הכתובת הנכונה לקניית משאבה טבולה

צריכים לקנות משאבה טבולה לעסק או לבית? מחפשים משאבה טבולה לביוב במחיר אטרקטיבי ובאיכות חסרת פשרות? כדאי שתכירו את המשאבות שמספקת חברת שהם משאבות ויפעת בע"מ.

 

משאבת ביוב טבולה הינה משאבה ייעודית לסילוק שופכין שמותקנת לרוב בקומות מתחת לפני הקרקע, כמו מרתפים או מקלטים, ומיועדת להעברת מי הביוב למערכת חיצונית. לביצוע פעולות אלו באופן תקין יש צורך בשאבה איכותית ומתאימה כפי שחברת שהם משאבות ויפעת בע"מ מייבאת, משווקת ומתקינה.

 

מתי נדרשת משאבה טבולה לביוב?

 משאבה טבולה נדרשת כאשר קיימת במבנה יציאה של ביוב במפלס נמוך כמו מרתף, מקלט, מחסן או חניון, שהינו מתחת לקו מערכת הביוב. מערכות נמוכות אלו עלולות לגרום לחזרת השופכין ועלייתן על גדותיהן דרך פתחי ביוב שונים, כדוגמת תעלות ניקוז, אסלות ומקלחות. בעיות אלו ייפתרו על ידי משאבות טבולות.

מדובר במשאבות שכל הזמן טבולות במים. הן מתחילות בפעולת שאיבה מייד עם השימוש במים כאשר המצוף שמותקן בהן עולה לגובה שהוגדר מראש. כעת המשאבה יונקת את מי השופכין כלפי מעלה לצינור קו הביוב ומאפשרת זרימה תקינה. כמו כן קיימים בשוק דגמים של משאבה טבולה לביוב טוחנת המאובזרים בסכינים שמיועדות לגריסת ביוב מוצק, ובכך נמנעת סתימת המערכת. דגמים אלו יעילים גם עבור התקנה של משאבה למניעת הצפות מי גשמים במפלסים נמוכים של מבנים.

 

חברה מובילה במשאבות

שהם משאבות ויפעת בע"מ היא כתובת מצוינת לקניית משאבה טבולה. כאן תקבלו שירות מקצועי מידי חברה ותיקה שמשאבות הינן תחום עיסוקה המרכזי. החברה מייבאת, משווקת, מייעצת, מתקינה ומתקנת את כול סוגי המשאבות, לרבות משאבות טבולות, הכוללות גם דגמים של משאבת ביוב טוחנת. המשאבות מסופקות מידי צוות מקצועי המלווה ומייעץ ללקוח בבחירת משאבה מתאימה, דואג להתקינה ומטפל בהמשך בכל בעיה שצצה. ואם לא די בכך בחברה מציעים עבור משאבה טבולה מחירים תחרותיים וכדאיים במיוחד.

בנוסף, החברה מספקת משאבות הגברת לחץ, משאבות סחרור, משאבות סולר, משאבות הזנה לדודי קיטור וכדומה. החברה פועלת בתחום כבר קרוב לארבעה עשורים ומספקת את שירותיה המקצועיים למגזרים רבים במשק לרבות מפעלים, קבלני בניין, מוסדות, מכוני שאיבה, אינסטלאטורים, לקוחות פרטיים ועוד.

 

מבחר מתקדם של משאבות טבולות

בשהם משאבות ויפעת בע"מ דואגים כל הזמן לעדכן את המלאי עם משאבות ביוב טבולות חדישות ומתקדמות, הטובות ביותר בשוק. כך למשל, החברה מציעה ללקוחותיה את דגמי המשאבות הבאים:

 

  • משאבה טבולה טוחנת QIFENG- משאבה חדישה עם מתח של 380V ועם סכיני חיתוך איכותיים מבית המותג GRINDER, בעלת יכולת מצוינת לחיתוך וגריסת מוצקים טרם כניסתם לתוך המשאבה.
  • משאבות טבולות מדגמי PEDROLLO TOP VORTEX- בעלות מצוף אנכי חיצוני ועם מעבר חופשי, במתח של 230V.
  • משאבה טבולה DRENO – בדגם VT ובדגם AT המתאימים למפעלים, מכוני שאיבה מוסדות ועוד, כוללים מעבר חופשי גדול ומתקנים לשליפה מהירה.
  • משבאה טבולה PEDROLLO מדגם VXC במתח של 230V או של 380V, הבנויה מיציקת ברזל וכנף וורטקס ייעודית למוצקים.
  • משאבה טבולה דגם Pedrollo vxm המשלבת יציקת ברזל ונירוסטה, אידיאלית לשימוש ביתי, למשל כמשאבה טבולה למרתף.

 

לעוד פרטים ומידע אודות משאבות טבולות על דגמיהן השונים, צרו קשר עם חברת שהם משאבות ויפעת בע"מ בטלפון 03-5703958.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן