הכתובת הנכונה לקניית ותיקון מוצרי אפל

קנייה של אייפון או אייפד ובכלל של מוצרי אפל מלווה בהתרגשות והנאה. אבל חשוב מאוד לקנות במקום רציני שהינו יבואן אפל רשמי המציע מלאי עשיר, מחירים אטרקטיביים וגם שירותי תיקונים. זה בדיוק מה שתקבלו ב- BUYIPHONE. 

כידוע, מוצרי אפל זוכים לביקוש אדיר בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, העיצוב המרהיב, רמת האבטחה הגבוהה ועוד. אין פלא איפה שבישראל פועלים גורמים רבים המציעים את מוצרי המותג כמענה לביקוש הגבוה. אבל דווקא בשל ההיצע הנרחב ישנה חשיבות לבחירת מקור אמין ומומלץ לקניית ותיקון מוצרי אפל, המספק רמה מוחלטת של ביטחון במקוריות המוצרים ובהיותם חדשים. בנוסף, עקב פערי המחירים בין החנויות והמעבדות השאיפה היא לקבל מחיר כמה שיותר אטרקטיבי שיכול לחסוך סכום נכבד. ובסופו של דבר כדאי למצוא כתובת אחת שגם מספקת שירות תיקונים אחראי ומקצועי. בכל הקריטריונים האלו עומדת בהצלחה BUYIPHONE.

 

יותר מעשור של הצלחה
כבר בשנת 2010 הוקמה מעבדת FIXPHONE ולמעלה מעשור היא מספקת שירותי חומרה ותוכנה לכלל מכשירי אפל. לאורך השנים זכתה המעבדה להערכה גדולה בקרב לקוחות מאזור תל אביב והמרכז, לרבות סלבריטאים מוכרים, ודורגה על ידי אתר דה מרקר כמעבדה המקצועית ביותר עם רמת השירות הגבוהה ביותר בתל אביב. תוכלו לקרוא עליה עוד מאות חוות דעת חיוביות באינטרנט וברשתות החברתיות. למעשה, המעבדה היא שעומדת מאחורי האתר המצליח  BUYIPHONE המתמחה בשיווק מוצרי אפל, כולל כמובן הדגמים החדישים ביותר של אייפד פרו 12.9 ואייפון 11 פרו שיצאו ב- 2021.

בנוסף, דרך החנות הפיזית והאתר ניתן להזמין שורה ארוכה של מוצרי אפל, ביניהם אוזניות איירפודס מקס עם השתקת רעשים אקטיבית, שעון חכם של אפלה מסדרה 6 ושלל גדג'טים ואביזרים נלווים. לדוגמא, ניתן להזמין AirTag למציאת האייפון בעזרת אפליקציה ומכ"ם, שלט אפל טי וי לטלוויזיות החכמות מדור 4 של אפל, וכן מקלדות, ארנקי אפל, מגני מסך, סטרימרים, כבלים, מטען אלחוטי ועוד הרשימה ארוכה.


כל הפתרונות במקום אחד
מי שבוחר את BUYIPHONE בתור המקום שלו למוצרי אפל נהנה מכמה יתרונות משמעותיים. קודם כל מדובר ביבואן רשמי של מוצרי אפל, מה שמבטיח שהמכשיר שתקנו יגיע עם האחריות המורחבת ביותר (בניגוד לייבוא מקביל). בנוסף, במקום כזה אתם יכולים להיות בטוחים ב- 100% באיכות המוצרים ובאיכותם, ואם תבדקו את המלאי הקיים תראו שהוא עשיר במיוחד – בלי צורך להמתין להגעת מכשירים מחו"ל ובלי עיכובים מיותרים.

אבל יותר מכך, המודל העסקי של החנות מבוסס על שתי רגליים: מחירים אטרקטיביים ושירות מעולה. מבחינת המחירים, המיקום הייחודי של החנות הפיזית מאפשר עלויות תפעול נמוכות יחסית, ולכך מצטרפת חנות מקוונת שעלויותיה ממילא נמוכות. את ההפרש מגלגלים אליכם ואתם נהנים ממחירים כדאיים במיוחד. ומבחינת השירות, בניגוד לחנויות ומעבדות אחרות כאן הבעלים הם גם העובדים, מה שמבטיח מענה אישי בסטנדרט הגבוה ביותר – ללא פשרות. אלו לא מילים באוויר אלא עובדות מוכחות, כפי שקבע כאמור אתר דה מרקר וכפי שאמרו וכתבו לקוחות ממליצים רבים.

וכמובן, מאחורי החנות עומדת מעבדה ותיקה למכשירים אפל שיודעת לתת מענה מהיר, יעיל וסופר מקצועי במידת הצורך. בין אם מדובר בעדכוני גרסה, שחזור והעברת מידע, תיקון לוחות אם או החלפת מסכים – תמיד תדעו שיש אל מי לפנות ועל מי לסמוך.

 

לפרטים נוספים והזמנות הנכם מוזמנים להיכנס לאתר BUYIPHONE, להגיע לחנות השוכנת ברחוב לאונרדו דה וינצ'י 9 בתל אביב, או להתקשר ל- 1700-705-999.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן