הכתובת המתבקשת עבור חומרי יצירה ואומנות

מחפשים חנות אחת שתספק מענה שלם, איכותי ומשתלם לחומרי יצירה ואומנות? כדאי שתכירו את דרור יצירה.

 

כל מי שיש לו נגיעה לתחומי היצירה והאומנות, בין אם ברמת התחביב או ברמה מקצועית, יודע שמדובר בעולם עשיר ומגוון עם שורה בלתי נגמרת של חומרים, מוצרים וציוד. בנוסף, בתחומים אלו מושם הדגש על איכות החומרים שמשפיעה על טיב היצירה ורמת עמידותה. במקביל מדובר בהוצאה לא מובטלת עבור קניית חומרי אומנות, שכל הזמן נדרשים בחידוש ורענון. כפועל יוצא מכך קיים ביקוש לחנויות יצירה ואומנות שמציעות מבחר גדול ואיכותי של מוצרים עבור מחירים משתלמים, כפי רשת דרור יצירה המציעה את מרכולתה גם דרך חנות האינטרנט.

 

חנות מובילה בעולם היצירה והאומנות

ברשת דרור יצירה, המחזיקה בסניפים ברמת גן ושהם לצד חנות אינטרנטית, מספקים מענה איכותי, שלם ומשתלם לצרכי יצירה ואומנות עבור לקהלים בכל רמה, מילדים למתחילים, ממתקדמים ועד לסטודנטים ואנשי מקצוע. החברה שהוקמה בסוף שנות התשעים משווקת מוצרי יצירה ואומנות של חברות ומותגים מובילים בתחומים אלו עבור מחירים כדאיים ביותר. זאת לצד שירות אישי, חם, קשוב ואוהד, שמוענק על ידי צוות מיומן ואחראי, בעל ידע רב בתחומי יצירה ואומנות ויכולת לסייע בבחירת מוצרים מתאימים לצרכי כל לקוח. שירותי החברה פונים לקהל פרטי, מוסדי ועסקי הכולל גם אומנים, ציירים, גרפיקאים, מעצבים וסטודנטים מתחומי אומנות ועיצוב.

 

מגוון מוצרים איכותי

בסניפי הרשת ובאתר של דרור יצירה תמצאו מגוון גדול ואיכותי של חומרים המספקים מענה לצרכי יצירה ואומנות שונים. בין היתר תוכלו להזמין צבעי אקריליק, שמן, מים, פסטל, גואש, צבעי בד ומשי וזכוכית בשלל גוונים וגדלים, וכן  בדי קנבס לציור, ג'סו, מכחולים, שפכטלים מברשות, כני ציור, בלוקי ציור, עפרונות רישום, פחמים וספריי. בנוסף תמצאו בחנויות טושים, דבקים, לוחות וקרטונים, מוצרי גרפיקה, ציוד וחומרים לפיסול, חוטי צמר וטריקו, ציוד עזר לאומנות , ציוד יצירה ועוד. ברשת תמצאו מוצרים של מותגים מוערכים ומוכרים מעולם האומנות והיצירה, כדוגמת אמסטרדם, טלנס, ואך גוך, , PEBEO winso&nioton, שטדלר, פאבר- קסטל ועוד.

 

הזמנת ציוד וחומרים און ליין

כיום ניתן להזמין את מוצרי האיכות של החנות גם בלי לצאת מהבית, ישירות דרך האתר המתקדם והמאובטח של החברה. האתר מעוצב באופן ברור ונוח לשימוש, עם קטגוריות ראשיות לכל תחום הנחלקות לתתי קטגוריות. כך למשל, קטגוריות צבעי אקריליק נחלקת לתת קטגוריות של חברות מובילות, סטים, מדיומים, לכות, ג'סו וניירות ובלוקים, ואילו הקטגוריה של ציוד גרפיקה נחלקת לתת קטגוריות של לוחות שרטוט, עפרונות מכאניים, לוחות חיתוך, שבלונות וסרגלי שירטוט, מחוגות, סכיני חיתוך, טושים לקליגרפיה, רפידוגרף, ניירות שרטוט וסקיצה וניכל למפות ושרטוטים.

כמו כן, בכל דף מופיעים תמונה והסבר מפורט אודות המוצר, רמת המקצועיות והאיכות שלו ולאילו צרכים הוא עונה. ההזמנה עצמה תסופק במהירות לכל כתובת מבוקשת. ומי שנדרש לסיוע מקצועי יוכל להתקשר לחברה ולקבל ייעוץ בבחירת מוצרים מתאימים.

 

לעוד מידע אודות הזמנת חומרי יצירה ואומנות צרו קשר עם חנות דרור יצירה בטלפון
03-6702829.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן