה לכל לקוח מכל מגזר ולכל בקשה ושאלה.

מעטפת שירותים משלימים

שלא כמו אחרים בענף, ב- ע.מ שיווק והפצה לא מסתפקים רק במכירת מגוון מוצרים. לקוחות החברה נהנים ממגוון שירותים משלימים העונים לצרכי המגזר הפרטי, העסקי והתעשייתי. השירותים כוללים בין היתר מעבדת תיקונים מקצועית עבור כלי עבודה וגינון, מהמתקדמות והגדולות בארץ. כמו כן החברה משכירה ציוד כבד וכלי עבודה לענף הבנייה עם שירותי משלוח של הציוד המושכר ושירותי תיקוני חוץ במידת האפשר.

לפרטים ומידע נוסף אודות מוצרי ושירותי ע.מ שיווק והפצה צרו קשר בטלפון 04-6270194

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן