הכירו את האיש שמאחורי גלימת עורך הדין

מחפשים עורך דין מקצועי שייצג אתכם על הצד הטוב ביותר? מלבד לניסיון המקצועי, כדאי שתבחנו אות אופיו של העורך דין ואת רוח המשרד שלו.

לאחרונה אנשים שמחפשים עורכי דין מבינים שיש לבחון לא רק מומחיות וניסיון מקצועי, אלא גם את הקנקן וגם את מה שיש בתוכו. ולבדוק את אופיו של עורך הדין ורוח המשרד שהוא עומד בראשו. בחינת מאפיינים אלו מעניקה תמונה הרבה יותר רחבה וכוללת אודות אישיותו, אופיו ואיכויותיו, הבאים בסופו של דבר לידי ביטוי ביחסו לתיקים שהוא מנהל וביכולתו לייצג על הצד הטוב ביותר. בבחינת הנתונים האלו בולט במיוחד משרד עורכי דין ונוטריון אשר אביטן, אשר לצד מומחיות רבה בתחום דיני עבודה מציג גם אישיות ייחודית, נועזת ואמביציוזית.

 

עו"ד שלא מוותר לעצמו

מה בעצם אנחנו רוצים מעורך דין טוב? שייצג אותנו עד הסוף, ילחם עבורנו ללא מורא וישאף להגיע לתוצאות הכי טובות שאפשר. משיחה שנערכה עם עורך הדין אביטן עולה כי תכונות אלו מגולמות ללא ספק באישיותו, המנהל משרד מצליח ומוערך לדיני עבודה עם סניפים בתל אביב ובירושלים. שש שנים לאחר פתיחת המשרד החליט עו"ד אביטן לנסוע לשנתיים לקנדה בעקבות אשתו, ולתמוך בסיום הפוסט דוקטורט שלה. בתקופה זו, למרות המרחק הגיאוגרפי הרב ובסיוע של צוות עורכי דין מסורים, הוא המשיך לנהל בהצלחה את המשרד. במקביל לעבודתו ניצל את שהותו בקנדה לפעילות אקסטרים האהובה עליו וסיים קורס מדריכי סנובורד. מעבר לכך, כבר שנים רבות שעורך הדין אביטן רץ מרתונים ורק בשנה האחרונה השתתף בשני מרתונים מלאים, בירושלים וטבריה, עם זמנים מרשימים בהחלט.

משרד תחרותי שלא אוהב להפסיד

אישיותו הספורטיבית של עו"ד אביטן שמשלבת התמדה עם תחרותיות, ניכרת גם ברוח המשרד אותו הוא מנהל, בו לא אוהבים להפסיד ומבינים שניצחון מתקבל בזכות התמדה עיקשת והשקעה שוטפת ויומיומית. אכן, הצלחתו של המשרד בתחום דיני העבודה ניכרת לאחר שנים של ליווי וייצוג מוצלח של מאות לקוחות ואלפי תיקים, אשר הובילו לקבלת דירוג BDI היוקרתי והמוערך. מעבר לכך, אישיותו המיוחדת של עו"ד אביטן באה לידי ביטוי במשרד שחותר למצוינות מתוך ראייה ארוכת טווח, עם גישה אסטרטגית הרואה צעד אחד קדימה והרבה יצירתיות לקבלת פתרונות שהם גם פשוטים וגם חכמים.

 

משרד המתמחה בדיני עבודה

גישת המצוינות של משרד עו"ד אביטן בתחום דיני עבודה ניכרת קודם כל בהבנה מעמיקה ביחסי מעסיק ועובד. הבנה זו נוצרה בהדרגה עם ניסיון רב של שנים בניהול תיקים מול כל בתי הדין בישראל. מעבר לכך משרדו של עורך הדין אביטן גם מתפקד כקניין חיצוני מטעמו של משרד המשפטים וכן מטעם נציבות מס ההכנסה להרצאות בנושא. עו"ד אביטן גם מתמנה על ידי בית המשפט המחוזי של תל אביב לתפקיד של מנהל מיוחד בפירוק חברות על ידי כונס הנכסים הרשמי.

 

מעבר לכך המשרד מייצג חברות וארגונים בכל קנה מידה, וכן מנהלים, לקוחות פרטיים ועובדים. כל זאת עם ליווי אישי לכל לקוח, התאמה מלאה ויסודית של אופן ניהול התיק עבורו וטיפול מקיף ומסור השואף להגיע לתוצאות המשפטיות הטובות ביותר.

קרדיט לצלמת: תמי בר ישי

למידע נוסף אודות משרד עורכי דין מוביל בתחום דיני עבודה, צרו קשר עם משרדו של עו"ד אביטן בטלפון 077-5089001.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן