הכתובת הנכונה להתקנת מטבחי חוץ

לאור האקלים שבארצנו, מפליא שמטבחי החוץ תפסו תאוצה רק בשנים האחרונות. אבל כיום ישראלים רבים כבר מבינים שמטבחים וטאבונים מספקים מענה מושלם לאירוח בחצר.

אם גם אתם נדבקתם בטרנד מטבחי החוץ, כדאי להפנים שמטבח כזה בונים רק עם חברה רצינית כמו מקור החום בע"מ. מדובר בחברה המובילה את התחום בארץ, למעשה בעלת המידרג הגבוה ביותר בישראל, אשר מספקת מטבחי חוץ בהתאמה אישית ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים.

מובילים את מטבחי החוץ

לאור האמור לעיל, אין ספק כי מקור החום הינה כתובת מומלצת ומקצועית לבניית מטבח חוץ או טאבון, באיכות חסרת פשרות ובהתאמה אישית מלאה. מדובר בחברה מוערכת מאוד בשוק המקומי, בעלת מפעל ייצור גדול ואולם תצוגה מרשים בראש העין. מאחוריה שורה ארוכה של לקוחות ממליצים, ביניהם רשתות בתי קפה ומסעדות, רשתות שיווק מזון, פיצריות ומאפיות, לצד עבודות אישיות לשפיים נודעים כמו ניר צוק ומושיק רוט.

אכן, ברשות החברה מצויים הניסיון, הידע והכלים לבניית מטבחי חוץ, טאבונים, מעשנות וגרילים מסוגים ודגמים שונים. העבודה נעשית בכל רמת גימור ומורכבות מבוקשת, עם תהליך שלם משלבי הרעיון ועד לקבלת מטבח מוכן לשימוש.

בניית מטבחי חוץ מושלמים

במקור החום מתמחים בבניית מטבחי חוץ באיכות וגימור ללא דופי. את המטבחים החברה מתכננת ובונה בעזרת השיטות והטכניקות הכי מתקדמות בעולם, ובעזרת צוות מיומן של אנשי מקצוע ואמנים מתחומים שונים. כמו כן, המטבחים שהחברה בונה מבוססים על חומרי גלם איכותיים במיוחד, חסיני אש ועמידים, הנושאים תווי תקן עולמיים. כל זאת ועוד מוביל למטבח חוץ מעוצב ועמיד במיוחד, שישמש אתכם לאורך שנים רבות וטובות.

מטבחי חוץ בהתאמה אישית מלאה

לצד איכות גבוהה במיוחד, במקור החום בונים מטבחי חוץ בהתאמה אישית מלאה. כל מטבח מתוכנן ביחד עם הלקוח בתהליך משותף, במטרה להתאימו במדויק לצרכיו ודרישותיו. התהליך מבוסס בין היתר על שרטוטים והדמיות מחשב של המטבח, המספקים ללקוח המחשה ברורה להבנת את מאפייני הבניה והעיצוב.

כך ניתן לתכנן למשל מטבח חוץ לצליית בשרים על הגריל, להכנת תבשילי קדירה, לאפייה בטאבון, הכנת דגים מעושנים ועוד. המטבח יכול לשלב בתוכו אלמנטים שונים בהתאמה אישית, לרבות כיריים גז, טאבון, מעשנה מברזל או אבני שמוט על גז או על פחם, וכן גריל גז, גריל ארגנטינאי, ברזים וכיור, גופי תאורה, ארונות אחסון ועוד.

בחברה גם מעצבים מטבחים בכל סגנון, לרבות מטבחי חוץ מודרניים בקו נקי ואלגנטי, למשל עם חיפוי פורצלן או לוחות לוצי'אנו, צמודים לקיר, בצורת האות ר' או ח', בסגנון הולנדי, עם אי, ועוד.

מתמחים גם בבניית טאבונים

לצד בניה של מטבח שלם, במקור החום גם מספקים פריטי בישול חוץ ספציפיים בהתאמה אישית. בין היתר, בחברה מתכננים ובונים טאבון לשימוש אישי או מסחרי. מדובר בטאבונים המתקדמים והאיכותיים ביותר שאפשר לבקש, שניתן לעשות בהם מגוון שימושים לרבות הכנת פיצות, לחמים, בישולי קדרה, הכנת בשרים ואנטי פסטי. הטאבונים עצמם עשויים מלבני שמוט חסינות אש בעבודת יד, עם רמת בידוד טרמי גבוהה ביותר, הם מעוצבים בכל צורה וסגנון מבוקש, ומסופקים עם עשר שנות אחריות. כמו כן, הטאבונים יכולים לפעול על הסקת עץ או גז, יש להם תרמוסטט מקצועי, דלת עם פתחי אוויר לוויסות רמות חמצן, ועוד.

לקבלת עוד מידע אודות תכנון ובניית מטבחי חוץ, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת מקור החום בטלפון: 052-3099614 / 050-2132909 או בפקס: 03-7366298

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן