הכתובת הנכונה למזרוני פילאטיס

מחפשים מזרוני פילאטיס מקצועיים ואיכותיים במחירים אטרקטיביים? מעוניינים להזמין אותם ממקור אמין ובעל מוניטין מצוין? אם כן, הכתובת הנכונה עבורכם היא האתר של חברת מדיק סנטר.

חברת מדיק סנטר הפועלת כבר למעלה משני עשורים, צברה עם השנים מוניטין מצוין בכל הקשור לציוד ואביזרי בריאות – לרבות ציוד לפילאטיס, פיזיותרפיה, אירובי, יוגה, כושר ועוד. מדיק סנטר מייצגת בישראל את החברות המובילות בעולם, ביניהן LEDRAGOMMA האיטלקית ו- SISSEL הגרמנית, הידועות בקו מוצרים עשיר שעומד בתקנים בינלאומיים מחמירים ביותר של איכות חומרים, עמידות ונוחות השימוש. מדיק סנטר עצמה פועלת תחת תקן ISO 9001:2015 ומעניקה ללקוחותיה שירות אישי עם משלוחים עד הבית, חדר הכושר או הסטודיו, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים ביותר.

 

מגוון עשיר של מזרוני פילאטיס

באתר של מדיק סנטר תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מזרוני פילאטיס מקצועיים, המתאימים למאמנים ומדריכים, אנשים פרטיים, מכונים וקבוצות. המזרונים מוצעים במחירים אטרקטיביים וניתן גם לקבל הנחות משמעותיות לאנשי מקצוע, מאמנים, מדריכים ומוסדות. אמנם לצורך תרגילי פילאטיס ניתן להשתמש במזרונים שונים אולם מביני דבר יודעים שיש לשים דגש על מזרון ייעודי למטרה זו. מדובר במזרון בעל עובי מתאים המקנה יציבות ונוחות מרבית בזמן התרגול, שיש לו עמידות גבוהה וכמובן לא מכיל חומרים בעלי פוטנציאל מזיק, שישרת נאמנה את המתאמנים לתקופה ממושכת.

 כך למשל, באתר של מדיק סנטר תוכלו למצוא מזרון פילאטיס עם לולאות לתליה, המאפשרות לתלות את המזרונים במקום להניחם זה על זה וכך לחסוך במקום בחללי האימון. מדובר במזרון אימון מקצועי העשוי EVA למניעת החלקה שיכול להגיע באורכים שונים, כמו 100 או 140 ס"מ, ומתאים במיוחד לאימוני פילאטיס. כמו כן ניתן למצוא מזרון איכותי בעובי 15 מ"מ המעניק את מירב הנוחות ובידוד אופטימאלי מהרצפה, באורך 180 ס"מ, ואת מזרון ECO PRO הנחשב לטוב ביותר כיום מסוגו. מזרוןECO PRO המגיע עם לולאות תלייה עשוי מחומר תרמו אלסטי מתכלה, אנטי אלרגני וללא גומי, PVC או לטקס. משני צדדיו קיים משטח למניעת החלקה, ועל שניהם נוח ונעים לשכב עם בידוד מצוין מהרצפה. זהו מזרון עמיד מאוד לאורך זמן שבהחלט מתאים לשימוש בסטודיו מקצועי, וגם ניתן לנקותו בקלות. 

עזרה בבחירת מזרון פילאטיס מתאים

בחירה נכונה של מזרוני פילאטיס תשפיע לא מעט על שביעות הרצון של המתאמנים, ומטבע הדברים לכל אחד יש העדפות שלו. לכן יש להקדיש מחשבה לבחירת המזרונים ולשם כך עומד לרשותכם הצוות של מדיק סנטר. כך למשל, הצוות יעזור לכם לבחון את סוגיית עובי המזרון ומידת הקשיות שלו. בדרך כלל מזרוני פילאטיס הינם עבים יחסית אך ניתן גם לבחור מזרון בעובי המאפשר שימוש גם ליוגה וגם לפילאטיס. כמו כן, אם אתם בעלי סטודיו ייתכן מאוד שכדאי לבחור מזרונים מכמה עוביים ודרגות קשיות על מנת לספק מענה להעדפות שונות של המתאמנים. בתוך כך, הצוות של מדיק סנטר יעזור לכם לבחון את הצורך במזרון עם לולאות תלייה בהתאם לשטח של חלל האימון והפעילות הנערכת בו, את הכמות הנדרשת של מזרונים, וכל זאת עם התחשבות במסגרת התקציב העומדת לרשותכם. כאמור, החברה מציעה מבצעים והנחות משמעותיות לבעלי מקצוע ומוסדות.

למידע נוסף על מזרוני פילטאיס היכנסו לאתר מדיק סנטר או התקשרו לטלפון 052-3373000.

 

מתעניינים גם במכשירי כושר ומשקולות? בדקו גם את יגל

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן