הכשרה לעבודה בגובה – גם ברוסית

Хотите работать на высоте, но недостаточно хорошо знаете иврит? PSK Rope Access предлагает курсы  на  все типы высотных на русском языке.

מעוניינים לעבוד בגובה אבל לא יודעים עברית מספיק טוב? חברת פ.ס.ק רופ אקסס מציעה לכם הדרכות וקורסים לעבודה בגובה גם בשפה הרוסית.

חברה וותיקה ומוערכת בעבודה בגובה

חברת פ.ס.ק. רופ אקסס הינה מהוותיקות והמובילות בתחום העבודות בגובה. החברה פועלת בתחום מעל לשלושה עשורים ומפעילה בית ספר בפיקוחו ואישורו של משרד העבודה והרווחה. בין היתר מעבירה החברה הדרכות לעבודות גלישה בגובה גם ברוסית, וזאת עבור גולשי בניינים, מדריכי עבודה בגובה, גלישת מעטפת, מטפסי תרנים ימי עיון וכשירות לממונים ועוד. בנוסף, בחברה מקיימים פרויקטים בתחום הבטיחות לארגונים ועוסקים בייבוא ושיווק ציוד של יצרניות עולמיות מובילות עבור עבודה בגובה, ציוד מיגון ובטיחות, ציוד חילוץ, ציוד טיפוס ספורטיבי ועוד. כל המחירים והפריטים נמצאים באתר החברה.

высотные работы הדרכות עבודה בגובה 

הדרכות לעבודה בגובה שמועברות על ידי רופ אקסס גם בשפה הרוסית, מוצעות בשתי רמות הכשרה – עובד גובה כללי ומדריך עבודה בגובה. הדרכות עבודה בגובה כללי נדרשות לכל מי שעבודתו מוכרת בחוק כעבודה בגובה. לעומת זאת, קורס מדריך עבודה בגובה מיועד לבעלי שנתיים ניסיון מעשי בתחומי בטיחות או בעבודה בגובה. הקורס אורך חמישה ימים ומקיף את כל נושאי העבודה בגובה, ומשלב התנסות ותרגול מעשי. מסיימי ההכשרה יידרשו לקבלת הסמכה לעבור בחינה עיונית ומעשית. 

Работы  на онтеная вышке קורס טיפוס תרנים

קורס טיפוס תרנים שמועבר גם ברוסית מתמקד בטיפוס על גבי סוגים שונים של מגדלים ותרנים, בעבודה בגובה של שישה מטר ומעלה הנדרשת למשימות שונות בעיקר בתחומי חשמל ותקשורת. סוג זה של עבודה נדרש בהכשרה ייעודית המסופקת בקורס עם לימוד והתנסות מעשית בשיטות שונות של אבטחה ועבודה על גבי תרנים. כמו כן הקורס מוצע בשתי רמות, האחת עבור מטפסי תרנים והשנייה עבור מנהלי טיפוס תרנים. 

Промышленный альпинизм קורסי גלישת מעטפת

גלישת מעטפת מבנה או סנפלינג תעשייתי, הינה עבודה בגובה באמצעות תלייה מלאה על חבלים, העושה שימוש בטכניקות של התניידות וגלישה על גבי חבלים לביצוע עבודות בתעשייה ועל גבי מבנים. בכדי לעבוד בתחום זה יש צורך בהכשרה מקצועית והסמכה מוכרת מטעם רשויות המדינה. מדובר בהכשרות מקיפות שמועברות בבית ספר של רופ אקסס עבור עבודת סנפלינג במתארים תעשייתיים שונים, ועם מגוון פתרונות של נגישות וחילוץ. 

הכשרות אלו מוצעות בבית הספר גם בשפה הרוסית בשתי רמות מיומנות. הראשונה היא גלישת מעטפת בסיסית לעבודה בגובה עם השגחה של מנהל מקצוע, האורכת שישה ימים של לימוד עיוני ומעשי. הקורס השני שאורך עשרה ימים ושמוצע גם במתכונת ערב, הינו של מנהל מקצועי לגלישת מעטפת, בעל סמכות לניהול אתר עבודה בגובה בו מבוצעות עבודות גלישת מעטפת. הקורס מיועד לבעלי ניסיון של שנה לכל הפחות כגולשי מעטפת עם שמונים חתימות של מנהל מקצועי וותיק. הקורס מעמיק בתחום גלישת המעטפת עם רענון לימוד ותרגול תכנים שונים של עבודה, חילוץ והתניידות. 

יש לציין כי בכל הקורסים, בתום ימי הלימוד יש להמשיך לשניים עשר ימי התמחות עם השגחה. בתום תקופה זו יש לגשת למבחן הסמכה מעשי שהעוברים אותו בהצלחה יכולים להתחיל לעבוד בתחום.

Для получения дополнительной информации  о  высотных курсах на русском языке обращайтесь в компанию PSK Rope Access по телефону : 08-9436154.

Или по телефону для отправки сообщений WhatsApp:

052-3541980 – Курсы и учебники

054-6314052 – Магазин 

לפרטים ומידע נוסף אודות קורסי והדרכות עבודה בגובה גם בשפה הרוסית, צרו קשר עם חברת פ.ס.ק. רופ אקסס בטלפון: 08-9436154

טלפון לשליחת הודעות וואטסאפ:
052-3541980 –  קורסים והדרכות
054-6314052 – ציוד  

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן