הכי טבעי לעור שלך 

הגעתן לגיל שעורכן כבר פחות גמיש ורענן ומופיעים עליו קמטוטים? כדי לזכות במענה יעיל ובריא כדאי לבחור במוצרי קוסמטיקה טבעיים ואיכותיים, כפי שמציעים במותג מיכל עדי.

המותג מיכל עדי קוסמטיקה טבעית בע"מ מציע מענה יעיל ואיכותי, טבעי ובריא לטיפול וטיפוח עור הפנים והגוף, לרבות מזעור קמטוטים, חידוש רקמות, הגמשת העור והשבת החיוניות והיות של העור. במותג מציעים לכן ישירות דרך אתר החברה ליין מוצרים טבעיים באיכות מרבית, נטולי חומרים מזיקים, מוצרים המכילים רכיבים פעילים במינון גבוה במיוחד. המחיר משתלם והשירות אדיב ומהיר, הכולל גם ייעוץ אישי ללא עלות וגם משלוח חינם עד הבית בקנייה של מעל 250 ₪.

הכרה בחשיבות הטיפוח הטבעי

בתקופה בה אנו חיים גוברת כל הזמן המודעות לאורח חיים בריא, דבר הניכר בין היתר בפעילות גופנית ובתזונה נכונה. כמו כן, יותר ויותר נשים מתחילות להבין ולהטמיע את חשיבות השימוש במוצרי קוסמטיקה טבעיים על פני אחרים. העדפה זו נובעת מההבנה שעור מטופח הוא קודם כל עור בריא, הזוכה להזנה טובה שמספקת לו את כל החומרים והרכיבים הנדרשים לשיקומו ולשיפור מרקמו. כאן בדיוק נכנס לתמונה המותג המוערך מיכל עדי קוסמטיקה טבעית, המציע תכשירים וסדרות טיפוח יעילות במיוחד, לרבות סדרת הפפטידים שמסייעת במיצוק וחידוש העור וסדרת האנטי אייג'ינג שעוזרת למנוע את  הזדקנות העור ומזינה בלחות מירבית.   

 

מותג רציני שחושב טבעי 

מאחורי המותג מיכל עדי קוסמטיקה טבעית עומדת מיכל עדי, בעלת השכלה נרחבת בתחומי הנטורופתיה, ארומתרפיה, צמחי מרפא, קוסמטיקה טבעית ועוד. הכשרתה המקיפה ניכרת במותג רציני, שכל תכשיר וכל סדרה שהוא מוציא לשוק מהווים תוצר של מחקר וחשיבה מעמיקים. לאורך השנים בוצעו תהליכים ממושכים שהתמקדו ברצון לשפר ולשקם את העור בכל רבדיו, החל מהרובד החיצוני ועד לפנימי, במטרה לקבל עור פנים מחודש, רענן וחיוני ולהאט הליכי הזדקנות. 

ההגעה ליעדים אלו התבססו על הרבה מאוד בדיקות, הרכבה של נוסחאות ופורמולות מיוחדות, שילוב של חומרים טבעיים אפקטיביים שכללו מיצויי צמחים, שמנים אתרים, ויטמינים ומינרלים. כל זאת ללא שימוש בחומרים מזיקים כגון SLS, פארבנים, כימיקלים מזיקים. 

מאמצים אלו הובילו לקבלת ליין משובח של תכשירי טיפול עדינים אך תומכים בעור.

הסדרה הלבנה מכילה פפטידים, שמנים וחומצה היאלרונית בכמות מירבית.

סדרת האנטי אייג'ינג הכחולה מכילה חומצה היאלרונית ושמנים בריכוזים גבוהים.

מדובר בתכשירים עם ניחוח נעים שנספגים בעור במהירות ומזינים אותו בלחות. 

לאחר ימים בודדים של שימוש מרקם ונראות העור ישתפר, לאחר שימוש עקבי של מספר שבועות יחול שינוי מהותי בעור הפנים והגוף.

 

סדרות בכחול ולבן  

כאמור, למותג מיכל עדי יש שתי סדרות דגל בולטות במיוחד, הלבנה והכחולה. הסדרה הלבנה מבוססת על פפטידים שהינם סוג של חומצות אמינו המשמשות לבניית חלבונים חיוניים, כמו קולגן ואלסטין התורמים למיצוק והגמשת העור. הסדרה כוללת שורה של מוצרי טיפוח אפקטיביים לרבות סרום, קרם לחות וקרם עיניים. 

מוצרים אלו תורמים להידוק ומיצוק עור הפנים, הצוואר והמחשוף ומזעור קמטוטים. יכולותיהם מתקבלות בזכות פורמולות ייחודיות המשלבות כמה סוגים של פפטידים, חומצה היאלרונית, קולגן, מינרלים, ויטמינים, שמנים ותמציות צמחים שונות.

 

סדרת האנטי אייג'ינג הכחולה מציעה אף היא מגוון מוצרי טיפוח טבעיים, כגון סבון לניקוי והסרת איפור, קרם יום אנטי אייג'ינג, סרום על בסיס חומצה היאלרונית, קרם לילה הדרים עשיר בחמאת שיאה, קרם עיניים מלפפונים וקוויאר ועוד. 

הסדרה מציגה פורמולות אפקטיביות ייחודיות של חומרים פעילים המזינים את העור, מספקים לו לחות וחיוניות, ומעדנים מראה קמטוטים. יש לציין כי חומצה היאלרונית המככבת בסדרה זו היא למעשה חומר הקיים באופן טבעי בגופנו, עם מולקולות גדולות מלאות במים ולכן נחשבת לרכיב-על לאספקה של לחות לעור .

 

למידע נוסף והזמנת מוצרי קוסמטיקה טבעית צרו קשר עם המותג מיכל עדי בטלפון 050-2302006 או במייל [email protected] 

 

 

מתעניינת בשמירה על העור? בקרי גם באתר מהות – טיפוח עור מבוסס מדע

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן