הכתובת הנכונה ברשת לויטמינים ותוספי תזונה

מעוניינים להזמין ויטמינים או תוספי תזונה המגיעים מבית טוב? רוצים לעשות זאת בקלות דרך הרשת ולחסוך על הדרך בעלויות? אם כן, כדאי שתכירו את האתר של מותג הבריאות V-Care.

בשנים האחרונות חלה עלייה גדולה במודעות לכל תחומי הבריאות ואורח החיים, ובתוך כך גם הקשר הברור לתזונה. כך גם הלך וגדל הידע לגבי ויטמינים, מינרלים ותוספים אחרים, אשר משלימים את צרכי התזונה של גברים ונשים בהתאם לגילם, למצבם הרפואי, להרגלי האכילה שלהם ועוד. אכן, מדי שנה מוציא הציבור בישראל כמיליארד שקלים על תוספי תזונה למיניהם.

יחד עם זאת, עם הביקוש הנרחב גם גדל ההיצע והציבור מתקשה לעיתים להבחין בין מוצרים פחות או יותר איכותיים. יתר על כן, רמת המחירים איננה אחידה ולא פעם רשתות הפארם מנצלות את כוחן על מנת להפיק רווחים גבוהים שבאים על חשבון הצרכנים. כאן בדיוק נכנס לתמונה המותג V-Care שמטרתו היא לעזור לכם לשמור על הבריאות, ובאותה הנשימה גם להוריד את יוקר המחייה בישראל.

 

כתובת אחת לכל הויטמינים והתוספים

אתר V-Care מרכז מגוון רחב ביותר של תוספי מזון, עם ממשק ידידותי המאפשר לאתר את המוצרים המתאימים לפי מצב בריאותי ובחירות תזונתיות. מדובר במוצרי איכות של אלטמן ושל מותג הבית – מבית מעבדה המייצרת למותגים פרטיים מובילים, כולם מיוצרים בפיקוח משרד הבריאות. בין היתר, דרך האתר תוכלו להזמין את כל סוגי הויטמינים – ויטמין B12, C, D, E, K, ויטמיני B, חומצה פולית, מולטיויטמין ועוד. זאת בנוסף למינרלים כגון אבץ, סידן, ברזל, כרום, מגנזיום, Q10 וכדומה.

כמו כן, באתר תוכלו למצוא קשת רחבה של צמחי מרפא ומזונות על, שמנים אתרים ושמני בסיס, ותוספים כגון אכיניציאה, אזוב מצוי, מורינגה, מאקה, ויתניה, כורכום, פסיפלורה, קמבוג'יה, פטריות מרפא, ולריאן, אורגנו, גדילן, גינקו בילובה, ספירולינה ועוד הרשימה ארוכה.

 

דגש על מחירים אטרקטיביים

כאמור, אחת המטרות העיקריות של V-Care היא להוריד את יוקר המחייה בישראל, ולא מדובר במילים בלבד. דרך האתר תוכלו לקנות את תוספי התזונה במחירים הנמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירים של רשתות הפארם. יתר על כן, זהו האתר היחיד בישראל שמאפשר להצטרף למועדון פרימיום, המקנה ללקוחות מחירי עלות למוצרים. כל זאת באתר מושקע ואיכותי המציע חוויית רכישה פשוטה, נגישה וידידותית, רק עם המוצרים שבאמת דרושים לכם ושהוכחו מחקרית.

בנוסף, האתר מציע קשת רחבה של מאמרים בתחומי התזונה, הבריאות והתמודדות עם בעיות רפואיות, בדגש על תרומתה של תזונה נכונה ותוספים. ומי שרוצה לקבל את הידע העדכני ביותר או לשמוע על ההטבות והמבצעים החמים, יכול להצטרף לרשימת הניוזלטר של V-Care. אין ספק שמדובר באתר רציני, מקצועי ומושקע המלווה בשירות לקוחות מטעם צוות מקצועי שזמין ושמח להשיב לכל שאלה.

 

לפרטים נוספים על ויטמינים ותוספי תזונה, ולביצוע הזמנות, ניתן להיכנס לאתר של V-Care או לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 03-6040105 או בווטסאפ 051-5566280.

 

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן